x تبلیغات
چاپ حامد مرکز تخصصی خدمات آنلاین چاپ

آیا روشهای چاپ برای بازاریابی می تواند به مشاغل کوچک کمک کند؟

آیا روشهای چاپ برای بازاریابی می تواند به مشاغل کوچک کمک کند؟
آیا مردم هنوز از روشهای تبلیغات چاپی برای کسب و کار خود استفاده می کنند؟ آیا چاپ کارت ویزیت، تراکت، بروشور، کاتالوگ و… هنوز روشهای پر بازده و سوداوری می باشند؟
اگر دنبال بدست آوردن استراتژی موثر در بازاریابی هستید مطمئناً این سوالات را از خود می پرسید.
پاسخ کوتاه بله است! چاپ بسیار زنده و ماندگار است. تکنیک ها و رسانه های بازاریابی چاپی قدیمی مانند بنر ، بروشور و پوسترها برای مشاغل کوچک حتی در عصر دیجیتال ضروری هستند.
و امروزه روشهای نوین چاپ مانند چاپ لیوان، چاپ روی تیشرت و… یکی از موثرترین و ماندگار ترین شیوه های تبلیغاتی نوین می باشد.

چرا بازاریابی چاپی هنوز اهمیت دارد
طبق نظرسنجی بازاریابی شرپا، چاپ معتبرترین رسانه بازاریابی است. علاوه بر این ، مرکز تصمیم گیری عصبی دانشگاه تمپل، با همکاری سرویس پستی ایالات متحده، دریافت که تبلیغات چاپ شده واکنش احساسی قوی تری نسبت به تبلیغات دیجیتال ایجاد می کند.
تبلیغات دیجیتال فاکتورهای حسی و احساسی کلیدی خاصی مانند تبلیغات چاپی ندارند. به همین دلیل، مردم زمان بیشتری را صرف “مصرف” تبلیغات چاپی می کنند و آنها را بهتر به خاطر می آورند.

به عنوان مثال چاپ روی لیوان یکی از روشهای چاپ می باشد که تا سالیان سال در دسترس مداوم مشتری می باشد و تبلیغات شما ملکه ذهن مخاطب می گردد.
مصرف کنندگان فقط می توانند تبلیغات دیجیتالی را ببینند و بشنوند. وقتی نوبت به چاپ تبلیغات می رسد، آنها می توانند صفحات را بگیرند، بافت را حس کنند و حتی بوی مواد را حس کنند.
این باعث می شود تجربه کامل تر شود. به همین دلیل است که ما دعوت نامه های عروسی و اطلاعیه های رسمی را چاپ می کنیم. در مقایسه با چاپ، بازاریابی دیجیتال می تواند غیر شخصی به نظر برسد.

چاپ و تبلیغات
تمرکز بر نشریات محلی
اگر می خواهید با چاپ تأثیر بگذارید، نیازی به تبلیغ در مجله بزرگ یا روزنامه ملی ندارید. تبلیغات چاپی در نشریات محلی می تواند به شما در پیشبرد برداشت ها و آگاهی کمک کند.
تبلیغات در نشریات محلی معمولاً مقرون به صرفه تر است، بنابراین تبلیغات در چند شماره باید مقرون به صرفه باشد. اگر جمعیت شناسی قدیمی را هدف قرار می دهید، می توانید نتایج خوبی را با صفحات زرد انتظار داشته باشید.
به طور طبیعی، می توانید تبلیغات را در بنر ، تراکت یا کاتالوگ و روزنامه هایی که بین مخاطبان مورد علاقه شما محبوب است، چاپ کنید. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما به مادران هزاره ای که در منطقه خلیج زندگی می کنند توجه دارد، می توانید کسب و کار خود را در یک نشریه والدین تبلیغ کنید.

بروشورها ، پوسترها ، بنرهای PVC ، پست مستقیم و کارت های ویزیت یک راه حل عالی برای مشاغل کوچک است که به ترافیک محلی متکی هستند. علاوه بر این، می توانید خدمات مکان یابی و بازاریابی موتورهای جستجو را با تاکتیک های چاپ ترکیب کنید تا پیشنهادات خاصی را در مناطق خاص هدف قرار دهید.

همچنین چاپ داده های متغیری وجود دارد که به شما امکان می دهد کمپین های چاپی را با پیام های مختلف برای مکان های مختلف اجرا کنید.

دسترسی به مصرف کنندگان در مناطق روستایی
به گفته مرکز تحقیقات پیو، حدود یک چهارم آمریکاییانی که در حومه شهر زندگی می کنند ادعا می کنند که دسترسی به اینترنت پرسرعت در منطقه خود مشکلی است.

بنابراین، بازاریابی دیجیتال هنگامی که سعی می کنید به مصرف کنندگانی که در مناطق روستایی زندگی می کنند برسید، ممکن است چندان مثر نباشد.
افرادی که در حومه شهر زندگی می کنند به جای استفاده از پورتال های آنلاین، به کارت ویزیت ها و تراکت ها تکیه می کنند. در شهرهای کوچک ، حدود ⅔ از ساکنان روزنامه های جامعه را می خوانند.

علاوه بر این ، یک کمپین پست مستقیم یکی از بهترین روش ها برای هدف قرار دادن خانوارها در یک منطقه خاص است.

تبلیغات
تبلیغات محلی
اگر در حال نمایش خط تولید جدید یا میزبانی رویدادی برای افتتاحیه بزرگ خود هستید، بازاریابی چاپی می تواند به شما در جذب شرکت کننده کمک کند. برای افزایش حضور، می توانید دعوتنامه هایی را برای مشتریانی ارسال کنید که تصمیم به دریافت ارتباطات گرفته اند.
به طور طبیعی، بنر ها و آگهی های روزنامه نیز کار می کنند. برای ردیابی اثربخشی کمپین خود، می توانید یک نظرسنجی را پس از رویداد شروع کنید. از شرکت کنندگان بپرسید که چگونه از آن مطلع شده اند. (دهان به دهان ، پست مستقیم ، بیلبورد و غیره)

در این رویداد، می توانید چنین تبلیغاتی را انجام دهید. به عنوان مثال چاپ عکس روی لیوان ، فنجان و تیشرت.
همچنین می توانید یک صفحه نمایش تهیه کرده و رویداد خود را در رویدادهای مشابه در آن منطقه تبلیغ کنید. برای جلب توجه، می توانید از بنرهای کششی استفاده کنید. کانال های بازاریابی چاپی سنتی یکی از بهترین روش ها برای تبلیغ رویدادهای محلی است.

ایجاد پایگاه مشتری وفادار
اکثر مشاغل کوچک برای بقا به مشاغل تکراری وابسته هستند. این چیزی است که بازاریابی چاپی می تواند در آن به شما کمک کند. نکته اصلی استفاده از تاکتیک های مناسب است.
برای به دست آوردن مشتریان مکرر، ابتدا باید آنها را جذب کنید. برای تبدیل آنها، می توانید از کوپن های چاپ شده و کدهای تبلیغاتی استفاده کنید. مشتریان عاشق خدمات رایگان هستند.
مشارکت های فروش متقابل یک راه عالی برای انتشار کوپن ها است و به احتمال زیاد شما می توانید یک تجارت غیر رقابتی در منطقه خود پیدا کنید که از همکاری با شما بسیار خوشحال خواهد شد.
بروشورها ، تراکت ها و کاتالوگ ها یکی دیگر از راه های عالی برای توزیع کوپن ها است. هنگامی که مشتریان احتمالی را به مشتریان تبدیل می کنید، می توانید صدور کارت های وفاداری را شروع کنید. تا آنها را تشویق به ماندن در اطراف خود کنید. حدود 64 درصد از مشاغل کوچک که دارای برنامه وفاداری به مشتریان هستند گزارش می دهند که این برنامه مثر بوده است.
مشوق های مبتنی بر بازدیدها راهی عالی برای کسب درآمد مجدد است. به طوری که مردم همچنان برمی گردند، همه کوپن ها و تخفیف های خود را محدود به زمان کنید.

علاوه بر این، از آنجا که مشتریان به احتمال زیاد کارت های وفاداری خود را در کیف خود نگه می دارند، تبلیغات ملموسی برای شرکت شما خواهند بود.

نتیجه گیری
هنگامی که شما در حال راه اندازی یک کسب و کار کوچک هستید، برای جذب مشتری به تمام کمک هایی که می توانید داشته باشید نیاز دارید. بازاریابی چاپی به شما کمک می کند تا تعداد بیشتری از مخاطبان هدف خود را جذب کرده و پیوند عمیق تری با مشتریان منطقه خود ایجاد کنید.

ترکیب مناسب بازاریابی چاپی و بازاریابی دیجیتال، کسب و کار شما را به موفقیت می رساند.

 

hamedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب
ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون
و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت

آموزش استفاده از اتو برای چاپ تیشرت
یک کمدین و یک مادربزرگ که عاشق صنایع دستی است چه ویژگی مشترکی با هم دارند؟ خوب، برای یک چیز، هر دو می توانند با استفاده از اتو سرگرم شوند! جابجایی های اتو به شما این امکان را می دهد که به راحتی تیشرت ها و پارچه های دیگر را با تصاویری که خودتان طراحی کرده اید و از روی میز کار خود چاپ می کنید تزئین کنید و در نتیجه یک مورد واقعاً منحصر به فرد و جدید ایجاد کنید. فقط به پارچه، طرح، کاغذ انتقال و اتو نیاز دارید!

قطعات
آماده سازی کاغذ
استفاده از کاغذ انتقال
مراقبت از لباس های منتقل شده شما
قسمت1- آماده سازی کاغذ چاپ
و انتقال آن تصویر به پارچه های دیگر استفاده کنید.
مطمئن شوید که از هیچ تصویر قدیمی که ممکن است در Google پیدا کنید استفاده نکنید. اگر قصد دارید یک تصویر را تکثیر و آن را بفروشید (مانند یک تی شرت)، باید از حقوق آن برخوردار باشید.

1- کاغذ مخصوص چاپ را خریداری نمایید.
ساده ترین راه برای تهیه پوشاک انتقالی این است که به سادگی لوازم مخصوص سابلیمیشن بسته بندی شده را در یک فروشگاه صنایع دستی، فروشگاه های هنری و خرده فروشان جعبه بزرگ خریداری کنید. این کیت ها معمولاً هر آنچه را که برای انتقال خود به آنها نیاز دارید از جمله نرم افزار تصویر، مقداری کاغذ انتقال و حتی شاید یک تیشرت به شما ارائه می دهند.

شما می توانید از این بسته های مفید صنایع دستی استفاده کنید یا مسیر ایجاد تصاویر انتقال خود را خریداری کنید، نوع خاصی از کاغذ را بخواهید و از لباس خود استفاده کنید.
به طور خلاصه، انتقال روی اتو تصاویری هستند که می توانند روی پارچه تأثیر بگذارند. در یک طرف کاغذ است، و در طرف دیگر تصویری است که روی آن اتو می شود و برعکس منتقل می شود. پس از قرار دادن کاغذ انتقال روی پارچه و دوختن پشت با کاغذ با اتو، تصویر با حرارت به پارچه منتقل می شود.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت
2- طرح خود را ایجاد کنید.
تصویری را پیدا کنید یا ایجاد کنید که می خواهید از آن برای چاپ استفاده کنید. می توانید تصویری را در رایانه خود اسکن کنید، در اینترنت پیدا کنید یا در یک برنامه نرم افزاری ایجاد کنید. به عنوان مثال، می توانید تصویری از آثار هنری فرزند خود را در رایانه خود اسکن کنید، روی کاغذ انتقال چاپ کنید و تصویر اثر هنری را به یک تی شرت منتقل کنید.

یا، می توانید از برنامه هایی مانند Photoshop برای ایجاد یک تصویر جدید و منحصر به فرد خودتان، چاپ روی کاغذ انتقال استفاده می کنید، می توانید روی Search Tools، سپس Usage Rights و سپس برچسب گذاری شده برای استفاده مجدد کلیک کنید.

همچنین، وب سایت های زیادی وجود دارد که در آنها می توانید انواع مختلفی از تصاویر را که از نظر قانونی برای استفاده، انتقال و فروش برای شما امن هستند، بیابید.
به یاد داشته باشید که انتقال تصاویر حاوی رنگ های تیره معمولاً بهتر است روی پارچه ها ظاهر شود تا تصاویر با رنگ روشن.

چاپگر
همچنین به خاطر داشته باشید که چاپگرهای معمولی در خانه رنگ سفید را چاپ نمی کنند. آنها آن قسمت را خالی می گذارند زیرا چاپگر فرض می کند که کاغذی که برای چاپ تصویر خود استفاده می کنید سفید است و کاغذ سفید از طریق تصویر نشان داده می شود. اگر تصویر شما دارای رنگ سفید است، اتو در هنگام انتقال در آن قسمت واضح ظاهر می شود، به این معنی که رنگ پارچه در آن فضای شفاف بیشتر از رنگ سفید نشان داده می شود.
اگر تصویر شما دارای قسمتهای رنگی بسیار روشن است، ممکن است در هنگام اتوکشی روی پارچه رنگ آنها تغییر رنگ داده و دچار تغییر شکل شود زیرا رنگ روشن آنها با رنگ پیراتو مخلوط شده است. رنگهای تیره و یکدست هنگام استفاده از اتو در چاپ بهترین نتایج را ارائه می دهند. رنگهای سنگین کنتراست بسیار خوبی در برابر پارچه ها دارند و رنگ تیره تر و مات تری را برای چاپ در اختیار چاپگر قرار می دهند.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت
3- تصویر را دستکاری کنید.
از نرم افزارهای اصلی ویرایش تصویر برای تغییر اندازه تصویر خود، افزودن جلوه ها، تغییر رنگها یا اصلاحات مورد نظر خود استفاده کنید تا تصویر شما درست شود.

تصویری که استفاده می کنید می تواند تصویری از یکی از بسیاری از سایت های اینترنتی باشد که گزینه های انتقال تصویر را ارائه می دهد، یا تصویری است که خودتان ارائه می دهید. تا زمانی که می توانید آن را از چاپگر خود در خانه چاپ کنید (و حقوق قانونی استفاده از آن تصویر را دارید)، می توانید تصویر را روی پارچه خود منتقل کنید.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت
4- تصویر خود را آینه کنید.
این فقط برای تصاویر چاپ شده برای پارچه های رنگ روشن مورد نیاز است. اطمینان حاصل کنید که تصویر خود را طوری آینه می کنید تا محصول نهایی با روش صحیح روبرو شود، نه اینکه بخوانید یا پس از اتمام کار روی پارچه خود ظاهر شوید. برای اطمینان از اینکه تصویر را به درستی ورق زده اید، قبل از چاپ، تصویر باید روی صفحه کامپیوتر چرخانده شود.
اگر در تصویر انتقال خود کلماتی دارید معکوس کردن تصویر واقعاً مهم است. بدون معکوس کردن آن، کلمات شما به عقب به پارچه منتقل می شوند.
برای آینه سازی تصویر در نرم افزار رایانه خود، ممکن است لازم باشد از دستورات “Reverse” ، “Flip Image Horizontally” یا “Mirror” استفاده کنید.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت
5-از نوع مناسب کاغذ انتقال استفاده کنید.
کاغذ انتقال دو تفاوت دارد. تغییرات: ورق ها را برای پارچه های رنگ روشن استفاده کنید و ورق ها را برای پارچه های تیره استفاده کنید. استفاده از نوع مناسب ورق های انتقال می تواند به شما اطمینان دهد که بهترین نتایج را از اتو خود هنگام انتقال بدست آورید.
مثلا: ورق های انتقال برای چاپ تیشرت های سبک مخصوص پارچه هایی هستند که سفید، زرد، خاکستری روشن یا هر پارچه دیگری هستند که طبیعت آن سبک است. کاغذ انتقال برای پارچه های رنگ روشن شفاف است. این بدان معناست که هر قسمت از تصویر شما که حاوی رنگ سفید است در عوض با اتو کشی روی پیراتو شفاف به نظر می رسد. رنگ پارچه به جای رنگ سفید تصویر نشان داده می شود.
اگر طرح چاپی شما دارای رنگهای روشن (غیر از سفید) است، ممکن است تصویر پس از انتقال به پارچه مخدوش و تغییر رنگ داده شود. هنگام استفاده از این نوع کاغذ انتقال سعی کنید از رنگهای متوسط تا تیره استفاده کنید، بنابراین تصویر به دست آمده پررنگ و واضح است.
کوتاه کردن لبه های طرح را در نظر بگیرید، زیرا قسمت های شفاف کاغذ اطراف طرح هنوز روی پارچه قابل مشاهده است.

استفاده از برچسب
ورق های انتقال برچسبی برای پارچه های تیره برای پارچه های مشکی، خاکستری تیره، آبی تیره یا هر پارچه دیگری با رنگ تیره مناسب است. این ورق های کاغذی ضخیم تر هستند و دارای پشت سفید هستند تا رنگ سفید و سایر رنگهای روشن به وضوح بر روی پارچه تیره تر نمایان شوند.

نکته مهم در استفاده از این نوع کاغذ انتقال این است که هر قسمت از پس زمینه تصویر شما سفید به نظر می رسد و نه شفاف. این بدان معناست که اگر می خواهید رنگ پیراتو به جای رنگ سفید در نقطه خاصی نمایان شود، باید حول و حروف یا سایر عناصر طراحی را به دقت برش دهید.
به عنوان مثال، اگر حروف را چاپ می کردید، باید فضای داخل “O” یا “R” را برش دهید. یا، می توانید زمینه سفید جامد را به عنوان بخشی از طراحی خود داشته باشید. با این حال، بیشتر اوقات، پس زمینه سفید به نظر نمی رسد از اتو برای انتقال روی پارچه های تیره استفاده کند.
پیراتوی را پیدا کنید که جنس مناسبی برای انتقال شما باشد. برخی مواد بهتر از بقیه مواد را جذب کرده و به آنها می چسبند. شما معمولاً می خواهید از پنبه برای پوشش پلی استر استفاده کنید.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت
6- کاغذ را چاپ کنید.
قبل از اینکه تصویر انتقال خود را روی کاغذ انتقال چاپ کنید، آزمایشی را با چاپ تصویر خود روی یک کاغذ معمولی انجام دهید. این آزمایش به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که رنگ تصویر چگونه است که می خواهید به نظر برسد، ببینید آیا چاپگر شما به جای حذف یک بخش، کل تصویر را چاپ می کند یا خیر، و اندازه تصویر شما را ببینید. گاهی اوقات ظاهر تصویر شما بر روی صفحه رایانه متفاوت از ظاهر آن پس از چاپ است.
مطمئن شوید که انتقال را در سمت راست صفحه چاپ می کنید. این باید به وضوح مشخص شود. معمولاً قسمت چاپ عاری از هرگونه علامت گذاری است و در پشت آن برخی طرح ها روی آن چاپ شده است. اگر از نحوه قرار دادن کاغذ انتقال در چاپگر مطمئن نیستید، یک ورق کاغذ معمولی را به صورت آزمایشی اجرا کنید. X را در یک طرف کاغذ معمولی بکشید و از چاپگر خود عبور دهید تا ببینید کدام طرف کاغذ چاپ می شود.
اگر قرار است تصویر خود را روی چاپگر لیزری چاپ کنید، باید کاغذ انتقال مخصوص چاپگرهای لیزری خریداری کنید. به طور معمول، چاپگرهای جوهر افشان هنگام چاپ تصاویر منتقل شده بهتر عمل می کنند.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت
قسمت2- اعمال انتقال
1- پارچه را پهن کنید.
تی شرت یا پارچه را روی یک سطح صاف و سخت قرار دهید و در صورت چروک شدن پیراتو، پیراتو را با اتو صاف کنید. سطحی که روی آن اتو می کنید باید در برابر حرارت مقاوم باشد (برخلاف تخته اتو) و باید آنقدر بزرگ باشد که بتواند کل ناحیه انتقال را اتو کند.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت
2-انتقال را کوتاه کنید
تصویر انتقال را بچسبانید تا دقیقاً بدانید تصویر چه شکلی است و قرار دادن دقیق آن و قرار دادن آن روی پارچه را آسان تر می کند. شما باید برش دهید و تا آنجا که ممکن است به لبه طرح خود نزدیک شوید. این کار به شما کمک می کند تا انتقال تصویر شما یکپارچه به نظر برسد.
اگر قصد دارید انتقال خود را به پارچه ای با رنگ روشن اتو کنید، باید منتظر بمانید تا پشت تصویر انتقال منتقل شود تا بعد از اتو کشیدن آن.
اگر قصد دارید اتوکشی خود را روی یک پارچه تیره اتو کنید، قبل از اینکه طرح را اتو کنید، پشت آن جدا می شود. در صورت شک، به دستورالعمل های همراه بسته کاغذ انتقال نگاه کنید.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت
3-از پارچه خود در برابر انتقال محافظت کنید.
یک تکه مقوا یا یک کیسه کاغذی قهوه ای تا شده را مستقیماً در زیر پیراتو قرار دهید، جایی که تصویر انتقال روی آن اتو می شود. قرار دادن سدی بین دو تکه پارچه، حرارت اتو را از انتقال تصویر به دو طرف تی شرت جلوگیری می کند.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت
4- موقعیت کاغذ را تعیین کنید.
سمت انتقال تصویر را روی پارچه قرار دهید. انتقال را روی پارچه دقیقاً جایی که می خواهید تصویر باشد قرار دهید.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت
5-اتو در انتقال.
اتوکشی در هنگام انتقال تصاویر با اتو کردن معمولی با تخته اتو متفاوت است. اتو روی وسایل مورد نیاز به حرارت مستقیم زیادی احتیاج دارد، به این معنی که استفاده از تخته اتو واقعا کارآمد نخواهد بود زیرا تخته های اتو به پخش و پخش حرارت کمک می کند. اتوکشی روی سطوح سخت مانند فرمیکا یا یک تخته چوبی مخصوص چوب می تواند به ویژه برای انجام اتو در انتقال مفید باشد زیرا آنها در حفظ گرما خوب عمل می کنند.
اتو را روی داغ ترین حالت قرار دهید تا بتواند به درستی روی پارچه منتقل شود، اما از بخار استفاده نکنید. بخار می تواند تا حد زیادی مانع از قابلیت انتقال چسبندگی به پارچه شود.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت
6-حرارت اتو را به طور مساوی پراکنده کنید.
با حرکت دادن اتو در دایره های بزرگ روی کاغذ انتقال تصویر را اتو کنید. ابتدا روی لبه های بیرونی تصویر تمرکز کنید و به تدریج به سمت داخل به مرکز تصویر حرکت کنید. اطمینان حاصل کنید که به طور مداوم حدود 3 دقیقه فشار و اتو بزنید. برای جلوگیری از سوزاندن کاغذ و سوزاندن تصویر، اتو را در حرکت نگه دارید.
قبل از برداشتن کاغذ پشتی، مطمئن شوید که لبه های انتقال به طور کامل وصل شده اند. اگر لبه ها کاملاً به پارچه نچسبیده اند، اتو زدن لبه های انتقال را ادامه دهید. هنگام اتوکشی حتما فشار ثابت و یکنواخت وارد کنید تا تصویر کامل به طور کامل وصل شود.
به جای حرکت مداوم، اتو را در بالای انتقال نگه دارید. اتو به گرمای زیادی احتیاج دارند، بنابراین جابجایی سریع اتو در اطراف می تواند بر مراحل نهایی انتقال شما تأثیر بگذارد. مطمئن شوید اتو دمای مناسب دارد و آن را تا آنجا که ممکن است نگه دارید.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت
7-صبر کنید تا لباس خنک شود.
وقتی اتمام کار را انجام دادید اتو را خاموش کنید و بگذارید تصویر برای چند دقیقه سرد شود. اگر پشت کاغذ انتقال را قبل از خنک شدن تصویر بردارید، می توانید به طرز فجیعی تصویر را خراب کنید.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت
8- کاغذ پشتی را به آرامی جدا کنید.
شما می خواهید از یکی از گوشه های کاغذ شروع کنید.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت
قسمت3-مراقبت از لباس های منتقل شده شما
1- پارچه خود را به درستی بشویید.
قبل از شستن پارچه، حداقل 24 ساعت پس از اتوکشی روی انتقال صبر کنید. اگر پارچه را قبل از اینکه زمان تنظیم کامل تصویر شستشو دهید، انتقال را خراب کنید. فقط پارچه را در محیط خنک بشویید و خشک کنید. اگر عکس روی لباس چاپ شده است، قبل از شستن لباس، آن را به داخل برگردانید. این امر کمی محافظت بیشتری به تصویر منتقل شده شما می افزاید. هرچه بیشتر مراقب شستشو و خشک شدن باشید، طول عمراتو شما بیشتر خواهد شد.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت
2-پارچه را با دست بشویید.
جایگزین شستشوی پارچه در ماشین لباسشویی، شستن آن با دست است. برای اطمینان از تمیز کردن ملایم پارچه، می توانید آن را با مقداری شوینده سبک شستشو دهید. پارچه خود را سفید نکنید برای خشک کردن پارچه، سعی کنید به جای استفاده از ماشین خشک کن، آن را خشک کنید. این خشک شدن ملایم به ماندگاری بیشتر تصویر منتقل شده شما کمک می کند.

نحوه ایجاد و استفاده اتو برای چاپ تیشرت
3- لبه ها را محکم کنید.
برای محافظت بیشتر در برابر لایه برداری، می توانید یک حاشیه را در اطراف کل تصویر انتقال یا با دستگاه یا با دست بدوزید.

چاپ حامد ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب
ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات، طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون
و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

نحوه چاپ روی تیشرت با پرس حرارتی


نحوه چاپ روی تیشرت با پرس حرارتی
یکی از قابلیت های سودمند پرس حرارتی چاپ عکس روی تیشرت می باشد. چاپ تیشرت با استفاده از پرس حرارتی بسیار سریع و در کمتر از چند دقیقه قابل انجام می باشد. به راحتی می توانید تیشرت های سفارشی خود را با طرح و با سایز های متفاوت در پرس حرارتی با کیفیت بسیار بالایی چاپ نمایید و کسب و کار آنلاین خود را راه بیاندازید.
کار با پرس حرارتی بسیار شبیه به اتو می باشد با این تفاوت که گرما و فشار بسیار ثابتی را ارائه می دهد و منجر به نتایج با کیفیت تری می شود. اگر برای فروش بطور منظم تی شرت چاپ می کنید، یک پرس گرم ایده خوبی است.

مواد مورد نیاز
آماده سازی طرح اولیه
تنظیم پرس حرارتی
پرس تیشرت
قسمت1- آماده سازی کاغذ انتقال
1- طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.
انواع مختلفی از کاغذهای حرارتی وجود دارد که می توانید چاپ تیشرت را انجام دهید. شما می توانید عکس مورد نظر خود را چاپ نمایید. حتی می توانید از وسایل اتوکشی استفاده کنید! در زیر انواع کاغذهایی که با پرس و تی شرت های حرارتی کار می کنند ذکر شده است:
کاغذ انتقال جوهر شفاف که روی پیراهن های سفید یا رنگ روشن بهترین کار را می کند. می توانید چاپ خود را با استفاده از چاپگر جوهر افشان و کاغذ انتقال مخصوص چاپ کنید. این کار با چاپگر لیزری کار نمی کند.

نحوه چاپ روی تیشرت
انتقال دستگاه کپی لیزری/چاپگر نیز شفاف است. می توانید آنها را با استفاده از کاغذ مخصوص انتقال روی دستگاه کپی لیزری یا چاپگر ایجاد کنید.

نقل و انتقالات تأمین کننده و خریداری شده از قبل چاپ می شود. آنها مات هستند و برای پیراهن های رنگی، از جمله رنگ های تیره مناسب هستند.
اپلیکیشن های های گلدوزی شده نیز با پرس حرارتی کار می کنند. با این حال، آنها باید یک چسب فعال شده با گرما در پشت داشته باشند.
حروف وینیل برش خورده نیز کار می کند. برای ایجاد طرح های مختلف می توانید آنها را روی هم لایه بندی کنید. این امر به ویژه در پوشاک ورزشی رایج است.

2-در صورت نیاز کاغذ انتقال را چاپ کنید.
تصویری را که دوست دارید انتخاب کنید، سپس آن را با استفاده از یک برنامه ویرایش تصویر معکوس کنید. با استفاده از چاپگر جوهر افشان آن را روی کاغذ مخصوص چاپ چاپ کنید. اطمینان حاصل کنید که در سمت فیلم کاغذ را چاپ می کنید.
اگر فقط چاپگر لیزری دارید، باید از کاغذ انتقال برای چاپگرهای لیزری استفاده کنید.

نحوه چاپ روی تیشرت
3- برش کاغذ انتقال
این فقط برای نقل و انتقالات چاپی، تأمین کننده و خریداری شده در فروشگاه ضروری است. هنگامی که از انتقال استفاده می کنید، پوشش فیلم روی پیراهن چاپ می شود – شامل قسمتهایی که رنگ ندارند. شما باید اطراف تصویر خود را برش دهید تا قسمت های خالی فیلم منتقل نشوند.
می توانید یک حاشیه کوچک در اطراف شکل بگذارید.

قسمت2-تنظیم حرارت را فشار دهید
نحوه چاپ روی تیشرت
1- پرس حرارتی را باز کنید.
دسته را بالا بیاورید تا پرس باز شود. صفحه حرارتی را از پد سیلیکونی دور کنید. پرس را در حین گرم شدن در مرحله بعدی باز نگه دارید. دستورالعمل های زیر باید برای اکثر مدل های پرس گرم کار کند.

نحوه چاپ روی تیشرت
2-دما را تنظیم کنید.
دستورالعمل های روی کاغذ انتقال خود را بخوانید تا بدانید از چه دمایی باید استفاده کنید. دکمه ترموستات را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید.

منتظر بمانید تا مطبوعات داغ شوند. یک چراغ روشن می شود پس از رسیدن به دمای دلخواه، دکمه را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا چراغ خاموش شود.
در بیشتر موارد، شما باید دما را روی 350 تا 375 درجه فارنهایت (177 تا 191 درجه سانتی گراد) تنظیم کنید.

نحوه چاپ روی تیشرت
3- فشار را تنظیم کنید.
برای افزایش فشار، دکمه فشار را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید و فشار را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. فشار بر اساس ضخامت پروژه شما خواهد بود. هرچه ضخیم تر باشد، فشار کمتری نیاز خواهید داشت. مراقب باشید که آن را زیاد دور نپیچید، در غیر این صورت ممکن است بازوی گردان جدا شود.
در بیشتر موارد، شما باید از فشار متوسط تا زیاد استفاده کنید.

نحوه چاپ روی تیشرت
4-تایمر را تنظیم کنید.
برای افزایش یا کاهش زمان، دکمه های دقیقه و دوم را نگه دارید. وقتی دکمه شروع را فشار می دهید، تایمر شروع به کار می کند. اما هنوز آن را فشار ندهید! در زیر زمانهای توصیه شده بر اساس نوع انتقال شما ممکن است استفاده شود. اگر فروشنده کاغذ زمان متفاوتی را ذکر کرده است، به جای آن از آن استفاده کنید:

کاغذ انتقال Ink-Jet: 14 تا 18 ثانیه
کاغذ انتقال دستگاه کپی
لیزری/چاپگر: 18 تا 25 ثانیه
کاغذ سابلیمیشن: 25 تا 30 ثانیه
اپلیکیشن های گلدوزی شده: 20 تا 30 ثانیه
حروف وینیل برش خورده: 45 تا 60 ثانیه
قسمت3- فشار دادن پیراهن
نحوه چاپ روی تیشرت
1-تی شرت خود را روی صفحه بگذارید.
مطمئن شوید که طرفی که می خواهید چاپ شود رو به بالا باشد. بیشتر نقل و انتقالات نیمه شفاف هستند، بنابراین بهتر است از تیشرت سفید و یکدست استفاده کنید. اگر برچسب انتقال شما “مات” یا مناسب پیراهن های رنگی است، می توانید از هر رنگ پیراهنی که می خواهید استفاده کنید.

نحوه چاپ روی تیشرت
2- کاغذ را رو به پایین روی پیراهن قرار دهید.
اطمینان حاصل کنید که کاغذ انتقال در داخل منطقه پرس، شامل پد سیلیکونی و پد حرارتی است.
اگر شما در حال فشردن یک برنامه گلدوزی شده هستید، آن را روی دوزی به طرف بالا، چسب را به سمت پایین قرار دهید.
اگر وینیل انتقال حرارت را فشار می دهید، آن را از طرف مات پایین، براق از بالا تنظیم کنید.

نحوه چاپ روی تیشرت
3-در صورت لزوم کاغذ را بپوشانید.
برخی از پرس های حرارتی در حال حاضر دارای یک محافظ سیلیکونی هستند. اگر لباس شما این کار را نمی کند، یا در حال فشار دادن یک وینیل مخصوص انتقال یا انتقال حرارت هستید، باید یک پارچه نازک را روی پیراهن خود گذاشته و انتقال دهید.

این از انتقال محافظت می کند. دستمال، حوله چای یا پارچه نازک نخی برای این کار عالی خواهد بود.

نحوه چاپ روی تیشرت
4-مطبوعات را ببندید.
دسته را به سمت پایین بکشید، پرس را محکم ببندید. ممکن است لازم باشد فشار را تنظیم کنید، مخصوصاً اگر در حال فشردن یک اپلیکیشن یا پچ دوزی هستید.

نحوه چاپ روی تیشرت
5-دکمه شروع را فشار دهید.
بسته به مدل خاصی که دارید، به احتمال زیاد دسته در جای خود قفل می شود. وقتی تایمر خاموش شد، دوباره دکمه شروع را فشار دهید. با این کار فشار متوقف می شود و تایمر تنظیم مجدد می شود.

نحوه چاپ روی تیشرت
6- پرس را باز کرده و پیراهن را بردارید.
در حالی که کاغذ هنوز داغ است، کاغذ را از روی پارچه جدا کنید. اکنون باید تصویر روی پیراهن چاپ شود.

نحوه چاپ روی تیشرت
7-در صورت تمایل پیراهن های بیشتری را فشار دهید.
اگر می خواهید طرح دیگری را روی پشت پیراهن خود فشار دهید، ابتدا یک تکه مقوا را داخل پیراهن وارد کنید. ارتفاع صفحه را طوری تنظیم کنید که فشار کمتری وارد شود، سپس پیراهن را دوباره فشار دهید. به این ترتیب، شما به طور تصادفی اولین تصویر را دوباره گرم نمی کنید.

چاپ حامد ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب
ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات، طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون
و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

سابلیمیشن روی هودی



سابلیمیشن روی هودی

با آمدن پاییز و زمستان فصل فروش هودی و سویشرت ها شروع می شود و تقاضا برای چاپ هودی سفارشی افزایش می یابد. اکثر نوجوانان و جوانان تمایل زیادی به چاپ روی سویشرت اختصاصی خود را دارند. معمولا چاپ طرح های فانتزی و کاریکاتورهای سفارشی روی هودی طرفداران بسیار زیادی دارد.
هودی ها روشی مقرون به صرفه برای ابزار تبلیغاتی برای تجارت شما هستند. سویشرت های خام با رنگ سابلیمیشن چاپ می شوند و مزایای داشتن یک لباس چاپ شده را به راحتی در پوشیدن به شما می دهد. این باعث می شود آنها برای رویدادهایی که کارمندان در حال تغییر لباس هستند یا لباس محیط کار و یا نیاز به پوشیدن چیزی دارند که برای اهداف بازاریابی مناسب باشند در نظرگرفته شوند.
هودی ها قطعه ای مناسب برای زمستان هستند:

بهترین راه برای گرم ماندن در زمستان این است که هودی بپوشید! یک گزینه عالی برای موارد مختلف، یک قطعه زیبا و قیمت مناسب را می توان به راحتی پیدا کرد. این که آیا می خواهید یک هودی راحت در خانه بپوشید، یا یک ژاکت بزرگ برای پوشیدن هنگام کار، یا یک ظاهر روزمره، برای همه چیزی وجود دارد.
هودی یک قطعه معمولی است که در بسیاری از کمد ها یافت می شود. آنها برای بسیاری از افراد مورد توجه بوده اند زیرا دهه ها است که بسیار محبوب هستند. در زمستان، هودی ها یک افزودنی عالی برای کمد لباس هستند زیرا در طول روز شما را گرم نگه می دارد. کلاه سر شما را در برابر سرما محافظت می کند و در عین حال شیک به نظر می رسد!
چاپ هودی سفارشی:
کیفیت بالا برای چاپ رنگ سابلیمیشن

در چند دهه گذشته، هودی و سویشرت ها برای همه از کارگران ساختمانی گرفته تا کودکان یک انتخاب لباس محبوب بوده است. در واقع، هودی ها آنقدر همه کاره هستند که می توان از آنها در تمام فصول سال و در موارد مختلف استفاده کرد. به عنوان مثال، چاپ هودی سفارشی برای روزهای سرد زمستانی بسیار مناسب است.

هنگامی که در حین انجام کارهای روزمره به یک لباس گرم نیاز دارید، یا درحین بازی های ورزشی در یک روز آفتابی برای خنک و خشک نگه داشتن شما، یا فقط در اتاق نشیمن خود استراحت می کنید مورد استفاده قرار می گیرد.
سویشرت های سفارشی راهی عالی برای ارتقاء کسب و کار، سازمان یا حتی خودتان است. این که آیا شما به دنبال راهی ارزان و ساده برای ایجاد لوگو یا خط تولید لباس در مقیاس بزرگ برای شرکت خود هستید، هودی های چاپی سفارشی را می توان متناسب با نیازهای شما تهیه کرد.
هودی های سفارشی چندین سال است که وجود دارد، اما اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده است. اولین چیزی که باید تصمیم بگیرید نوع طراحی مورد نظر روی هودی شما است. بسیاری از افراد یک هودی سفارشی به عنوان هدیه شخصی یا برای تیم ورزشی مورد علاقه خود انتخاب می کنند.

اما اگر نمی خواهید تصویری برای هودی شخصی خود انتخاب کنید، گزینه های دیگری در دسترس است، مانند افزودن یک شعار جذاب یا کلمات کوتاه مانند “عشق” و “شادی”.
هودی پلی استر برای چاپ سابلیمیشن:

هودی پلی استر دارای ویژگی های زیادی است که آن را به پارچه ای مناسب برای سابلیمیشن تبدیل می کند. اول اینکه بادوام است، با شستشو جمع نمی شود و وزن کمی دارد. همچنین دارای رنگهای متنوعی است که برای هر مناسبت و حال و هوایی مناسب است. ممکن است یکی بپرسد “سابلیمیشن چیست؟” سابلیمیشن فرایندی است که طی آن مواد جامد بدون عبور از فاز مایع میانی به گاز تبدیل می شوند.

از همان ابتدا که به بازار آمدند، هودی های پلی استر یک انتخاب محبوب برای سابلیمیشن بوده اند. پلی استر ماده کاملی است زیرا در هنگام گرم شدن کوچک نمی شود، بنابراین می دانید که یک لباس نامناسب برای شما باقی نمی ماند. یکی دیگر از مزایای پلی استر این است که می توان آن را با اکثر جوهر سابلیمیشن استفاده کرد.
چگونه می توان یک هودی خام را چاپ کرد:

فرایند چاپ سابلیمیشن رنگ هودی نوعی چاپ جوهر افشان است که بسیار متنوع است و می تواند برای بسیاری از محصولات مختلف استفاده شود.

این مرور اجمالی اصول این فرآیند را بررسی می کند تا درک درستی از نحوه عملکرد آن داشته باشد. این فرایند با طراحی بردار مانند Adobe Illustrator ، Corel Draw یا Inkscape آغاز می شود. سپس فایل به فرمت تصویربرداری تبدیل می شود که توسط چاپگر ، اغلب TIFF یا EPS خوانده می شود.

دفتر فنی حامد ارائه دهنده خدمات آنلاین:
چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب
ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات  ؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت  در مشهد برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

نحوه چاپ عکس روی تابلوفرش به روش سابلیمیشن



چاپ تابلوفرش
آموزش چاپ عکس روی تابلوفرش

چاپ روی تابلوفرش یکی از زیباترین و نفیس ترین هدایایی می باشد که می توانیم به عزیزانمان تقدیم کنیم. بسیار پیش آمده که در موقع خرید هدیه دچار سردرگمی باشیم و بخواهیم هدیه ای خاص و منحصربه فرد تهیه کنیم. بافت فرش به خاطر قیمت بسیار بالا و مدت طولانی که دارد مقرون به صرفه نیست برای همین سفارشات چاپ تابلوفرش روز به روز در حال گسترش می باشد. از این رو در این مقاله به نحوه چاپ عکس روی تابلوفرش می پردازیم تا بتوانیم کسب و کار چاپ فرش خود را با بالاترین کیفیت گسترش دهیم.
نحوه چاپ تابلوفرش
مواد مورد نیاز چاپ فرش:

چاپ روی تابلوفرش مشابه چاپ تیشرت و کوسن می باشد و به راحتی می توانید با استفاده از ملزومات چاپ سابلیمیشن در خانه یا محل کار خود تابلوفرش های نفیسی را چاپ نمایید.
چاپگر سابلیمیشن:

یکی از مهمترین ابزار چاپگر جوهر افشان می باشد که از کیفیت چاپ بالایی برخوردار باشد. برای وضوح تصویر بالا روی تابلوفرش باید چاپگری انتخاب نمایید که مناسب کار چاپ سابلیمیشن باشد. چاپگرهایی را که کارایی بالایی دارند بررسی کنید زیرا در کیفیت تصاویر چاپی تاثیر بسیار زیادی دارد و نتایج چاپ عالی می شود.
چاپ سابلیمیشن   
جوهر و کاغذ سابلیمیشن:

جوهر سابلیمیشن باید سازگار با چاپگر باشد و از نوع مرغوب و درجه یک استفاده کنید زیرا در نتایج چاپ بسیار موثر می باشد. جوهرهای مخصوص قابلیت انتقال تصویر به اجسام مانند لیوان، تیشرت و… را دارند و به راحتی عکس را روی شی ء مورد نظر چاپ می کنند.
همچنین کاغذ مورد استفاده باید مخصوص چاپ سابلیمیشن باشد و سازگار با جوهر باشد. از کاغذهای مخصوص سابلیمیشن که در فروشگاهای مصرفی می باشد تهیه کنید.
تابلوفرش سابلیمیشن:

اندازه فرش باید متناسب با دستگاه پرس حرارتی باشد. سعی کنید از فرش هایی با تراکم بالا استفاده کنید تا کیفیت چاپ و محصول نهایی عالی باشد.
دستگاه پرس حرارتی:

دستگاه پرس حرارتی در ابعاد مختلف موجود می باشد که می توانید با توجه به بزرگترین سایز فرش خود آنها را خریداری کنید. از دستگاههای با صفحه چرخان استفاده کنید که به راحتی بتوانید تابلوفرش زیری را تعویض کنید.
سابلیمیشن   
فرایند چاپ عکس روی تابلوفرش:

چاپ روی تابلوفرش با دستگاه سابلیمیشن نیز مانند فرایند چاپ تیشرت است اما به مراقبت بیشتری احتیاج دارد. این مراحل را باید برای اجرای کامل چاپ انجام دهید:
● مرحله 1:

تابلوفرش را به ابعاد مورد نظر انتخاب نمایید. عکس مورد نظر خود را با استفاده از نرم افزارهای طراحی مانند فتوشاپ یا کورل ویرایش نمایید. وضوح عکس را 300 پیکسل قرار دهید. سعی کنید از عکس های با کیفیت بسیار بالا استفاده نمایید. کیفیت عکس تاثیر بسیار زیادی در کیفیت چاپ دارد.
آموزش چاپ روی تابلوفرش   
● مرحله 2:

طرح های خود را با استفاده از چاپگر سابلیمیشن بر روی کاغذ سابلیمیشن که به اندازه ناحیه چاپ است چاپ کنید و اجازه دهید تا کمی خشک شود.
● مرحله 3:

حالا طرح خود را چاپ کنید و آن را با قیچی دورگیری نمایید و در وسط تابلوفرش قرارداده و با چسب نسوز به فرش بچسبانید. دقت کنید کاغذ را در مرکز صفحه روی دستگاه حرارتی قرار دهید و پرس حرارتی را به آرامی شروع کنید.
● مرحله 4:

فشار و حرارت را تنظیم نمایید. مدت زمان حدود 200 ثانیه را با فشار مناسب در نظر بگیرید. مدت زمان اولیه 320 و مدت زمان ثانویه 350 را تنظیم نمایید. پس از اتمام پرس درب دستگاه را باز نمایید و از گوشه کنار فرش کاغذ را برداشته اگر طرح کامل منتقل شده بود تابلو آماده می باشد و اگر طرح کامل منتقل نشده بود چند ثانیه دیگر صبر کنید.
نکاتی برای فرایند نحوه چاپ تابلوفرش:

قبل از تبدیل عکس به فرش، باید مساحت چاپ را در نظر بگیرید. شما باید طرح را با توجه به مساحت مرکز تابلوفرش چاپ کنید. ثانیاً، تنظیمات حرارت و فشار پرس را بدانید. این مهم است زیرا فشار بیشتر روی صفحه ممکن است منجر به چاپ کدر شود و فشار کمتر ممکن است منجر به چاپ با کیفیت پایین شود.
سعی کنید از تابلوفرش های با رنگ روش استفاده کنید زیرا نتایج با کیفیت تری را به شما می دهد.
سوالات متداول: تابلوفرش سابلیمیشن:

1. آیا بخارات سابلیمیشن مضر هستند؟
دودهای سابلیمیشنی که در طول سابلیمیشن تولید می شوند حاوی هیچ گونه گاز مضر یا سمی نیستند، با این حال، بسترهای خاصی مانند نئوپرن وجود دارد که ممکن است بوی قوی بدهد..
2. آیا جوهر سابلیمیشن بی خطر است؟
در حالی که چاپ روی لیوان یا بشقاب دارید، از مقدار بسیار کمی جوهر استفاده می کنید و جوهر سابلیمیشنی که امروزه استفاده می شود کاملاً بی خطر است و برای محیط کار بی ضرر است.
3. چه مدت یک صفحه را گرم می کنید؟
برای به دست آوردن یک چاپ عالی، باید یک صفحه را در دمای حدود 350 درجه فارنهایت به مدت حداقل 200 ثانیه فشار دهید. اما پس از چاپ، اگر نگاه کنید و از کیفیت راضی نباشید، می توانید چند ثانیه دیگر نیز به آن زمان دهید.
نتیجه گیری

تبدیل عکس به فرش یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین هدایا می باشد که می توانید به مناسبت های مختلف آن را هدیه دهید. مزایای چاپ فرش سرعت بالا، قیمت بسیار مناسب و کیفیت چاپ بسیار بالا می باشد که در کمتر از یک ساعت قابل چاپ می باشد.
چاپ تابلوفرش   
چاپ فرش   
چاپ تابلوفرش   

دفتر فنی حامد ارائه دهنده خدمات آنلاین:
چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب
ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات  ؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت  در مشهد برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.
 

نحوه چاپ طرح روی تیشرت ساده


آموزش چاپ روی تیشرت

چاپ تیشرت های شخصی یک روش سرگرم کننده و ارزان برای ساختن تی شرت هایی است که شامل چاپ عکس، طرح، لوگو یا متن دلخواه است. برای شروع، چند تی شرت ساده بخرید، طرحی داشته باشید و روش چاپ خود را انتخاب کنید. این مقاله آموزش چاپ روی تیشرت را با استفاده از سه روش مختلف بیان می کند: یک استنسیل، یک صفحه نمایش، و کاغذ انتقال با استفاده از اتو.
مواد و روش ها

1 استفاده از استنسیل
2 چاپ صفحه
3 با استفاده از انتقال اتو
روش1- استفاده از استنسیل
1- لوازم جمع آوری کنید.

برای چاپ روی تیشرت با استفاده از استنسیل، فقط به چند وسیله اولیه نیاز دارید. ممکن است اکثر آنها را در اطراف خانه خود داشته باشید. در غیر این صورت، آنچه را که نیاز دارید در یک فروشگاه صنایع دستی یا هنری پیدا خواهید کرد. مواد زیر را جمع کنید:
تی شرت

یک تی شرت ساده و پنبه ای مناسب است. بدانید که برخی از رنگها و جوهرها از طریق پنبه نازک خونریزی می کنند، بنابراین اگر این مورد برای شما نگران کننده است، ممکن است بخواهید یک ترکیب ضخیم تر را انتخاب کنید. رنگی که انتخاب می کنید باید به اندازه کافی روشن (یا به اندازه کافی تیره) باشد تا رنگ به خوبی نمایان شود.
استنسیل

می توانید یک استنسیل از پیش ساخته شده را از یک فروشگاه صنایع دستی بخرید یا خودتان با استفاده از مقوا تهیه کنید.
رنگ یا جوهر

رنگ پارچه اکریلیک انتخاب خوبی برای چاپ روی تی شرت است. همچنین می توانید با جوهر یا لکه پارچه ای بروید. به دنبال نوعی باشید که در ماشین لباسشویی از بین نرود.
یک غلتک و سینی رنگ کوچک
شما به این نیاز دارید تا رنگ را به طور یکنواخت روی تی شرت بمالید. اگر غلتک ندارید، می توانید از قلم موی پهن استفاده کنید.
نوار

این برای نگه داشتن شابلون در همان حالتی است که رنگ را اعمال می کنید. نوار ماسک برای این منظور خوب کار می کند.
2- تی شرت را شستشو دهید.

تی شرت های نخی در شستشو کوچک می شوند، بنابراین مهم است که آنها را قبل از چاپ روی لباسشویی و خشک کن بچرخانید. اگر تا زمان چاپ منتظر بمانید، ممکن است طرح به هم ریخته شود. وقتی تیشرت خشک شد، آن را اتو کنید تا هر گونه چین و چروک از بین برود.
3-فضای کاری خود را برای چاپ تنظیم کنید.

مقداری کاغذ روزنامه روی یک سطح صاف و سخت بچسبانید. تی شرت را روی سطح قرار دهید و آن را صاف کنید تا چین و چروک نداشته باشد. استنسیل را در قسمتی از تی شرت قرار دهید که می خواهید طرح را چاپ کنید. لبه های شابلون را روی تی شرت بچسبانید تا در جای خود ثابت بماند.
اگر نگران هستید که رنگ دچار خونریزی شود، یک تکه مقوا را داخل تی شرت قرار دهید. این مانع از نفوذ رنگ از طریق پیراهن به طرف دیگر می شود.
برای جلوگیری از پاشیدن رنگ روی لباس تان، ممکن است قبل از شروع به نقاشی، یک تی شرت قدیمی بپوشید.
4-غلتک را آماده کنید.

رنگ را داخل سینی بریزید. غلتک را چند بار روی رنگ بچرخانید تا به طور مساوی در اطراف غلطک پخش شود. روی یک تکه کاغذ یک رول آزمایشی کوچک انجام دهید.
5-تی شرت را رنگ کنید.

با استفاده از ضربه های محکم و ثابت، از غلتک برای پر کردن طرح در استنسیل استفاده کنید. کل طرح را بپوشانید و استنسیل را یک یا دو اینچ همپوشانی کنید. مراقب باشید که به طور تصادفی رنگ را در مناطق خارج از شابلون نزنید.
6-شابلون را بردارید.

شابلون را با دقت از روی تیشرت برداشته و کنار بگذارید. حالا منتظر بمانید تا رنگ کاملاً خشک شود و دوباره تی شرت را لمس کنید.
7- تیشرت را اتو کن.

هنگامی که رنگ کاملا خشک شد، یک پارچه تمیز (مانند یک پارچه ظرف نازک) روی طرح قرار دهید. اتو را روی سطح بالا قرار دهید و روی قسمت رنگ شده تی شرت اتو کنید. این کمک می کند تا رنگ در جای خود قرار گیرد تا به راحتی از بین نرود.
8- تی شرت بپوشید و بشویید.

اکنون می توانید تی شرت جدید خود را بپوشید. چند بار اول آن را با آب سرد بشویید. با گذشت زمان، شما باید بتوانید آن را با بقیه لباس های خود بشویید.
آموزش چاپ روی تیشرت
روش2- چاپ صفحه نمایش
1- لوازم جمع آوری کنید.

چاپ روی صفحه یک شکل هنری است که می تواند به همان اندازه پیچیده یا ساده باشد که می خواهید آن را بسازید. مفهوم اصلی استفاده از صفحه نمایش برای توزیع یکنواخت رنگ در اطراف استنسیل است. با استفاده از این روش، می توان چندین لایه رنگ را اعمال کرد و طرح های پیچیده ای ایجاد کرد. در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:
یک تی شرت.

شما می توانید چاپ را روی اکثر پارچه ها روی صفحه نمایش انجام دهید، اما پنبه برای مبتدیان بهتر عمل می کند. قبل از استفاده حتما آن را بشویید، خشک کنید و اتو کنید.
یک صفحه.

اینها در فروشگاه های لوازم هنری موجود است. پهنای یک تی شرت را انتخاب کنید.
جوهر چاپ روی صفحه. برای ایجاد طرح دلخواه خود، یک یا چند رنگ را انتخاب کنید.
یک جاروبرقی این مورد برای صاف کردن جوهر روی صفحه و اعمال آن روی تی شرت استفاده می شود.
کاغذ.

از کاغذهای صنایع دستی که به اندازه s بریده شده اند استفاده کنید
چاقوی کاردستی.

این برای برش طرح شما به کاغذ کاردستی استفاده می شود.
2-شابلون را درست کنید.

از چاقوی کاردستی برای برش یک طرح از روی کاغذ کاردستی استفاده کنید. ممکن است بخواهید قبل از شروع برش آن را بکشید. طرح را تا آنجا که دوست دارید ساده یا پیچیده کنید. اگر می خواهید بیش از یک لایه رنگ ایجاد کنید، برای هر رنگ یک استنسیل متفاوت ایجاد کنید.
3-محل کار خود را آماده کنید.

یک سطح صاف را با کاغذ یا روزنامه بپوشانید. تی شرت را روی سطح قرار دهید و چین و چروک ها را صاف کنید. شابلون کاغذی را روی تی شرت قرار دهید جایی که می خواهید طرح آن باشد. صفحه را روی شابلون قرار دهید.
4-صفحه را جوهر بزنید.

یک قاشق جوهر روی بالای صفحه قرار دهید. از دستگاه تمیزکننده برای پخش یکنواخت آن روی صفحه استفاده کنید. دومین ضربه تند وشدید زدن را با دستگاه برقی روی صفحه انجام دهید.
ممکن است برای جوهر زدن به صفحه نمایش (و تی شرت زیر آن) کمی تمرین لازم باشد. سعی کنید فقط دو ضربه تند وشدید انجام دهید: یکی کش رفتن عمودی و دیگری افقی. این امر باعث می شود که مقدار مناسب رنگ را در یک لایه یکنواخت بمالید.
اطمینان حاصل کنید که لبه های شابلون کاغذ از لبه های صفحه عبور می کند. در غیر این صورت، جوهر روی تی شرت خارج از مرزهای استنسیل دریافت خواهید کرد.
5-صفحه را بلند کرده و بگذارید جوهر خشک شود.

صفحه را با دقت بردارید و کار خود را بررسی کنید. بگذارید جوهر قبل از استفاده یا شستن تی شرت کاملاً خشک شود.
6-دوباره از صفحه استفاده کنید.

وقتی صفحه را از تی شرت بر می دارید، شابلون کاغذی باید به رنگ روی صفحه چسبیده باشد. می توانید این را روی تی شرت دوم قرار دهید و برای تکرار طرح، جوهر بیشتری بمالید. این کار را با هر تعداد تیشرت که دوست دارید تکرار کنید.
7-صفحه را بشویید.

جوهر چاپ روی صفحه به سرعت خشک می شود و حذف آن پس از خشک شدن دشوار است. پس از اتمام استفاده، آن را کاملاً در آب گرم بشویید.
چاپ روی صفحه یک گزینه عالی برای ساخت تی شرت است زیرا شما کنترل زیادی روی طراحی نهایی دارید و نتایج آن طولانی مدت است.
روش-3با استفاده از انتقال اتو
1-لوازم تهیه کنید.

برای این روش شما فقط به یک تی شرت، یک بسته کاغذ انتقال روی اتو و یک چاپگر نیاز دارید. کاغذ انتقال در اکثر فروشگاه های سابلیمیشن موجود است.
2-ایجاد طرح.

از نرم افزارهای طراحی برای ایجاد طرح گرافیکی برای چاپ روی تیشرت خود استفاده کنید. می توانید عکس یا تصویری را که به صورت آنلاین پیدا کرده اید انتخاب کنید یا هنرهای گرافیکی ایجاد کنید.

نکته فوق العاده در مورد استفاده از دستگاه اتوکشی این است که نیازی به محدودیت در تعداد رنگ هایی که می توانید استفاده کنید وجود ندارد.
3-طرح را روی کاغذ انتقال روی آهن چاپ کنید.

کاغذ را داخل چاپگر خود قرار دهید تا طرح روی کاغذ چاپ شود و آن را به تی شرت منتقل کند.
4-تی شرت را روی یک سطح صافکنید

تا چین و چروک یا چین خوردگی از بین برود. قسمت انتقال اتو روی پل را روی تی شرت قرار دهید. یک پارچه نازک، مانند یک دستمال ظریف، روی تیشرت قرار دهید.
5- کاغذ را اتو کنید.

اتوی داغ را روی پارچه قرار دهید تا کاغذ زیر را گرم کند. آن را برای مدت زمان توصیه شده در دستورالعمل انتقال اتو روی آن نگه دارید.

 
6-پشت کاغذ را بلند کنید.

پارچه را بردارید و با انگشتان دست خود، پشت کاغذ را به آرامی بلند کنید. باید به راحتی از تی شرت جدا شود و تصویر منتقل شده را پشت سر بگذارد. اگر در بلند کردن آن مشکل دارید، آن را فشار دهید و یک بار دیگر از اتو استفاده کنید تا دوباره گرم شود، سپس دوباره امتحان کنید.

دفتر فنی حامد ارائه دهنده خدمات آنلاین:
چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب
ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات  ؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت  در مشهد برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.
 

۱۲ نمونه از بهترین و بدترین غذا‌ها برای وعده شام

شب شام بخوریم یا نه؟ یکی از پر بحث‌ترین سوالات تاریخ بشریت که هنوز عده زیادی به جواب قانع کننده‌ای برای آن نرسیده‌اند. اما واقعیت این است که نخوردن شام شب برای سلامت بدن مضر است. اما آیا شما مجاز هستید برای شام شب هر نوع غذا و خوراکی بخورید؟ قطعا پاسخ منفی است. برای انتخاب شام شب بیشتر از دو وعده اصلی دیگر باید محتاط باشید و غذا‌های مناسب شام شب را انتخاب کنید. شما می‌توانید ۹ نمونه از بهترین غذا‌ها برای شام که ساده‌ترین و بهترین غذا‌های شام شب هستند و البته بدترین غذا‌ها برای شام را در این مطلب بخوانید.

بهترین غذاها برای وعده شام

معرفی ۱۲ نمونه از بهترین و بدترین غذا‌ها برای شام

۱- پنیر کم چرب از بهترین وعده‌های شام

به عقیده دانشمندان دانشگاه هاروارد پرخوری کردن در وعده شام بیشتر از گرسنگی برای خواب شبانه و سلامت بدن مضر و مختل کننده است. به همین خاطر دانشمندان اصرار دارند که وعده شام شب را سبک برگزار کنید. برای مثال چند برش پنیر کم چرب بخورید که هم هوس شام خوردن و گرسنه نخوابیدن را رفع کند و هم هضم آن برای معده سخت و سنگین نباشد. پنیر کم چرب از جمله ساده‌ترین و بهترین غذا‌های شام شب است. همچنین شما می‌توانید برای شب از غذا‌های سبک به با پنیر درست می‌شوند استفاده کنید.- ماست یونانی؛ ساده‌ترین و بهترین شام شب

طبق گفته متخصصان تغذیه ماست یونانی ساده‌ترین و بهترین شام شب است. ماست یونانی سرشار از پروتئین است و چربی کمی دارد و پروتئین هم فقط باعث احساس سیری در شما می‌شود. پروتئین به بدن کمک می‌کند کالری بیشتری در طول شبانه‌روز بسوزانید و به تناسب اندام برسید.

۳- بیسکوییت رژیمی و کراکر؛ حاوی کربوهیدرات‌ پیچیده

بیسکوییت و کراکر‌هایی که از گندم کامل تهیه می‌شوند از جمله بهترین غذا‌ها برا شام هستند که برای رفع گرسنگی شبانه مناسبند. این خوراکی‌ها که از گندم کامل تهیه شده‌اند. حاوی کربوهیدرات‌های پیچیده‌اند که به کندی هضم شده و مدت طولانی شما را سیر نگه می‌دارند. طعم کراکر و بیسکوییت را می‌توانید با پنیر و میوه‌هایی مثل انگور خوشمزه‌تر کنید.

۴- پاپ کورن یک وعده غذایی کامل برای شام

به توصیه متخصصان تغذیه اگر شب‌ها دوست دارید اسنک و هله هوله بخورید و از سوی دیگر دغدغه سالم بودن این اسنک را دارید «پاپ کورن بدون نمک» بخورید. این هله هوله تناسب اندام شما را به هم نمی‌ریزد. اگر پاپ کورن بدون نمک طعم مورد علاقه شما نیست به جای نمک به آن مقداری فلفل سیاه یا پودر سیر اضافه کنید.

معرفی ۱۲ نمونه از بهترین و بدترین غذا‌ها برای شام

۵- تخم مرغ یک وعده غذای مقوی و خوشمزه

یکی از ساده‌ترین و بهترین غذا‌های شام شب تخم مرغ است. هر عدد تخم‌مرغ آب‌پز فقط ۷۵ کالری دارد و برای یک شام سبک و سالم عالی است.

۶- سبزیجات و ماهی آب‌پز؛ شامی خوشمزه و متفاوت

وقتی که از سبزیجات صحبت می‌کنیم منظورمان این نیست که فقط سالاد کاهو و گوجه فرنگی بخورید. برای شام شب از سبزیجات بخارپز یا کبابی که با انواع چاشنی و فلفل و روغن زیتون فرابکر مزه‌دار شده‌اند استفاده کنید. انواع کلم، بروکلی، هویج، لوبیا سبز، سیب‌زمینی، کدو، مارچوبه در کنار یک تکه ماهی آب پز یا کبابی یکی از کامل‌ترین و بهترین غذا‌های شام شب را تشکیل می‌دهند. زمانی که این بشقاب رنگی و لذیذ را میل می‌کنید خیال‌تان از هر نظر راحت باشد، تناسب اندام شما سر جایش باقی می‌ماند.

۷- پوره سیب با دارچین از ساده‌ترین غذا‌های شام

غذا‌های سالم اغلب خاص هستند. اگر برای شام شب یک خوراکی شیرین هوس کرده‌اید یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما «پوره سیب درختی با دارچین» است. به این ترتیب هوس خوردن دونات و انواع شیرینی و کیک خامه‌ای در شما کشته می‌شود. برای درست کردن پوره سیب درختی کافی است سیب‌ها را بعد از پوست گرفتن با مقدار کمی آب بپزید، سیب را داخل میکسر یا با دست و به کمک چنگال پوره کنید و با مقداری دارچین مزه دار کنید. پوره سیب و دارچین یکی از ساده‌ترین و بهترین غذا‌های شام است.

معرفی ۱۲ نمونه از بهترین و بدترین غذا‌ها برای شام

۸- یک لیوان آب گیلاس؛ وعده خوشمزه

به نظر می‌رسد این وعده خوشمزه برای فصل تابستان توصیه شده است، چون منظور از یک لیوان آب گیلاس قطعا یک لیوان آب گیلاس طبیعی است. این وعده خوشمزه را بعد از یک شام سبک هم می‌توانید میل کنید، چون طبق تحقیقات انجام شده یک لیوان آب گیلاس کیفیت خواب شما را عمیق‌تر و طولانی‌تر می‌کند.

۹- با خوردن یک عدد موز به یک خواب عمیق بروید

با این‌که برخی عقیده دارند موز سنگین است و معده را سنگین می‌کند، اما موز سرشار از پتاسیم و منیزیم است و به شما برای آرام بودن در طول شب و یک خواب راحت و عمیق کمک می‌کند. موز سرشار از ملاتونین است که طبق تحقیقات صورت گرفته کیفیت خواب را تا حدود زیادی بهبود می‌بخشد. به همین دلیل اگر دنبال ساده‌ترین و بهترین غذا‌های شام می‌گردید خوردن یک عدد موز را فراموش نکنید.

بدترین غذا‌ها برای وعده شام

معرفی ۱۲ نمونه از بهترین و بدترین غذا‌ها برای شام

۱- کربوهیدرات‌های ساده را برای شام حذف کنید

کربوهیدرات‌های ساده مثل انواع نان که با گندم ساده تهیه شده‌اند و نیز انواع شیرینی و کیک نه تنها برای وعده شام از جمله بدترین غذا‌ها محسوب می‌شوند بلکه سبب افزایش وزن بی‌رویه شما می‌شوند.

۲- غذا‌های شور و فست فود‌ها ممنوع

غذا‌های شور و فست‌فود‌های چرب نه فقط معده شما را سنگین و ناراحت می‌کنند بلکه سبب اختلال خواب شما هم می‌شوند. زمانی که برای وعده شام غذا‌های شور، فست فود و چرب می‌خورید در طول شب مجبورید چندین بار از خواب بیدار شوید و آب بخورید. همین مسئله برای بد خواب شدن شما کافی است. از سوی دیگر معده هم در تکاپوی هضم غذای چرب و سنگینی است که میل کرده‌اید، به همین دلیل در طول شب هم معده و هم سایر اعضای بدن درگیر هضم می‌شوند و به جای استراحت و ریلکس کردن مجبورند مدام فعالیت کنند. به این ترتیب خواب خوب و با کیفیتی نخواهید داشت و روز بعد کسل و خسته هستید.

معرفی ۱۲ نمونه از بهترین و بدترین غذا‌ها برای شام

۳- از خوردن غذا‌های تند دوری کنید

ادویه‌ها شاید دوای طیف وسیعی از بیماری‌ها باشد، اما وقتی آخر شب هوس خوردن غذایی به سرتان می‌زند، از سس و غذا‌های تند دوری کنید. غذا‌های تند می‌توانند باعث ناراحتی معده می‌شوند، و مواد شیمیایی موجود در غذا‌های تند می‌توانند باعث تحریک حواس شوند، و به خواب رفتن را سخت کنند.
 

سابلیمیشن بر روی قاب عکس کریستال: اصولی که باید بدانید

چاپ قاب عکس کریستال
سابلیمیشن بر روی قاب عکس کریستال: اصولی که باید بدانید

استفاده از قاب عکس کریستال به عنوان وسایل دکور بدون شک یکی از زیباترین و شکننده ترین ابزار چاپ عکس می باشد. زیبایی این وسایل دکوراسیون به خانه شما چشم انداز بی نظیری می بخشد. هنر چاپ روی کریستال یکی از زیباترین و جذاب ترین قاب عکس های موجود می باشد که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. قاب کریستال به عنوان یکی از هدایای نفیس به مناسبت های مختلف مورد استفاده قرار گرفته و می توانید آن را در تولد یا میهمانی ها به عزیزانتان تقدیم کنید.
در این مقاله، ما جزئیاتی را که برای شروع تجارت سابلیمیشن کریستال لازم می باشد را ارائه می دهیم.
مواد مورد نیاز شما:

سابلیمیشن روی شیشه یک کار پرخطر است. شما باید هر مرحله ای را که انجام می دهید با دقت زیر نظر داشته باشید وگرنه در نهایت با کیفیت بد یا شکستن شیشه مواجه خواهید شد. بیایید نگاهی به موادی که برای تصحیح روی شیشه یا کریستال نیاز دارید بیندازیم.
چاپگر سابلیمیشن:

این اولین نیاز شما برای سابلیمیشن است. یک چاپگر سابلیمیشن تهیه کنید که بتواند هم در تنظیمات مناسب و هم برعکس چاپ کند. همچنین، مطمئن شوید که چاپگر چاپهای با کیفیت بالا را ارائه می دهد.
جوهرها و کاغذ سابلیمیشن:

سابلیمیشن روی شیشه به جوهر و کاغذ سابلیمیشن با کیفیت بالا نیاز دارد. برای اطمینان از سازگاری و کیفیت کامل، باید از مارک مشابه جوهر استفاده کنید.
قاب کریستال:

هنگام خرید قاب کریستال، باید از شیشه ای مقاوم با زمینه سفید مات استفاده کنید تا از کیفیت بازتاب خوب اطمینان حاصل کنید.
دستگاه پرس حرارتی برای شیشه:

شیشه سابلیمیشن مانند سایر محصولات سابلیمیشن کننده نیست. شما به یک پرس حرارتی نیاز دارید که یا مخصوص سابلیمیشن شیشه ای ساخته شده است و یا از هر پرس حرارتی با احتیاط بیشتر استفاده کنید.


چاپ عکس روی قاب عکس کریستال
فرایند سابلیمیشن قاب عکس کریستال:

اجرای چاپ کامل روی شیشه کار ساده ای نیست زیرا شیشه یک آیتم شکننده است و شما باید در هنگام سابلیمیشن نهایت دقت را به خرج دهید. اینها مراحلی است که برای اجرای کامل چاپ قاب عکس کریستال باید دنبال کنید.
مرحله 1:

ابتدا طرح را روی کامپیوتر با یک نرم افزار طراحی مانند فتوشاپ یا کورل با ابعاد مورد نیاز طراحی نمایید. طرح خود را روی کاغذ سابلیمیشن چاپ کنید. مطمئن شوید که با پیکربندی تصویر واقعی چاپ شده باشد و برعکس چاپ نشده باشد.


مرحله 2:

پس از چاپ، کاغذ چاپ شده را با دقت روی کریستال خالی چسبانده و روی یک ورقه تفلون در پرس حرارتی قرار دهید تا در برابر هرگونه سایش و پارگی محافظت شود.


مرحله 3:

بعد از اینکه صفحه کریستال را با موفقیت تنظیم کردید، یک ورقه تفلون نازک دیگر روی دستگاه قرار دهید و آن را با حرارت 400 درجه فارنهایت به مدت حدود 3 دقیقه و نیم فشار دهید.


مرحله 4:

پس از اتمام پرس حرارتی، ورق تفلون بالا را بردارید و بگذارید تا در دمای اتاق خنک شود و سپس کاغذ سابلیمیشن را بردارید.
پس از برداشتن کاغذ، یک کپی زیبا از طرح خود را روی شیشه خواهید داشت.


چاپ قاب عکس کریستال

دفتر فنی حامد ارائه دهنده خدمات آنلاین:
چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب
ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات  ؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت  در مشهد برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

سابلیمیشن بر روی قاب عکس کریستال: اصولی که باید بدانید

چاپ قاب عکس کریستال
سابلیمیشن بر روی قاب عکس کریستال: اصولی که باید بدانید

استفاده از قاب عکس کریستال به عنوان وسایل دکور بدون شک یکی از زیباترین و شکننده ترین ابزار چاپ عکس می باشد. زیبایی این وسایل دکوراسیون به خانه شما چشم انداز بی نظیری می بخشد. هنر چاپ روی کریستال یکی از زیباترین و جذاب ترین قاب عکس های موجود می باشد که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. قاب کریستال به عنوان یکی از هدایای نفیس به مناسبت های مختلف مورد استفاده قرار گرفته و می توانید آن را در تولد یا میهمانی ها به عزیزانتان تقدیم کنید.
در این مقاله، ما جزئیاتی را که برای شروع تجارت سابلیمیشن کریستال لازم می باشد را ارائه می دهیم.
مواد مورد نیاز شما:

سابلیمیشن روی شیشه یک کار پرخطر است. شما باید هر مرحله ای را که انجام می دهید با دقت زیر نظر داشته باشید وگرنه در نهایت با کیفیت بد یا شکستن شیشه مواجه خواهید شد. بیایید نگاهی به موادی که برای تصحیح روی شیشه یا کریستال نیاز دارید بیندازیم.
چاپگر سابلیمیشن:

این اولین نیاز شما برای سابلیمیشن است. یک چاپگر سابلیمیشن تهیه کنید که بتواند هم در تنظیمات مناسب و هم برعکس چاپ کند. همچنین، مطمئن شوید که چاپگر چاپهای با کیفیت بالا را ارائه می دهد.
جوهرها و کاغذ سابلیمیشن:

سابلیمیشن روی شیشه به جوهر و کاغذ سابلیمیشن با کیفیت بالا نیاز دارد. برای اطمینان از سازگاری و کیفیت کامل، باید از مارک مشابه جوهر استفاده کنید.
قاب کریستال:

هنگام خرید قاب کریستال، باید از شیشه ای مقاوم با زمینه سفید مات استفاده کنید تا از کیفیت بازتاب خوب اطمینان حاصل کنید.
دستگاه پرس حرارتی برای شیشه:

شیشه سابلیمیشن مانند سایر محصولات سابلیمیشن کننده نیست. شما به یک پرس حرارتی نیاز دارید که یا مخصوص سابلیمیشن شیشه ای ساخته شده است و یا از هر پرس حرارتی با احتیاط بیشتر استفاده کنید.


چاپ عکس روی قاب عکس کریستال
فرایند سابلیمیشن قاب عکس کریستال:

اجرای چاپ کامل روی شیشه کار ساده ای نیست زیرا شیشه یک آیتم شکننده است و شما باید در هنگام سابلیمیشن نهایت دقت را به خرج دهید. اینها مراحلی است که برای اجرای کامل چاپ قاب عکس کریستال باید دنبال کنید.
مرحله 1:

ابتدا طرح را روی کامپیوتر با یک نرم افزار طراحی مانند فتوشاپ یا کورل با ابعاد مورد نیاز طراحی نمایید. طرح خود را روی کاغذ سابلیمیشن چاپ کنید. مطمئن شوید که با پیکربندی تصویر واقعی چاپ شده باشد و برعکس چاپ نشده باشد.


مرحله 2:

پس از چاپ، کاغذ چاپ شده را با دقت روی کریستال خالی چسبانده و روی یک ورقه تفلون در پرس حرارتی قرار دهید تا در برابر هرگونه سایش و پارگی محافظت شود.


مرحله 3:

بعد از اینکه صفحه کریستال را با موفقیت تنظیم کردید، یک ورقه تفلون نازک دیگر روی دستگاه قرار دهید و آن را با حرارت 400 درجه فارنهایت به مدت حدود 3 دقیقه و نیم فشار دهید.


مرحله 4:

پس از اتمام پرس حرارتی، ورق تفلون بالا را بردارید و بگذارید تا در دمای اتاق خنک شود و سپس کاغذ سابلیمیشن را بردارید.
پس از برداشتن کاغذ، یک کپی زیبا از طرح خود را روی شیشه خواهید داشت.


چاپ قاب عکس کریستال

دفتر فنی حامد ارائه دهنده خدمات آنلاین:
چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب
ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات  ؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون

و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت  در مشهد برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

نحوه چاپ صفحه در خانه

نحوه چاپ صفحه در خانه
مواد و روش ها
1- ساختن صفحه و قاب
2- طراحی خود را انجام دهید
3- چاپ با صفحه نمایش خود
چاپ روی صفحه یک تکنیک چاپ است که برای چاپ فوری یک تصویر روی اجسام مختلف، اغلب تیشرت و لیوان استفاده می شود. شما یک صفحه و شابلون می سازید، سپس جوهر را از طریق مش روی پیراهن، لیوان یا شیء خود فشار می دهید. امکان چاپ صفحه در خانه شما را قادر می سازد تا قطعات منحصر به فردی از لباس و اشیاء دیگر مانند چاپ روی لیوان را ایجاد کنید و می توانید با استفاده از همان صفحه، طرح را روی هر تعداد اشیاء مورد نظر خود تکرار کنید.

روش1- ساختن صفحه و قاب
1- یک قاب برانکارد بوم را در یک فروشگاه لوازم صنایع دستی یا هنری خریداری کنید.
اینها قابها اساسی و ارزان قیمت هستند که از چوب برای نصب بوم ساخته شده اند. با کمی پول بیشتر می توانید یک قاب آلومینیومی خریداری کنید که دوام بیشتری داشته باشد، زیرا شستشوی مکرر یک بوم چوبی را تاب می دهد.
در حال حاضر بسیاری از فروشگاه های هنری صفحه های ابریشم از پیش ساخته را نیز می فروشند، بنابراین اگر نمی خواهید یک صفحه سفارشی بسازید، می توانید یک صفحه نمایش استاندارد خریداری کنید.
اطمینان حاصل کنید که قاب شما به اندازه کافی برای طراحی شما بزرگ است. اگر هنوز طرح خود را نمی شناسید، یا می خواهید یک قاب چند منظوره برای طرح های مختلف داشته باشید، حداقل 12x 18اینچ را هدف بگیرید.

نحوه چاپ صفحه در خانه
نحوه چاپ صفحه در خانه
2-مش خود را خریداری کنید. 
شما یک مش زیبا و خوب می خواهید که اجازه دهد جوهر روی پیراهن، کاغذ یا طرح منتقل شود. شمارش مش، میزان شل بودن یا سفت بودن مش را اندازه گیری می کند، جایی که اعداد بالاتر نشان دهنده مش تنگ تر است. هرچه مش محکم تر باشد، جزئیات شما پیچیده تر می شود. تعداد مش تعداد نخ ها در یک اینچ مربع است.
برای چاپ کلاسیک “ورزشی” یا کالج که ظاهری فرسوده و خال دار دارد، تعداد مش 85 را شل کنید.
برای مش “همه کاره”، تعداد مش 110-130 را هدف بگیرید.
برای چاپ کاغذ یا لیوان، به دنبال مش مشکی نزدیک 200-250 باشید.
به طور کلی، اجسام روشن تر با تعداد مش بیشتر کار می کنند. بنابراین اگر کاغذ سفید انجام می دهید، از 230-250 هدف بگیرید.

3- مش را به قاب وصل کنید.
اطمینان حاصل کنید که قبل از شروع به منگنه کردن، صفحه را محکم بکشید. شما می خواهید تا جایی که ممکن است بدون پاره شدن محکم باشد. مش را روی قاب بکشید و هر 1 تا 2 اینچ (2.54 تا 5.08 سانتی متر) چوب را به هم وصل کنید.
شما به احتمال زیاد برای چسباندن محکم به مش به یک تفنگ اصلی برقی نیاز دارید.
همچنین می توانید از ناخن های قاب دار استفاده کنید.

نحوه چاپ صفحه در خانه
روش2- طراحی خود را انجام دهید
1- یک استنسیل از طرح خود ایجاد کنید.
صفحه نمایش ابریشمی می تواند فقط یک رنگ را در یک زمان اعمال کند، بنابراین برای شروع یادگیری یک شکل یا طرح کلی ساده ایجاد کنید. هر آنچه را که بکشید، در نهایت قسمت جوهر چاپ می شود. برای چاپ خود، به موارد زیر نیاز دارید:
تخته پوستر، مقوا نازک یا سایر کاغذهای ضخیم و محکم.
مداد
چاقوی X-acto یا چاقوی دقیق دیگر

نحوه چاپ صفحه در خانه
نحوه چاپ صفحه در خانه
2- محدودیت ها و چالش های هنری طرح های چاپ شده روی صفحه را بشناسید.
چاپ روی صفحه مشکل نیست، زیرا آنچه که می کشید دقیقاً همان چیزی است که در چاپ نهایی به دست می آورید. با این حال، اصول و محدودیت های خاصی برای چاپ روی صفحه وجود دارد که باید هنگام طراحی چاپ خود بدانید:
فقط می توانید 1 رنگ را همزمان چاپ کنید.
تصاویر با کنتراست بالا (مانند سیاه روی سفید) بهترین عملکرد را دارند، زیرا نمی توانید از سایه استفاده کنید.
برای طرح های پیچیده، باید چندین چاپ، یکی برای هر رنگ، انجام دهید و بعد از خشک شدن جوهر آنها را لایه لایه کنید.

3-طرح خود را روی تابلو پوستر بکشید.
بلوک های طرح خود را ترسیم کنید. همچنین می توانید عکس ها یا سایر تصاویر را در نرم افزار ویرایش عکس بارگذاری کرده و از آنها استفاده کنید. برای انجام این کار، نقاشی را به طرح کلی دو رنگ اصلی کاهش دهید و سپس آن را چاپ کنید.
به عنوان مثال، برای ایجاد یک استنسیل در فتوشاپ، یک تصویر سیاه و سفید بگیرید و روی Image → Adjustments → Threshold کلیک کنید، سپس آن را در نزدیکترین بالاترین حد ممکن تنظیم کنید.

نحوه چاپ صفحه در خانه
نحوه چاپ صفحه در خانه
4- طرح را به صورت شابلون برش دهید.
هر چیزی را که بریده اید در چاپ نهایی بدون جوهر پاک می شود و هر چیزی که توسط استنسیل پوشانده شده است با جوهر پوشانده می شود. برای مثال، تصور کنید در حال چاپ لوگوی قرمز چشم گاو بر روی یک تی شرت سفید هستید. وقتی شابلون را برش می زنید، همه حلقه هایی که بریده اید سفید می شوند و همه حلقه هایی که توسط شابلون پوشانده شده اند قرمز می شوند.

5- از طرف دیگر، طرح خود را روی کاغذ شفاف بکشید.
برای چاپهای پیچیده، برش کلی طرح کلی بسیار دشوار است. در این حالت، برای ایجاد شابلون از جوهر سیاه ضخیم روی کاغذ شفاف استفاده کنید.
استنسیل یا نقاشی شما باید جلوی نور را بگیرد، زیرا این همان چیزی است که طرح را روی صفحه می کند و به شما امکان چاپ می دهد. هر چیزی که با یک استنسیل یا جوهر سیاه پوشانده شود در معرض نور قرار نمی گیرد، آن را “باز” می گذارد و اجازه می دهد جوهر روی پیراهن یا مورد عبور کند.

روش3- چاپ با صفحه نمایش خود
1- روی صفحه ابریشم خود را با یک لایه نازک امولسیون عکس بپوشانید.
یک خط امولسیون را در امتداد یک طرف صفحه بریزید و با استفاده از صاف کننده یک خط نازک را در سراسر صفحه پخش کنید. امولسیون عکس در برابر نور واکنش نشان می دهد و در معرض سفت شدن قرار می گیرد، بنابراین هر چیزی که توسط استنسیل شما پوشانده نشود، به سدی تبدیل می شود که از نفوذ جوهر جلوگیری می کند.
امولسیون را به سمت تخت قاب بمالید، نه به طرفی که توسط چوب احاطه شده است.
این کار را در تاریک ترین اتاق ممکن انجام دهید تا از سفت شدن امولسیون قبل از آماده شدن جلوگیری کنید.

نحوه چاپ صفحه در خانه
2- اجازه دهید امولسیون در یک فضای تاریک خشک شود.
امولسیون را در معرض نور کم قرار دهید. کمد یا حمام به خوبی کار می کند، مگر اینکه بتوانید برخی از پرده ها را ببندید

نحوه چاپ صفحه در خانه
نحوه چاپ صفحه در خانه
نحوه چاپ صفحه در خانه
3- در حالی که منتظر خشک شدن امولسیون هستید، “ناحیه نوردهی” را تنظیم کنید.
برای تهیه امولسیون باید آن را در معرض نور مستقیم و قوی قرار دهید. با توجه به مشخصات روی بطری امولسیون عکس، چراغی را روی سطح سیاه و سفید خود قرار دهید. هر امولسیون زمان، وات و فاصله های متفاوتی برای سخت شدن مناسب دارد، بنابراین قبل از شروع، حتماً بطری را بخوانید. لامپ همیشه باید 1-2 فوت بالاتر از امولسیون باشد.
اگر امولسیون به مدت 30 دقیقه با توان 200 وات تماس می گیرد، یک لامپ با لامپ 200 واتی 1-2 فوت بالاتر از میز تنظیم کنید. صفحه زیر نور می رود.

4-صفحه خود را زیر نور در منطقه نوردهی قرار دهید.
هنگام حرکت صفحه نمایش، آن را با یک حوله بپوشانید تا در برابر نور اتفاقی واکنش نشان ندهد. آن را زیر چراغ در ایستگاه خود قرار دهید و حوله را فعلا روشن بگذارید.

نحوه چاپ صفحه در خانه
5- شابلون خود را به عقب در وسط صفحه قرار دهید.
صفحه باید امولسیون به سمت بالا باشد. مش چند سانت از میز بلند می شود و روی قاب قرار می گیرد. استنسیل خود را در وسط صفحه نمایش با فاصله 4-5 اینچ بین طرح و لبه قاب قرار دهید.
برای به دست آوردن تصویر مناسب، باید شابلون خود را برعکس قرار دهید. به شابلون خود آنطور که می خواهید نگاه کنید، سپس قبل از اینکه آن را زمین بگذارید آن را ورق بزنید. در غیر این صورت، هنگام شروع به چاپ، یک تصویر آینه دریافت خواهید کرد.
اگر حرکتی وجود دارد، یا استنسیل شما بسیار سبک است، یک تکه شیشه شفاف را روی آن قرار دهید تا از حرکت جلوگیری کند.
پس از قرار دادن و تنظیم صفحه، چراغ یا شابلون خود را فشار ندهید، آن را هدایت یا حرکت ندهید.

نحوه چاپ صفحه در خانه
نحوه چاپ صفحه در خانه
6- چراغ را در زمان توصیه شده روشن کنید.
به سادگی دستورالعمل های موجود در بطری امولسیون خود را دنبال کنید و پس از اتمام کار صفحه را بردارید. پس از اتمام کار، استنسیل را برداشته و برای بعداً کنار بگذارید. اگر در طول این فرآیند بوی سوختگی احساس کردید، بلافاصله چراغ را خاموش کنید.
اگر امولسیون را به درستی آماده کرده ایده، وقتی طرح حذف می شود، باید طرح ضعیف استنسیل خود را در امولسیون مشاهده کنید.

7-امولسیون را با آب سرد منفجر کنید.
هر منبع آب پرقدرت (دوش، شیر آب، شیلنگ) را بردارید و صفحه را با تمرکز روی تصویر خود بشویید. آب امولسیون سفت نشده اطراف طرح شما را می شویند. باید ببینید طرح کلی استنسیل شما ظاهر می شود. ادامه دهید تا زمانی که تصویر خود را به خوبی مشاهده کنید.
قبل از رفتن به مرحله بعد اجازه دهید صفحه خشک شود.

8- صفحه خود را بالای شیئی که روی آن چاپ می کنید قرار دهید.
مش باید روی هر چیزی که چاپ می کنید، مانند چاپ تیشرت، لمس کند.
اگر از تیشرت استفاده می کنید مقداری مقوا بین لایه های تی شرت بکشید تا از خونریزی جوهر جلوگیری شود.

نحوه چاپ صفحه در خانه
نحوه چاپ صفحه در خانه
9- مقداری جوهر روی طرح خود بمالید.
یک خط نازک جوهر درست بالای طرح خود قرار دهید. سپس دستگاه اسلحه را محکم روی طرح خود بکشید و کل استنسیل را با جوهر بپوشانید.
هرچه بیشتر فشار دهید تصویر شما تیره تر می شود.

10- به آرامی صفحه ابریشم خود را بردارید.
صفحه را با فشار یکنواخت روی تی شرت/کاغذ بردارید، سپس پیراهن را آویزان کنید تا خشک شود. طرح شما چاپ می شود.

نحوه چاپ صفحه در خانه
11- این کار را با هر تعداد پیراهن که می خواهید تکرار کنید، گهگاه صفحه را تمیز کنید.
در صورت تمایل می توانید با یک تیشرت دیگر از صفحه ابریشم خود استفاده کرده و در صورت لزوم جوهر بیشتری به آن اضافه کنید. به سادگی قسمت پشتی را پس از هر پیراهن پاک کنید و دوباره جوهر بزنید. اگر چندین روز متوالی از چاپ یکسان استفاده می کنید، در پایان هر روز آن را بشویید و خشک کنید.

hamedprint ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 
ساخت انواع مهر ژلاتینی، چندرنگ، برنجی، دسته اتومات  ؛ طراحی و چاپ انواع بنر، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور و… و تایپ و ترجمه تخصصی متون 
و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 صفحه بعد