x تبلیغات
چاپ حامد مرکز تخصصی خدمات آنلاین چاپ

خرید لیوان سفارشی با عکس شخصی

بسیاری از افراد روز خود را بدون نوشیدن یک فنجان قهوه شروع نمی کنند. افراد دیگر صبح زیبای خود را با چای گرم که دوز انرژی خالص قبل از انجام فعالیت آنها را فراهم می کند، شروع می کنند. ما دیده ایم بسیاری از مردم خرید لیوان قهوه با عکس مورد علاقه خود را بسیار دوست می دارند و از آن در محل کار خود استفاده میکنند. آنها حتی آن را به جلسات خود در دفتر می برند. داشتن لیوان یک کالای محبوب است و بسیاری تصمیم می گیرند لیوان قهوه عکس خود را در دفتر به نمایش بگذارند. بعضی از دفاتر لیوان قهوه سفارشی خریداری می کنند و آنها را در قفسه های انبارهای خود برای کارمندان خود جمع می کنند. بزرگ یا کوچک، نوشیدن یک فنجان که دوستش دارید راهی ویژه برای شروع صبحی زیبا است.
سفارش آنلاین چاپ لیوان

چاپ عکس روی لیوان های مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها در فروشگاه ما استفاده کنید. ما انواع ماگ ها به مناسبت های مختلف مانند تولد، ولنتاین، سالگرد ازدواج، روز پدر، مادر، معلم و… را ارائه می دهیم. شما می توانید از بین رنگها و اندازه های مختلف لیوان عکس، یکی را انتخاب کنید تا مطابق خواست خود با طرح ها یا تصاویر خود شخصی کنید. انتخاب ها برای چاپ لیوان خود یا چاپ عکس روی لیوان برای شخص دیگر بی پایان هستند. بنابراین، شروع به بارگذاری طرح های مورد علاقه خود، عکس های به یاد ماندنی یا آرم از سازمان های خود کنید تا لیوان های شخصی سازی شده خود را بسازید.


سفارش آنلاین خرید و چاپ لیوان:
 همه ما قهوه، چای، شیر یا شکلات داغ می نوشیم. برخی آن را با خامه و شکر دوست دارند و برخی دیگر آن را ساده می نوشند. و بیشتر ماگ ها برای نوشیدن نوشیدنی های گفته شده استفاده می شوند. اگر شما یکی از افرادی هستید که طرح خود را در ظروف آشامیدنی خود دوست دارند، سفارشی کردن طرح خود در اینترنت آسان است. سایت ما شما را قادر می سازد تا بتوانید به راحتی عکس و متن دلخواه خود را بارگذاری نمایید و همکاران ما زیباترین طرح ها را با بالاترین کیفیت در اختیار شما می گذارند. می توانید در عرض چند دقیقه یک حساب میهمان ایجاد کنید.

تیمی از طراحان حرفه ای ما برای کمک به شما در چاپ لیوان ایده آل خود در دسترس خواهند بود. اگر از قبل طرحی دارید، می توانید به راحتی طرح، عکس یا پیام را به سفارش خود بارگذاری کنید. ما همچنین مجموعه ای از الگوهای از پیش طراحی شده را برای بیشتر مناسبت ها و رویدادها انتخاب می کنیم. هنگامی که طرحی را انتخاب کردید، چاپگرهای لیوان ما از ابزارهای تصعید/ چاپ با کیفیت بالا استفاده می کنند تا در یک چرخش سریع، چاپی با کیفیت و واضحی از طرح شما ایجاد کنند. فناوری پیشرفته ما محصولی با کیفیت بالا را تولید می کند که از نظر ماشین ظرفشویی ایمن است و مدت زیادی دوام خواهد آورد. این ماگ ها در بسیاری از رنگ ها ، ابعاد ، شکل ها و اندازه ها موجود است.
هدیه عالی:
 اکنون می توانید چاپ لیوان عکس خود را نیز برای اهداف مختلف سفارشی کنید. خواه برای خودتان باشد و خواه برای هدیه، احساسات مثبت را از لیوانهای قهوه شخصی دریافت خواهید کرد. به خصوص هنگامی که به طور خاص برای آنها شخصی سازی شده باشد. طرح لیوان خود را ایجاد کنید تا برای هدیه ای مناسب برای تولد ، عروسی یا سالگرد برای دوستداران قهوه یا چای در زندگی شما استفاده شود.
خرید لیوان تبلیغاتی:
لیوان های سفارشی خود را انتخاب کنید تا نام یا نشان شرکت خود را برای ترویج تجارت خود در نمایشگاه های تجاری ، فروشگاه های خرده فروشی ، رویدادها و نمایشگاه های تبلیغاتی درج کنید. با چاپ لیوان های سفارشی شخصی ، شیک ، کاربردی و مقرون به صرفه، از مهمانان ، کارمندان و مشتریان خود تشکر کنید. با ثبت نام شرکت و اطلاعات مهم در آنها ، فرصت های شغلی جدیدی را جذب کرده و شناخت برندتان را تقویت کنید. خرید لیوان های ارزان قیمت ما به شما امکان بازاریابی از طریق چاپ عکس روی لیوان های سفارشی را فراهم می کند. از آنجا که مشتریان و مهمانان بالقوه شما نوشیدنی های مورد علاقه خود را در انتخاب لیوان سفارشی ما دارند، باعث ایجاد تبلیغات غیرمستقیم می شود.

قیمت گذاری:
ما بهترین قیمت را در بازار و بسته به تعداد لیوان سفارشی که می خواهید خریداری کنید ارائه می دهیم.

هرچه بیشتر بخرید، ارزان تر می شوند. اگر شما نیاز به ایجاد پاداش یا هدایا دارید، همیشه تأیید بودجه خود قبل از ثبت سفارش کاملاً محتاطانه است. ارزش هرگز به قیمتی که پرداخت کرده اید بستگی ندارد، کیفیت و مواد است که اهمیت دارد.

محصولات مرتبط:
آیا شما نوشیدنی های سرد یا گرم را ترجیح می دهید؟ وقتی لیوان های خود را روی میز یا میز کار خود می گذارید ، در معرض لکه های مایع قرار می گیرد، شکل حلقه ای که روی سطح باقی مانده است را به خاطر می آورید؟ ما همچنین خرید زیر لیوانی های سفارشی را ارائه می دهیم تا سطح مبلمان شما را در برابر صدمات ناشی از مایع غلیظ شده یا ظروف آشامیدنی گرم محافظت کند. می توانید زیر لیوانی های خود را به گونه ای تنظیم کنید که با لیوان های روزانه خود جفت شوند. شما همچنین می توانید برای تهیه نوشیدنی های گرم خود به مجموعه انواع لیوان های حرارتی یا جادویی ما سری بزنید.

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین خدمات آنلاین چاپ در مشهد شامل:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 
با بالاترین کیفیت چاپ و ارزان ترین قیمت در اسرع وقت آماده خدمت به شما عزیزان می باشد.

انواع طراحی لیوان

 اگر قبلاً  شروع به چاپ لیوان نکرده اید، لطفاً به مقاله آموزش چاپ عکس روی لیوان مراجعه کنید تا با روش های چاپ ما آشنا شوید.

موارد بسیار مهمی وجود دارد که باید هنگام طراحی آنها را به خاطر بسپارید. در این مقاله ، ما به بررسی الگوهای لیوان، نکات مربوط به طراحی+ الزامات و قرار دادن آثار هنری خواهیم پرداخت.

الگوی لیوان
قسمت طراحی روی لیوان ها یک مستطیل منفرد است که دور کل ماگ را از دو طرف چپ ، وسط و راست سطح لیوان می پوشاند. خط قرمز نشان دهنده مرکز لیوان در دو طرف چپ و راست است.

نکات مربوط به طراحی+ الزامات
نوع پرونده + اندازه
تمام لیوان های ما به یک تصویر JPEG با رزولیشن 300ppi نیاز دارند. کیفیت JPEG باید روی 100٪ تنظیم شود. اندازه نهایی پرونده طراحی بسته به لیوان متفاوت خواهد بود.

JPEG در مقابل PNG
تمام لیوان های ما به یک تصویر JPEG با رزولیشن 300ppi نیاز دارند.

لطفا توجه داشته باشید، شما به رنگ پس زمینه ، الگوها یا طرح ها محدود نمی شوید. اگر می خواهید پس زمینه همرنگ لیوان باشد، مهم این است که پس زمینه سفید داشته باشید زیرا چاپ سفید واقعی روی لیوان بسیار شفاف است. ساده ترین راه برای اطمینان از این کار ، ذخیره فایل طراحی خود به عنوان JPEG است در غیر این صورت می توانید به صورت PNG ذخیره کنید، اما برای نتیجه مطلوب به عنوان یک پس زمینه سفید واقعی (#FFFFFF) نیاز دارید.

ما PNG با شفافیت را توصیه نمی کنیم زیرا پس زمینه شفاف باعث ایجاد یک رنگ سبز بزرگ در اطراف طرح شما می شود. این چاپگر است که سعی در افزودن رنگ در آن مناطق نیمه شفاف دارد.

قرار دادن آثار هنری
تشخیص اینکه کجا باید آثار هنری خود را روی الگوی لیوان قرار دهید، گیج کننده به نظر می رسد، اما در واقع بسیار ساده است!

آثار هنری که در مرکز الگو قرار گرفته اند، در وسط لیوان، مستقیماً روبروی دسته قرار می گیرند. بیشتر اوقات ، این کار به طور تصادفی انجام می شود. اگر طرح شما در مرکز الگو ظاهر شده است، ممکن است اندازه پرونده شما اشتباه باشد.

آثار هنری که در سمت چپ الگو قرار گرفته اند در سمت لیوان با دسته در سمت چپ چاپ می شوند:

آثار هنری که در سمت راست الگو قرار گرفته اند در سمت لیوان با دسته در سمت راست چاپ می شوند:

برای طراحی دو طرفه ، به راحتی کارهای هنری خود را در دو طرف الگو قرار دهید:

چاپ لیوان های رنگی
هنگام طراحی لیوان های رنگی مانند لیوان های طلایی ، صورتی یا نقره ای ، لازم به یادآوری است که در فرآیند چاپ از جوهر سفید استفاده نمی شود. هرچه رنگ روشن تر باشد ، شفافیت بیشتری دارد و یا شفاف تر می شود. این در تصویر زیر نشان داده شده است:



چاپ لیوان شیشه ای

رنگ های روشن / پاستلی در لیوان شیشه توصیه نمی شود. هرچه رنگ روشن تر باشد ، در محصول نهایی شفافیت بیشتری نشان می دهد. به عنوان مثال ، رنگ سیاه مات خواهد بود ، در حالی که رنگ سفید کاملاً شفاف خواهد بود. رنگ سیاه همیشه به بهترین شکل چاپ می شود. این در تصویر زیر نشان داده شده است:

چاپ لیوان مات
رنگ لیوان مات کمی شفاف چاپ خواهد شد و مانند لیوان شیشه ای کاملاً مات خواهد بود و به بهترین شکل چاپ می شود. در حالی که رنگ سفید کاملاً خواهد بود.

چاپ لیوان سیاه 11 اونس
هنگام طراحی برای لیوان سیاه 11 اونس دو روش وجود دارد که می توانید برای چاپ لیوان موفق استفاده کنید.

روش اول
از RGB Black واقعی (0،0،0) به عنوان پس زمینه استفاده کرده و متن ، تصویر یا گرافیک خود را اضافه کنید. با انجام این کار ، طراحی شما در اطراف ماگ کاملاً یکپارچه به نظر می رسد.

روش دو
چاپ عکس روی لیوان حرارتی یا جادویی

سعی کنید از یک عکس استفاده کنید! این روش شبیه به طراحی همه لیوان های دیگر ما است. به سادگی عکس خود را از طریق پارامتر کامل با عناصر مهم طراحی در داخل منطقه امن قرار دهید. این اطمینان می دهد که عکس در سراسر سفید لیوان چاپ شده است.

نکته ها و ترفندها
مهم نیست که از چه روشی استفاده می کنید، برای داشتن یک چاپ موفق باید دستورالعمل های الگو را دنبال کنید. به یاد داشته باشید این راهنماها برای کمک به شما وجود دارد. طرح شما باید همیشه از خط کامل (آبی) عبور کند.

اگر این کار را نکنید طرف دیگر سفید خواهد ماند. اگر می خواهید یک طرف آن عکس باشد و طرف دیگر آن سیاه، باید یک پس زمینه واقعی RGB سیاه (0،0،0) اضافه کنید. سرانجام ، عناصر مهم طراحی شما ، به عنوان مثال متن ، باید در داخل منطقه امن (خط تیره نارنجی) باشد.

سلب مسئولیت
ممکن است لبه چاپ خود را از پس زمینه سیاه یا بارگذاری عکس کم حال مشاهده کنید. این یک اتفاق معمول و نتیجه فرایند چاپ است.

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین خدمات آنلاین چاپ در مشهد شامل:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 
با بالاترین کیفیت چاپ و ارزان ترین قیمت در اسرع وقت آماده خدمت به شما عزیزان می باشد.

چگونه می توان لیوان سرامیکی را با استفاده از پرس حرارتی لیوان سابلیمیشن کرد

 چاپ عکس روی لیوان های سرامیکی به روش سابلیمیشن

بیاموزید که چگونه چاپ لیوان سابلیمیشن سرامیکی انجام می شود. راحت تر از آن است که فکر می کنید!

در پست امروز ما به شما گام به گام دستورالعمل های مربوط به سابلیمیشن لیوان های سرامیکی را با استفاده از یک چاپگر سابلیمیشن و دستگاه فشار حرارتی لیوان و همچنین یک چک لیست کامل از تمام مواد مورد نیاز شما می دهیم!

چگونه چاپ عکس روی لیوان های سرامیکی را برتر کنیم: لوازم چاپی
قبل از شروع مراحل سابلیمیشن لیوان سرامیکی ، مطمئن شوید که همه مواد زیر را دارید:

چاپگر سابلیمیشن
پرس حرارتی لیوان
لیوان سرامیکی
جوهر رنگ زیر
نوار مقاوم در برابر حرارت
کاغذ انتقال سابلیمیشن با کیفیت
قیچی
دستکش فر مقاوم در برابر حرارت

چگونه لیوان های سرامیکی را در 7 مرحله چاپ کنیم
هنگامی که مواد مناسبی را برای انجام چاپ سابلیمیشن رنگ جمع آوری کردید، مراحل زیر را دنبال کنید تا با استفاده از دستگاه پرس حرارت لیوان ، تصویری با کیفیت بالا روی لیوان سرامیکی خود چاپ کنید.
1- گرافیک خود را انتخاب کنید
اولین مرحله برای سابلیمیشن یک لیوان، انتخاب تصویر یا گرافیکی است که قرار است روی آن چاپ کنید.

اگر با چاپگر Sawgrass Virtuoso SG400 یا SG800 چاپ می کنید. اینها با یک برنامه آسان برای استفاده به نام Creative Studio – که همچنین شامل صدها الگو، کتابخانه متشکل از تصاویر، فضای ذخیره سازی ابری و موارد دیگر است!

اگر ترجیح می دهید می توانید از برنامه هایی مانند Photoshop ، CorelDRAW  یا Adobe Illustrator برای طراحی گرافیک خود استفاده کنید.

هنگام انتخاب اندازه گرافیک سابلیمیشن، به خاطر داشته باشید که لیوان معمولی 10 یا 11 اونس 3 × 9 اینچ (3 اینچ ارتفاع ، 9 عرض) است.

همچنین بخاطر داشته باشید که گرچه امکان چاپ کامل روی لبه های بالا و پایین لیوان وجود دارد، اما در برخی از لیوان ها نوار چسب وجود دارد که انتقال آن را دشوار می کند.

بنابراین اگر ماگ های سرامیکی مخروطی (در بالا یا پایین) را عالی چاپ می کنید ، باید تقریباً ¼ اینچ از لبه های بالا و پایین چاپ کنید.

ما همچنین توصیه می کنیم که برای کاهش هزینه های چاپ و کارآیی بیشتر تولید خود ، طرح انتخابی خود را چندین بار روی یک قطعه کاغذ کپی و جای گذاری کنید.

پس از انتخاب گرافیک سابلیمیشن، آماده رفتن به مرحله 2 هستید.
2- گرافیک انتخابی خود را چاپ کنید
هنگامی که آماده چاپ هستید، می توانید از کاغذ انتقال اندازه کامل 21 در 9 سانت استفاده کنید و تصاویر خود را باند کنید، یا از کاغذ انتقال استفاده کنید که قبلاً برای اندازه لیوان های معمولی اندازه گیری شده است، از جمله 10 ، 11 و 15 اونس.

مطمئن شوید که تنظیمات صحیح چاپگر را برای گرافیک سابلیمیشن لیوان انتخاب کرده اید.

یعنی، کادر “تصویر آینه” را علامت بزنید و از وضوح تصویر بیش از 300 DPI استفاده نکنید (هرچیز بالاتر باعث اتلاف جوهر می شود و چاپ آن بیش از زمان لازم انجام می شود).

اطمینان حاصل کنید که چاپگر صحیحی را که همراه با جوهر سابلیمیشن و کاغذ انتقال سابلیمیشن باشد، انتخاب کنید.

به همان اندازه مهم ، مطمئن باشید که در حال چاپ روی قسمت روکش شده کاغذ هستید!

پس از نهایی کردن همه موارد ، گرافیک خود را چاپ کنید و به مرحله بعدی بروید.

3- گرافیک خود را برش دهید تا با لیوان سرامیکی شما متناسب شود.
با استفاده از یک قیچی، کاغذ انتقال را کوتاه کنید تا اندازه تصویر در هر دو جهت کمی کوچکتر از لیوان باشد (برای ساده تر کردن نوار چسب).

حالا کاغذ انتقال را بچرخانید تا تصویر به داخل لیوان برگردد.

کاغذ را محکم دور لیوان بپیچید.

اطمینان حاصل کنید که کاغذ محکم به سطح لیوان فشار داده شده است.

کاغذ انتقال را با نوار مقاوم در برابر حرارت در انتهای انتقال چاپ ثابت کنید.
4- تنظیمات چاپ لیوان سابلیمیشن خود را تنظیم کنید
 دمای پرس حرارتی لیوان را روی 320 درجه فارنهایت یا 204 درجه سانتیگراد تنظیم کنید.

تنظیم فشار را روی “متوسط ​​سنگین” قرار دهید و تایمر را برای 80 ثانیه تنظیم کنید

* زمان دقیق بسته به تولید کننده پرس حرارتی و تولید کننده لیوان خالی متفاوت خواهد بود

این ممکن است نیاز به کمی آزمایش داشته باشد (در زمان ، دما و فشار ، بسته به فشار لیوان شما) تا لیوان های سرامیکی را با بهترین نتایج عالی کنید.

5- لیوان خود را درون پرس حرارتی قرار دهید
وقتی فشار لیوان شما به 400 درجه فارنهایت یا 204 درجه سانتیگراد رسید، آماده فشار هستید.

لیوان خود را با احتیاط و بدون چین و چروک یا تا زدن کاغذ انتقال، درون فشار حرارتی قرار دهید.

این مهم است. هر گونه چین خوردگی جزئی در کاغذ ، طرح نهایی شما را تغییر داده یا خراب می کند.

حالا ، پرس حرارتی را به آرامی ببندید و شروع کنید

توجه داشته باشید که پرس باید محکم بسته شود ، اما مراقب باشید فشار زیادی وارد نکنید در غیر این صورت لیوان شما شکسته می شود.

6- لیوان خود را از پرس حرارتی خارج کنید
پس از گذشت زمان مورد نظر، مطبوعات را باز کرده و لیوان را با استفاده از دستکش فر مقاوم در برابر حرارت بردارید (لیوان بسیار گرم خواهد شد).

با برداشتن دقیق نوار، کاغذ انتقال را که روی لیوان چسبانده شده است، سریع بردارید (یک چاقوی باریک یا یک موچین ممکن است در این روند کمک کند).
7-  اجازه دهید چاپ لیوان شما خنک شود
روند سابلیمیشن لیوان شما تقریباً کامل است. لیوان گرم خود را کنار بگذارید و اجازه دهید برای مدت زمان طولانی خنک شود. تا زمانی که لمس آن گرم نشود (همچنین ممکن است از یک فن با سرعت کم استفاده کنید تا لیوان را سریعتر خنک کنید).

با چاپ سابلیمیشن می توانید لیوان های سرامیکی را سابلیمیشن کرده و لیوان های شگفت انگیز و با کیفیت بالا ایجاد کنید که یک عمر طول می کشد!

برای شروع چاپ لیوان به کمک نیاز دارید؟

گر می خواهید چاپ عکس روی لیوان های سرامیکی را مانند یک حرفه ای عالی جلوه دهید، پس به همان تجهیزات مورد استفاده متخصصان نیاز دارید.

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین خدمات آنلاین چاپ در مشهد شامل:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 
با بالاترین کیفیت چاپ و ارزان ترین قیمت در اسرع وقت آماده خدمت به شما عزیزان می باشد.

آیا تجارت شما از تعطیلات و رویدادهای خاص استفاده می کند؟

 در حالی که اکثر مشاغل دارای جایگاهی خاص هستند که دوست ندارند خیلی از آن دور شوند، اما شما با عدم استفاده از تعطیلات و رویدادهای خاص در طول سال به نفع خود نیستید. از طیف وسیعی از محصولات آماده حمل تا کارهای چاپی سفارشی، روش های مختلفی وجود دارد که می توانید از فصل تعطیلات سود ببرید.

بهترین هدیه به مناسبت های مختلف
عید نوروز
یکی از بهترین اعیاد بین ایرانیاین از دیرباز تا کنون بوده است و ما ایرانیان در این ایام خاص بهترین لباس را پوشیده و به دید وبازدید همدیگر می رویم و هدایای مختلفی مخصوصاً به کودکان می دهیم. اکنون زمان مناسب برای شروع تبلیغ چاپ تی شرت های جشن و لباس های دیگر برای کل خانواده است.

از شخصی سازی گرفته تا تبریک های استاندارد ، گزینه ها بی پایان هستند. چرا عکس عزیزانتان را با تم نوروز روی تیشرت چاپ نمی کنید؟ یا از چاپ لیوان با تم نوروز لذت نمی برید و به عنوان بهترین هدیه استفاده نمی کنید؟ روش های بسیاری وجود دارد که می توانید برخی از تعطیلات را به کسب و کار خود تزریق کنید.

سفارش آنلاین چاپ لیوان

ولنتاین
یکی از بهترین روزها ویژه زوج ها و عشاق عزیز روز ولنتاین است که با هدایای خاص یکدیگر را سورپرایز می کنند. یکی از بهترین هدیه ها ویژه این روز چاپ ست تیشرت با عکس شخصی و یا چاپ لیوان با عکس دلخواه و متن های عاشقانه می باشد. همچنین چاپ عکس روی سنگ جزو بهترین و نفیس ترین هدایا می باشد که می توانید به همسرتان هدیه بدهید و سالیان سال این هدیه ماندگار یاداور روزهای زیبای شما باشد.

همچنین میتوانید با چاپ کوسن دکوراسیون منزل خود را با عکس های زیبا و جذاب خود بیارایید و همیشه نظاره گر خاطرات زیبا و شیرین خود باشید. چاپ کوسن جزو بهترین چاپ های جذاب و دوست داشتنی به مناسبت ولنتاین می باشد.

روز مادر
کدام مادر دوست ندارد یک چاپ تیشرت با نقش و نگارهای فرزندانش که جلوی آن نقش بسته است، دریافت کند؟ من مطمئن هستم که او همچنین یک چاپ عکس روی ساعت و یا چاپ بشقاب یا هر مورد دیگری که فکرش را بکنید دوست دارد. این نوعی رویداد ویژه است که در آن هدایای احساسی حکمرانی می کنند – چاپ مستقیم لباس ، انتقال حرارت و تصعید رنگ همه روش های عالی برای شخصی سازی همه چیز است.

سفارش آنلاین چاپ تیشرت

روز پدر
پدر نیز عاشق هدایای شخصی است! از چاپ تیشرت و جلیقه ای گرفته تا چاپ عکس روی لیوان و کلاه، یک شعار ساده مانند “بزرگترین پدر جهان” را بر روی آن بکشید و او بسیار خوشحال خواهد شد. یا یک قدم جلوتر بروید و نام فرزندانش را وارد کنید یا حتی عکس بگیرید. می توانید از چاپ عکس روی تابلوفرش نیز بهره ببرید و یک عکس خانوادگی از بچه ها و نوه ها چاپ کرده و آن را به عنوان هدیه روز پدر به پدر یا پدربزرگ عزیزتان هدیه دهید و نگران بافت و زمان طولانی مدت بافت فرش نباشید.

همکاران ارشد ما یک روزه با تبدیل عکس به تابلوفرش با بالاترین کیفیت چاپ این هدیه ارزشمند را به شما عزیزان ارائه می دهند و با حداقل هزینه می توانید یکی از نفیس ترین هدایا را به عزیزانتان بدهید.

سفارش آنلاین چاپ تابلوفرش

شب یلدا
شب چله به عنوان بلندترین شب سال، برای ما ایرانی‌ها پر از خاطره است؛ از زمان کودکی که انشای شب یلدا می‌نوشتیم تا جمع شدن فامیل، انداختن سفره شب یلدا، تزیین انار شب یلدا و گوش دادن به شعر و قصه زیر کرسی.

می توانید از این شب طلایی استفاده کنید و بهترین هدایای تبلیغاتی را با چاپ لوگو روی لیوان یا چاپ عکس روی تیشرت و چاپ قاب کریستال یا چاپ پازل های تبلیغاتی ویژه کودکان و نوجوانان استفاده کنید و برندتان را همیشه در ذهن ها ماندگار کنید. چاپ پازل جزو بهترین هدایای تبلیغاتی مخصوص کودکان می باشد که بسیار تاثیر گذار می باشد.

سفارش آنلاین چاپ ساعت

لیوانهای عالی را با این 5 نکته با موفقیت به چاپ برسانید

 حتی اگر انواع مختلفی از محصولات سابلیمیشن در بازارها موجود باشد، مشتریان شما هرگز نمی توانند لیوان عالی و کافی داشته باشند. دلیل محبوبیت ماگ ها ارزان و شخصی بودن آن است. وقتی نوبت به لیوان می رسد، باید از هدر رفتن جلوگیری کنید. برای اطمینان از اینکه بهترین کار خود را انجام می دهید، در اینجا پنج نکته وجود دارد که باید استفاده کنید:

سفارش آنلاین چاپ لیوان

چاپ لیوان عالی
بررسی کامل پخت و پز
اگر می خواهید بررسی کنید که چاپ لیوان را به درستی انجام داده اید یا نه، تمام کاری که باید انجام دهید این است که مقداری از کاغذ را از گوشه ها بردارید. یک نگاه دقیق بیندازید تا ببینید آیا تصویری که سابلیمیشن کردید از کیفیت بالایی برخوردار است. با این حال، اگر قادر به حذف گوشه های کاغذ نیستید، باید لیوان را برای مدت طولانی تری بپزید. گاهی اوقات ، ممکن است مجبور شوید فشار را افزایش دهید ، زیرا این کافی نیست.

خنک سازی پس از اتمام سابلیمیشن
پس از اینکه سابلیمیشن چاپ عکس روی لیوان را کامل کردید، باید انتقال را به سرعت حذف کنید تا بتوانید فرایند خنک سازی را شروع کنید. دلیل اینکه شما باید لیوان را خنک کنید این است که روند سابلیمیشن را کاملاً متوقف کنید. اگر مجبورید یک لیوان سرامیکی را خنک کنید، می توانید آن را همراه با انتقال در دمای اتاق در آب نگه دارید.

اندازه گیری های صحیح
هنگامی که می خواهید چاپ عکس روی لیوان را به صورت صحیح انجام دهید، اطمینان حاصل کنید که بین قسمت های کاهش یافته اندازه گیری کرده و الگوها را بر اساس آن تنظیم کنید. دلیل این امر این است که اگر چاپ را مستقیماً در قسمت مخروطی تنظیم کنید، چاپ مناسبی دریافت نخواهید کرد.

از آنجا که در دسته لیوان فشار و تماس مناسبی وجود نخواهد داشت، اطمینان حاصل کنید که برای چاپ خوب حداقل شکاف اینچی را در پایین و بالای دسته قرار دهید.

دمای هوا
برای چاپ لیوان با کیفیت عالی باید اطمینان حاصل کنید که دمای فر سابلیمیشن 400 درجه است. از آنجا که اکثر کوره های سابلیمیشن درجه حرارت مناسب را نشان نمی دهند، بهتر است آن را به کمک دماسنج به صورت دستی اندازه گیری کنید. وقتی دما کم لیوان شما کاملاً پخته خواهد شد.

پایین تر و حاشیه های برتر کاغذ
برای جلوگیری از رفتن کاغذ سابلیمیشن به قسمت مخروطی لیوان، باید پایین و بالا را مرتب کنید. اگر کاغذ اضافی وجود داشته باشد، چین می خورد و بر کیفیت تصویر تأثیر می گذارد.

از این پنج نکته برای چاپ موفقیت آمیز لیوان ها استفاده کنید!

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین خدمات آنلاین چاپ در مشهد شامل:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 
با بالاترین کیفیت چاپ و ارزان ترین قیمت در اسرع وقت آماده خدمت به شما عزیزان می باشد.

راهنمای سریع: نحوه طراحی و سفارش لیوان

 هنگامی که تصمیم گرفتید لیوان های سفارشی خود را برای تجارت ایجاد کنید، نحوه طراحی لیوان در ذهن شما باقی می ماند. ناگهان در هر رستوران و هتلی در شهر شاهد لیوان هستید. شما شروع می کنید به لیوان های آشپزخانه خود و از صفحه های Pinterest که به دنبال طرح های جالب لیوان هستند، گشت و گذار می کنید.

سفارش آنلاین چاپ لیوان

نحوه طراحی لیوان
مرحله اول
با چاپ لیوان های سفارشی وسواس پیدا کنید
وقتی زمان نحوه طراحی و سفارش لیوان های شخصی خود فرا می رسد، خوشحال خواهید شد که این همه تحقیق را انجام داده اید. شما ممکن است به سمت لیوان های مسافرتی با آرم های مدرن یا فنجان های قهوه کلاسیک با طرح های یکپارچه میل کنید. صرف وقت برای تحقیق و بررسی تعداد زیادی از طرح های چاپی، اولین قدم واقعاً مهم است.

مرحله دوم
نحوه طراحی لیوان سفارشی خود را شروع کنید
این مرحله واقعا مهم است که نحوه طراحی لیوان خود را شروع کنید. توجه کنید که من نگفتم “لیوان خود را طراحی کن” خیلی اوقات، مردم مستقیماً به سمت طراحی نهایی خود می روند بدون اینکه واقعاً گزینه ها را کاوش کنند و ایده پردازی درست خود را انجام دهند.

متوجه لیوان هایی می شوید که در اطراف خانه خود نگهداری می کنید، آنهایی که گرامی می دارید و ابتدا در تمیز بودن ماشین ظرفشویی استفاده می کنید، مواردی هستند که با شما ارتباط برقرار می کنند، بنابراین از این طرح ها الهام بگیرید. حتی اگر برای یک شرکت عظیم ایرانی لیوان درست می کنید، طراحی شما می تواند جذاب و خلاقانه باشد – از آنچه شرکت ها ارائه می دهند متعجب خواهید شد.
این فرآیند طراحی باید شامل خلاقیت آرام باشد، نگران طرح نهایی یا نظر رئیس خود نباشید، فقط چند طرح انجام دهید و به لیوان های موجود در فروشگاه های چاپ لیوان سفارشی در چاپ حامد نگاه کنید.
مرحله سوم
هنرمندان و طراحان
حتی اگر در زمینه کار طراحی دیجیتال تجربه دارید، برای شما مفید است که با هنرمندان و طراحان محلی تماس بگیرید تا به شما در ایجاد اثبات نهایی لیوان خود کمک کنند. تعداد زیادی طراح آنلاین از طریق خدماتی مانند طراحی پیدا خواهید کرد و هنرمندان محلی را پیدا خواهید کرد. ارتباط با این طراحان گرافیک، نقاشان و تصویرگران با استعداد شما را از جعبه طرح های سنتی لیوان خارج می کند. یادتان باشد که به هنرمندانتان خوب پول پرداخت کنید! آنها تلاش بیشتری خواهند کرد و ارزش آن را دارند.

به تیم خود نمونه هایی از لیوان هایی را که نشان می دهید نشان دهید و مطمئن شوید که آنها از مارک تجاری فعلی شرکت شما مطلع هستند. سپس به آنها بگویید که خلاق باشند و ببینند چه نتیجه ای می گیرند!

مرحله چهارم
لیوان های خود را سفارش دهید
به محض تصمیم گیری در مورد طراحی نهایی لیوان، وقت آن است که یک چاپخانه با کیفیت در ایران پیدا کنید. مهم نیست که چه شرکتی را انتخاب می کنید، باید با آنها تماس بگیرید و اطمینان حاصل کنید که پرسنل آنها صمیمی و سریع پاسخ می دهند. اطمینان حاصل کنید که آنها بررسی های خوبی داشته اند و چاپ لیوان را از بین آنها انتخاب کنید. هنگامی که در مورد شرکتی تصمیم گرفتید، فقط پرونده هنری خود را برای کاری خواهد کرد تا روش چاپی متناسب با هنر و بودجه شما را ارائه دهد.
شما می توانید جعبه هایی را برای هر لیوان سفارش دهید، این جعبه ها آنها را به عنوان هدایا یا کالاهای خوب تبدیل می کند. من توصیه می کنم برای هر جعبه برچسب ها را سفارش دهید تا محصولات داخلی، قیمت و نام شرکت شما را نشان دهد. این برای فروش لیوان های خود به عنوان کالا یا دادن آنها به عنوان هدایای تبلیغاتی بسیار مناسب است. اگر فقط از لیوان های موجود در رستوران یا محل کار خود استفاده می کنید، از جعبه های جداگانه صرف نظر کنید.
مرحله پنجم                                                                                                             
لیوان های خود را بردارید!
این بهترین قسمت است – باز کردن جعبه و دیدن لیوان های چاپی سفارشی که در نهایت تولید شده اند. یکی را بیرون بیاورید، مطمئن شوید کیفیت چاپ به دلخواه شما است و یک فنجان قهوه برای خود بریزید.

مرحله ششم
فروش ماگ
چاپ لیوان به عنوان کالا می تواند چالش برانگیز باشد. قبل از سفارش یا آزمایش آن، از محبوبیت آن اطمینان حاصل کنید. یکی از روش های هوشمندانه برای آزمایش طرح شما، ایجاد چندین برچسب با طرح های مختلف بر روی آنها است، ببینید افراد کدام برچسب را انتخاب می کنند. این یک تست است که می توان فهمید چه لیوانی بیشتر به فروش می رسد.

پس از سفارش لیوان، تبلیغ آن را در وب سایت خود، در انجمن های محلی و گروه های فیس بوک و با یک تبلیغات شروع کنید. ایجاد اعتیاد به تبلیغات به شما کمک می کند تا در روز اول فروش داشته باشید

گرفتن عکس های عالی از لیوان خود و نشان دادن آنها در اینستاگرام روش خوبی برای ادامه فروش است. در سایر مقالات ما چندین نکته بیشتر در زمینه فروش موجود است، حتماً آنها را بررسی کنید یا حتی برای مشاوره تماس بگیرید!

نتیجه
ما امیدواریم که لیوان های شما فروش خوبی داشته باشند، هدایای تبلیغاتی عالی بسازند یا به هر هدفی برسند.

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین خدمات آنلاین چاپ در مشهد شامل:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 
با بالاترین کیفیت چاپ و ارزان ترین قیمت در اسرع وقت آماده خدمت به شما عزیزان می باشد.
 

راهنمای شما برای لیوانهای قهوه سفارشی و روشهای چاپ

 قهوه به راحتی یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در سراسر جهان است. در واقع ، 64٪ آمریکایی ها هر روز حداقل یک فنجان قهوه می نوشند. اما، برای نوشیدن قهوه، باید نوشیدنی قهوه سفارشی نیز از آن بخوریم. البته رایج ترین گزینه لیوان قهوه است. املاک و مستغلات ارزشمند زیادی در یک لیوان وجود دارد که احتمالاً داشتن لوگوی شرکت شما بر روی آن مناسب تر است.

چاپ لیوان قهوه سفارشی یک روش لذت بخش برای ارائه یک هدیه مفید به مشتریان آینده است که همیشه یادآوری مثبت کسب و کار شما خواهد بود.
سفارش آنلاین چاپ لیوان

آماری که در این رابطه وجود دارد این ادعا را تأیید می کند. نظرسنجی موسسه تخصصی تبلیغات در سال 2016 نشان داد که مصرف کنندگان 2.5 برابر بیشتر از موارد تبلیغاتی آنلاین یا موبایل فکر مثبت در مورد موارد تبلیغاتی دارند.
85٪ از پاسخ دهندگان نظرسنجی گفتند که آنها تبلیغ کننده کالاهای تبلیغاتی را به یاد می آورند و دو و نیم برابر بیشتر احتمال دارد که نظر مثبتی نسبت به محصولات تبلیغاتی در مقایسه با بازاریابی اینترنتی داشته باشند.

هیچ راهی بهتر برای القای نظرات مثبت از این نیست که طرح آرم خود را بر روی ظرفی که هر روز به مشتریان شما قهوه می دهد، بزنید. این فقط حس خوبی در تجارت دارد.
با همین حساب، چاپ لیوان های قهوه تبلیغاتی بسیار مفید هستند و می توان آنها را به محیط های مختلفی از جمله خانه، محل کار یا مدرسه برد. این به بهبود آگاهی و شناخت برند برای سالهای آینده کمک می کند. چاپ فنجان های قهوه سفارشی دارای مزایای دیگری نیز هستند که در ادامه بحث خواهیم کرد.

همه به لیوان قهوه نیاز دارند
چاپ عکس روی لیوان های قهوه کاملا برای نوشیدن نوشیدنی های گرم طراحی شده اند. به نظر می رسد این واضح ترین اظهارات قرن باشد، اما به ندرت به این فکر می کنیم که چگونه چاپ لیوان قهوه برای مدت طولانی دوام آورده است. این فقط یک فنجان زیبا با دسته است که به شما امکان می دهد یک نوشیدنی غیرقابل نگهداری داشته باشید.
هیچ کس مخالف چاپ عکس روی لیوان حرارتی به عنوان هدیه نیست. حتی در محیط های غیر تبلیغاتی و غیر تجاری، لیوان قهوه راهی عالی برای نشان دادن اینکه به دیگران اهمیت می دهید زیرا همه به لیوان قهوه نیاز دارند.
لیوان قهوه سفارشی شده البته این واقعیت که همه به یکی از آنها احتیاج دارند به این معنی است که لیوان های تبلیغاتی حتما تبلیغات گسترده ای را ارائه می دهند. تقریباً یک اجتناب ناپذیر است که شما هم اکنون لیوان قهوه تبلیغاتی در خانه خود داشته باشید. در واقع، کابینت های آشپزخانه خود را بررسی کنید و تعداد لیوان های قهوه را که دارای مارک تجاری هستند، بشمارید. ما حدس می زنیم احتمالاً موارد زیادی وجود دارد.
لیوان سفارشی
اکنون، به رابطه خود با آن مارک ها فکر کنید. آیا نظر مطلوبی در مورد آنها دارید؟ از نظر آماری احتمال دارد. آیا نام تجاری و آنچه را که می فروشند تشخیص می دهید؟ همچنین، از نظر آماری محتمل است.
واقعیت این است که همه به یک فنجان قهوه احتیاج دارند و گرچه لزوماً به فنجان قهوه سفارشی احتیاج ندارند، اما به درد شما نمی خورد. همچنین ممکن است در طولانی مدت به کسب و کار شما کمک کند تا از محبوبیت و شناخت برند برخوردار شود.
لیوان قهوه سفارشی را می توانید در هر کجا پیدا کنید
علاوه بر کابینت آشپزخانه، همچنین احتمال دارد که بیشتر اتاقهای استراحت در محل کار، لیوان قهوه متنوعی داشته باشند. چه به این دلیل که مردم آنها را از خانه آورده اند و چه به دلیل وجود یک مجموعه دائمی فنجان در دفتر، مردم هنوز هم به طور روزمره این مارک ها را می بینند.

بنابراین منطقی است که شرکت شما به بخشی از مجموعه قابل اعتماد چاپ لیوان های قهوه در اتاق های استراحت تبدیل شود. البته لیوان های قهوه سفارشی را می توان در جاهای دیگر نیز مشاهده کرد. معلمان و اساتید غالباً ماگ های خود را به مدرسه می آورند و در کلاس جرعه جرعه می نوشند. لیوان ها را می توان در کابینت های آشپزخانه در یک کلیسا یا حتی در محل کار پیدا کرد.
در مکان هایی که ممکن است با یک لیوان قهوه مارک دار با نام و نشان شرکت خود روبرو شوید، هیچ کمبودی وجود ندارد. باز هم، فراوانی لیوان های قهوه به این معنی است که شما مجبور خواهید بود در طول عمر فنجان تعداد زیادی برداشت داشته باشید.

لیوان قهوه تبلیغاتی
لیوان قهوه برای همیشه این احتمالاً اغراق است، اما لیوان قهوه واقعاً برای همیشه ماندگار است. با جلوگیری از سقوط ناخوشایند از قفسه بلند در کابینت، بیشتر لیوان های قهوه شخصی در خانه ها، اتاقهای شکسته، کلیساها، محل کار و میز معلمان برای دهه های آینده باقی خواهند ماند.
باز هم بسیار محتمل است که شما لیوان قهوه ای را برای دهه ها مالک شده باشید، حتی خودتان هم متوجه آن نشدید. لیوان نیز احتمالاً خسارت بسیار کمی از خود نشان می دهد و همچنان تحسین برانگیز به هدف خود ادامه می دهد. این واقعاً به این نکته منجر می شود که چاپ لیوان های قهوه هم هدیه ای عالی هستند و هم راهی عالی برای افزایش شناخت برند.
مردم نیز آشنایی را دوست دارند. اینکه بتوانید همان لیوان قهوه را روز به روز ببینید، لبخندی بر لب خواهد داشت. اگر آرم شما روی آن جام باشد، به طور طبیعی لبخند نیز به لب می آورد.
فضای کافی برای طراحی ها
فنجان های قهوه به شما این امکان را می دهند که اجازه دهید خلاقیت خود شکوفا شود. اگرچه لیوان ها عموماً کوچک هستند، اما فضای کافی برای جلب نظر شما و ایجاد یک طرح واقعاً پر زرق و برق وجود دارد.
بسیاری از شرکت ها به سادگی ترجیح می دهند آرم خود را در کنار لیوان قهوه قرار دهند و آن را روزانه استفاده کنند.
در صورت انتخاب مسیرهای زیادی وجود دارد که می توانید طی کنید. به عنوان مثال، می توانید طرحی ایجاد کنید که:

یک محصول خاص را برجسته می کند
یک رویداد را جشن می گیرد (مانند حضور در یک نمایشگاه تجاری)
سالگرد شرکت را گرامی می دارد
شامل شعار یا عنوان شرکت است

لیوان های قهوه سفارشی مدرن با این کار می توانید به هر تعداد مسیر بروید. حتی ممکن است بخواهید مهارت های طراحی گرافیک خود را امتحان کنید (یا شخصی را که قبلاً این مهارت ها را دارد استخدام کنید). بدیهی است که شما چیزی را می خواهید که هم چشم نواز باشد و هم به یادماندنی باشد.

در بیشتر موارد، یک آرم بسیار خوب عمل می کند، اما سطح لیوان قهوه، اگرچه خیلی زیاد نیست، اما به شما امکان می دهد از جنبه خلاقیت خود استفاده کنید.

لیوان های قهوه چند وجهی هستند
چاپ لیوان های قهوه علاوه بر نگه داشتن قهوه، در نگهداری تقریباً هر نوشیدنی دیگری نیز مهارت دارند. آب، شیر، چای، آب پرتقال: شما اسم آن را می گذارید، لیوان قهوه می تواند آن را تحمل کند.

گرچه این امر، کاملاً واضح است، اما این واقعیت را برجسته می کند که افراد قهوه تنها کسانی نیستند که می توانند از لیوان های قهوه مارک دار بهره مند شوند. اگر واقعاً ماجراجو هستید، حتی می توانید از لیوان سوپ بخورید.
علاوه بر این، بسیاری از شرکت ها لیوان تبلیغاتی خود را با تعداد زیادی محصول تبلیغاتی کوچکتر پر می کنند. اصطلاح “کیسه کیسه ای” با لیوان قهوه در ذهن ساخته شد. در واقع، فنجان قهوه ممکن است فقط نوک کوه یخ باشد. شما می توانید تعدادی از محصولات تبلیغاتی مختلف را درون لیوان قرار دهید، از جمله:

توپهای استرس
لوازم گلف
فندک
چراغ قوه های مینیاتوری
گوشهای گوش
درایوهای فلش USB با اطلاعات مربوط به شرکت شما

لیوان سفارشی بیش از 1400 برداشت ایجاد می کند یک لیوان قهوه تبلیغاتی واقعاً می تواند هدیه ای باشد که دائماً به شما هدیه می دهد (به دلیل منطقی). همچنین اگر چندین هدایای کوچک در دسترس داشته باشید برای شما مناسب است. این معمولاً هدیه ای است که می توانید در یک نمایشگاه تجاری یا کنفرانس پیدا کنید.
لیوان ها اغلب روی میزها به عنوان ظرف انواع لوازم اداری مانند خودکار، مداد، گیره های کاغذی و سایر موارد یافت می شوند. صرف نظر از نحوه استفاده از فنجان، شرکت شما به دلیل آن هنوز در حال دریافت تبلیغات رایگان است. این فنجان ها نیز معمولاً ثابت هستند، به این معنی که تبلیغات رایگان شما ماه ها یا حتی سال ها در جای خود باقی می ماند.

انواع مختلف و سبک های مختلف
فنجان های قهوه در انواع ، اندازه ها و انواع مختلفی وجود دارند، به این معنی که شما می توانید بهترین گزینه را برای چهره بودن شرکت خود انتخاب کنید. برخی از رایج ترین انواع آن عبارتند از:

لیوان های قهوه استاندارد
این نوع لیوان ها معمولاً حدود 11 اونس مایع با شکل معمولی فنجان قهوه را در خود نگه می دارند. برخی از لیوان ها دارای طرح های منحنی تر هستند در حالی که برخی دیگر از آنها سبک های زیبایی تمام رنگی یا دیگری ارائه می دهند.

چاپ عکس روی لیوان های غذاخوری
اینها کاملا شبیه فنجان قهوه استاندارد هستند با این تفاوت که شکل سهمی کمی در آنها وجود دارد. این فنجان ها به اندازه 10 اونس یا 14 اونس تهیه می شوند.

چاپ لیوان های شیشه ای
همانطور که می توانید تصور کنید، این لیوان ها به جز بخشی که آرم یا طرح دیگر شما در آن قرار دارد، قابلیت عبور دارند. اکثر لیوان های شیشه ای مخصوص قهوه طراحی نشده اند. چند گزینه، قهوه محوری است.

لیوان قهوه سفارشی لیوان لاته
بیشتر لیوان های لاته باریک تر و بلندتر از لیوان های قهوه استاندارد هستند و به طور کلی می توانند 16 اونس مایع را در خود نگه دارند. دسته آنها نیز کمی برجسته تر است زیرا هنگام نوشیدن لاته به آن هوای ظرافت اضافی نیاز دارید. لیوان های لاته به دلیل اندازه بزرگتر ممکن است برای نگهداری سایر محصولات تبلیغاتی نیز مناسب تر باشند.

لیوان های بیسترو
لیوان های بیسترو نیز کمی بزرگتر از لیوان های قهوه استاندارد هستند و به طور معمول دارای طراحی شیب مشخصی هستند. باز هم، ممکن است این فنجان ها برای “کیسه های سوگ” مناسب تر باشند.
هرکدام از این لیوان های مختلف هدیه ای ایده آل برای کارمندان یا مشتریان خواهد بود. همچنین همه آنها به ناچار به خانه ها، دفاتر و سایر محل های کار راه خواهند یافت.

مردم لیوان های قهوه را دوست دارند
اگر این مقاله به شما چیزی یاد داده است ، باید این باشد که مردم لیوان قهوه را دوست دارند. هیچ کس هدیه لیوان قهوه را انکار نکرده است، و به همین ترتیب، آنها سوغاتی تبلیغاتی عالی می سازند.
چاپ عکس روی لیوان های قهوه تبلیغاتی به طور متوسط بیش از 12 ماه نگهداری می شوند بهترین آزمایش این که آیا شما از یک محصول تبلیغاتی از برند تجاری برداشت می کنید مفید بودن آن محصول است. همانطور که نشان داده ایم، فنجان های قهوه هم مفید هستند و هم بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. لیوان قهوه سفارشی مطمئناً درک عمومی شرکت شما را بهبود می بخشد و در عین حال شناخت برند را نیز افزایش می دهد.
اگر در نظر دارید لیوان های تبلیغاتی قهوه را هدیه دهید، بنابراین در مکان مناسب آمده اید. ما با شما کار خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که لیوان مناسب با طراحی سفارشی مناسب را برای دسترسی به مخاطبان مورد نظر خود دریافت می کنید.
البته، چون می دانیم که لیوان توسط همه استفاده می شود، بنابراین باید منطقی باشد که همه مخاطبان مورد نظر شما هستند.

همچنین باید منطقی باشد که سرانجام در آینده ای نزدیک همه در یک زمان ماگ شما را خواهند دید. مطمئناً نمی توانید این بازگشت را شکست دهید.

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین خدمات آنلاین چاپ در مشهد شامل:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ عکس روی تابلو فرش . چاپ بشقاب 
با بالاترین کیفیت چاپ و ارزان ترین قیمت در اسرع وقت آماده خدمت به شما عزیزان می باشد.

نحوه شروع مشاغل لیوان

 مشاغل چاپ لیوان

تجارت چاپ لیوان چیست
در این دنیا حتی یک نفر نیست که صبح یا در هر قسمت از روز قهوه ننوشد. بسیاری از افراد چای را ترجیح می دهند اما قهوه توسط هر کس حداقل یک بار در روز نوشیده می شود. وقتی برای لیوان قهوه صبحانه خود یک لیوان زیبا دارید و یا یک نقل قول انگیزشی روی لیوان خود، به شما کمک می کند پاسخ مثبت خود را با یک روز جدید آغاز کنید. گاهی اوقات ما تعجب می کنیم که چگونه چنین لیوان هایی چاپ می شود.چیزهای ساده توجه ما را زیاد جلب نمی کند. به همین دلیل است که هنگام خرید، به دنبال لیوان های چاپی قهوه می گردیم که نگاه به آنها زیبا باشد. مشاغل چاپ لیوان قهوه یک کار کاملاً ساده است که باید خودتان انجام دهید، اما شما باید قبل از انجام مراحل کار را کاملاً یاد بگیرید. بدون داشتن دانش کافی در مورد هنر، ممکن است موفق به چاپ عکس روی لیوان های مورد نظر خود نشوید.

 بسیاری از فیلم های آنلاین وجود دارد که تمام اصول و جزئیات چاپ لیوان قهوه را به شما آموزش می دهد. هنگامی که این مشکل را از دست دادید، می توانید همیشه به کار خودتان تبدیل شوید. هر شخصی در این دنیا به یک لیوان قهوه احتیاج دارد و به همین دلیل یک کار بسیار سودآور خواهد بود.

در اینجا در این مقاله یاد خواهیم گرفت که چگونه کار چاپ لیوان را شروع کنیم و چاپ لیوان چه شرایطی دارد؟
سفارش آنلاین چاپ لیوان
گالری
اصول کسب و کار مشاغل چاپ لیوان
تجارت یک هنر است. وقتی می دانید چگونه این کار را انجام دهید، مطمئناً از آن سود خواهید برد. قبل از هر چیزی، چند قانون مهم در تجارت وجود دارد که باید هنگام شروع یک کار جدید در نظر گرفته شود. هنگامی که شما تجارت لیوان خود را استراتژی می کنید، قلعه ها و مواردی که باید به آنها فکر کنید سرمایه گذاری است.

لیوان های موجود در بازار همیشه ارزان نیستند به همین دلیل شما باید با فروشندگان کامل در تماس باشید. خرید عمده آنها بسیار ارزانتر از خرید آنها از مغازه های خرده فروشی است. وقتی برای اولین بار آن را امتحان می کنید، با لیوان های کوچکتر و تصاویر کوچکتر شروع کنید. به این ترتیب اگر تلاش نتیجه مطلوبی نداشته باشد، ضرر زیادی نمی کنید. نه تنها لیوان، شما به نوع کاغذی که برای چاپ مورد نیاز است، معروف به کاغذ انتقال، نیاز خواهید داشت. هنگامی که در حال راه اندازی مشاغل هستید، به کاغذهای فله ای نیز نیاز خواهید داشت.

و در آخر، برای چاپ روی لیوان های خود به چاپگر لیوان نیاز دارید. مثل اینکه، شما کارهای هنری طراحی خود را روی کاغذ انتقال خواهید یافت و سپس با استفاده از چاپگر لیوان باید آنها را به لیوان منتقل کنید.
فرآیند مشاغل چاپ لیوان
دو روش برای چاپ عکس روی لیوان به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و این مراحل سابلیمیشن و فرآیند عکس برگردان سرامیک دیجیتال است. در این مقاله ما بر روند سابلیمیشن تمرکز داریم زیرا روش ساده ای است که در آنجا ارائه می شود و نتیجه خوبی دارد. برای چاپ لیوان با استفاده از فرآیند سابلیمیشن به تجهیزات زیر احتیاج دارید: 

دستگاه پرس حرارتی
چاپگر رنگی
کاغذ انتقال سابلیمیشن 
نوار مقاومت در برابر حرارت
محل کسب و کار

محل کسب و کار مشاغل چاپ لیوان
جنبه دیگر مجوزها و مجوزهای قانونی است. اگر در حال راه اندازی فروشگاه خود هستید، لازم است از مقامات محلی و ایالتی برای افتتاح فروشگاه خود پیگیری کنید. مکان نیز مهم خواهد بود. تحقیق در مورد رقابت در منطقه ای که می خواهید فروشگاه خود را راه اندازی کنید انجام دهید. شما باید چیزی بهتر از آنچه دیگران ارائه می دهند را در اختیار مشتریان خود قرار دهید تا مشتریان بیشتر و بیشتری پیدا کنند. جوهر چاپ با کیفیت خوب نیز مهم است تا چاپ با هر بار شستشو محو نشود. نامی به کسب و کار خود اختصاص دهید که به شما در جذب مشتری کمک کند. خارج از جعبه ساختن آن باعث جذب بیشتر مشتری می شود.

بازار
لیوان ها نیز یک مورد هدیه فوق العاده درست می کنند. چه در فصل جشن، چه در روز تولد کسی یا در روز بسیار مهم ولنتاین، لیوان های شخصی جلوه شخصی تری به هدیه شما می بخشند. چاپ لیوان با تصاویر عزیزانتان یا با یک نقل قول عاشقانه بیانگر چیزی بیش از آنچه قادر به گفتن خواهید بود. همچنین می توانید محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشید، که بستر بزرگی در دنیای امروز است.

نتیجه
هدف قرار دادن نوع مناسب بازار برای همه مشاغل مهم است. دانستن اصول نحوه عملکرد هر بازار نیز کمک بسیاری می کند.

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین خدمات آنلاین چاپ در مشهد شامل:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 
با بالاترین کیفیت چاپ و ارزان ترین قیمت در اسرع وقت آماده خدمت به شما عزیزان می باشد.

چگونه می توانم یک لیوان تجاری راه اندازی کنم؟

چگونه می توانم چاپ لیوان را شروع کنم؟
اولین قانون شروع هر نوع تجارت  کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن است. شما باید عوامل مرتبط ، بازار هدف آن، دامنه آن و شانس موفقیت آن را بدانید. بدون کمی تحقیق نمی توانید وارد کار شوید. در غیر این صورت، قبل از اینکه از در خارج شوید، از آن خارج خواهید شد.

اگر می خواهید لیوان قهوه سفارشی ایجاد کنید، بیشتر در مورد آن به خود آموزش دهید. تمام آنچه که ما می خواهیم موفقیت شماست و ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا اطمینان حاصل شود که شما در این کار جدید موفق می شوید. ما در ابتدا با راه اندازی اطلاعاتی در مورد راه اندازی لیوان قهوه سفارشی به شما خواهیم گفت.
سفارش آنلاین چاپ لیوان

لیوان قهوه سفارشی چیست؟
شما چندین لیوان را با طرح ها، الگوها و پیام های مختلف سفارشی می کنید تا به مشتریان خود بفروشید. شما می توانید لیوان های شخصی سازی شده طیف وسیعی را برای انتخاب به مشتریان خود بدهید. اگر بخواهم لیوان ها را با توجه به ترجیحات مشتری خود سفارشی کنم، چه می کنم؟

شما می توانید این کار را انجام دهید، اما نه در ابتدا. پس از شروع سفارشات زیادی برای لیوان قهوه، می توانید به مشتریان خود این گزینه را بدهید که لیوان های مخصوص خود را بسازند. هنگامی که حداقل تعدادی لیوان عکس شخصی را دارید، می توانید آنها را ایجاد کنید، بنابراین منابع خود را صرف ایجاد یک لیوان سفارشی هدر نمی دهید.

برای شروع تجارت لیوان خود به چه مواردی نیاز دارم؟
برای شروع کار چاپ عکس روی لیوان به سرمایه اولیه نیاز دارید. شما همچنین به افراد ماهر و با تجربه در چاپ لیوان نیاز دارید. تجهیزات را فراموش نکنید. شما به دستگاه پرس حرارت، چاپگر رنگی، کاغذ انتقال تصعید و نوار مقاومت در برابر حرارت نیاز دارید. روش های دیگری برای چاپ عکس روی لیوان علاوه بر کاغذ سابلیمیشن وجود دارد، بنابراین یک انتخاب مناسب انجام دهید.

به نظر می رسد که کار زیادی است، و این به این دلیل است. چاپ لیوان سفارشی نیاز به سرمایه گذاری دارد اما ما می توانیم هزینه شما را کاهش دهیم. لیوان سفارشی را می توانید از ما بخرید. ما یک سرویس لیوان ارائه می دهیم که در آن لیوان هایی برای صاحبان مشاغل بلند پرواز، سخت کوش و لیوان ایجاد می کنیم. شما می توانید سفارش خود را برای لیوان قهوه سفارشی از طریق ما به خارج از کشور برسانید.

اگر می خواهید مشاغل فروش لیوان را شروع کنید و به شخصی احتیاج دارید که پشت شما باشد، می توانید به ما تکیه کنید!
من تجارت لیوان خود را به چه کسی بازاریابی می کنم؟
نکته ای که در فروش لیوان قهوه وجود دارد این است که همه بازار هدف شما هستند. شما می توانید از افراد روزمره گرفته تا افراد حرفه ای همه را هدف قرار دهید. شما فقط به یک اطلاعات جمعیتی محدود نمی شوید. با این حال، نحوه شناختن شما از این جمعیت ها متفاوت است. شما باید در شبکه های مختلف، به ویژه فیس بوک و اینستاگرام، حضور رسانه های اجتماعی ایجاد کنید.

شما باید یک وب سایت داشته باشید و تبلیغات پولی را در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی از جمله Google به صورت تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک شروع کنید. شما می توانید با رد کردن آگهی ها، بازاریابی سنتی را در منطقه خود انتخاب کنید. مهمتر از همه، فراموش نکنید که با افراد تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی تماس بگیرید.

می توانید برای آنها یک سبد هدیه با یک لیوان قهوه ارسال کنید تا درخواستی از آنها داشته باشد تا از چاپ تیشرت خود در مورد تجارت لیوان قهوه خود بگویید. هرچه لیوان های شخصی خود را بیشتر بفروشید، حرفهای بیشتری در مورد شما پخش می شود. به یاد داشته باشید  دهان به دهان هنوز هم نقشی اساسی در موفقیت تجارت لیوان شما بازی می کند. با صبر و سخت کوشی، تجارت چاپ لیوان شما به محبوبیت می رسد.

آیا من به مکان کسب و کار نیاز دارم؟
نه اگر خدمات چاپ لیوان ما را انتخاب می کنید، برای راه اندازی کسب و کار خود نیازی به صرف هزینه برای خرید مکان ندارید. برای تهیه موجودی خود حتی به اتاق جداگانه ای نیاز ندارید. در صورت فروش یک طرح کلی، همیشه لیوان قهوه خاصی را سفارش می دهید و لیوان های سفارشی را فقط در صورت سفارش به صورت عمده سفارش دهید.

از آنجا که لیوان های عمومی با طرح های خود و لیوان های قهوه سفارشی مطابق با نیاز مشتریان خود سفارش خواهید داد، در اینجا نیز پس انداز خواهید کرد! فقط سفارش دهید، بفروشید و دوباره سفارش دهید.

یک ماگ کسب و کار راه اندازی کنید و برای موفقیت به بازار عرضه کنید
به یاد داشته باشید، بازار لیوان قهوه هرگز از بین نخواهد رفت. لیوان های شخصی همیشه در تقاضا باقی می مانند. چاپ عکس روی لیوان سفارشی هدایای مخصوص تولد، سالگرد، فارغ التحصیلی، عروسی، تولد نوزاد، روز پدر و مادر، دستاوردها، روز ولنتاین و موارد دیگر است. حتی گاهی نیازی به تهیه یک لیوان قهوه سفارشی به یک عزیز، دوست یا کارمند خود دارید.

 
چاپ حامد ارائه دهنده بهترین خدمات آنلاین چاپ در مشهد شامل:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 
با بالاترین کیفیت چاپ و ارزان ترین قیمت در اسرع وقت آماده خدمت به شما عزیزان می باشد.

چگونه لیوانهای خود را سفارشی می کنید؟

 چاپ عکس روی لیوان سفارشی

لیوان موردی است که تقریباً در هر خانوار روزانه یافت می شود و استفاده می شود، اما آیا تا به حال به فکر شخصی سازی آن افتاده اید؟ با انواع سبک ها، رنگ ها و مواد موجود، می توانید لیوان های خود را به راحتی با نام ها، تیم های ورزشی و موارد دیگر سفارشی کنید. چه ازدواج کنید و چه صاحب مشاغل، لیوان ها موردی هستند که به راحتی قابل تنظیم هستند و همه از آن استفاده می کنند.
در زیر با بهترین استراتژی های سفارشی سازی چاپ عکس روی لیوان آشنا شوید!

3 مرحله برای سفارشی کردن موفقیت آمیز چاپ لیوان
قبل از چاپ عکس روی لیوان اطمینان حاصل کنید که این سبک را دوست دارید و اینکه آنها برای سلیقه خاص شما طراحی شده اند. سه مرحله باید دنبال کنید تا بهترین لیوان سفارشی برای فنجان چای خود را بدست آورید.

سفارش آنلاین چاپ لیوان

لیوان های سفارشی
سبک مناسب را انتخاب کنید
مرحله 1: سبک مناسب را انتخاب کنید
لیوان ها دارای اشکال و اندازه های مختلف هستند. با انتخاب سبکی منحصر به فرد یا مرسوم، مد روز خلاق باشید!
یک روش متریان و روش چاپ انتخاب کنید

مرحله 2: یک متریال و روش چاپ را انتخاب کنید
در نظر بگیرید که کدام ماده برای چگونگی برنامه ریزی استفاده از لیوان، همراه با روش چاپی که کار می کند، بهترین است

لیوان خود را طراحی کنید
مرحله 3: لیوان خود را طراحی کنید
رنگ (های) مورد نظر را برای لیوان ها و چگونگی ظاهر طراحی خود انتخاب کنید.
پیروی از این سه مرحله برای ایجاد لیوان سفارشی آسانتر از آن است که فکر می کنید! ما حتی بیشتر از این تجزیه و تحلیل کرده ایم تا به شما کمک کنیم چشم انداز خود را به واقعیت تبدیل کنید، خواه تجارت خود را بازاریابی می کنید، یا از یک هدف حمایت می کنید یا فقط می خواهید خلاق شوید.
نحوه ایجاد لیوان سفارشی
مرحله 1: سبک مناسب را انتخاب کنید
هنگامی که شروع به چاپ عکس روی لیوان حرارتی می کنید، می خواهید سبکی را انتخاب کنید که مد روز باشد و برجسته باشد. انواع مختلفی از اشکال و اندازه ها وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، همراه با سبک هایی که برای عادت های مختلف نوشیدن در نظر گرفته شده است، که در زیر ذکر شده است.

لیوان سنتی
لیوان های سبک سنتی و امتحان شده یک کلاسیک عملی هستند. این سبک را می توان در اندازه های مختلف نیز یافت.
عالی برای: یک صبح آرام و یک فنجان گرم قهوه.

لیوان قاشق دار
با لیوان قاشق دار راحتی صبح خود را اضافه کنید! این لیوان ها دارای یک قاشق هستند که درست در دسته قرار می گیرد.
مناسب برای: رویدادهای خارج از منزل یا کمپینگ.

 
لیوان حرارتی
چاپ لیوان جادویی یا حرارتی گزینه بسیار مناسبی برا هدایای شخصی به عزیزانتان می باشد از آنجا که این لیوان ها بسیار برای سورپرایز استفاده می شوند و حالت جادویی دارند یکی از گزینه های بسیار مناسب برای هدیه می باشد. این ماگ در حالت عادی مشکی بوده و وقتی مایعات داغ داخل آنها ریخته می شود عکس ظاهر می شود.
عالی برای: افتتاحیه های رستوران، جمع شدن خانواده، یا مهمانی

لیوان مسافرتی
اگر مداوم در حال مسافرت هستید، یک لیوان سفر را با طرح خود تنظیم کنید! درب آن از ریختن جلوگیری کرده و با دام انداختن گرما ، نوشیدنی ها را بیشتر گرم نگه می دارد.
عالی برای: نمایشگاه های تجاری، کنفرانس ها، آژانس های مسافرتی و بنگاه های معاملات ملکی.
با انتخاب لیوان های سفارشی خود لذت ببرید. سبک یا شکلی را انتخاب کنید که در کابینت آشپزخانه شما خودنمایی کند.

چاپ لیوان حرارتی یا جادویی
مرحله 2: یک متریال و روش چاپ را انتخاب کنید
مواد چاپ لیوان شما یکی از مهمترین جنبه ها است زیرا هر یک از آنها برای مصارف مختلف مزایایی دارد. آیا زیاد چای یا قهوه می نوشید؟ آیا مسافر هستید یا والدین با برنامه خانوادگی شلوغ؟ هر ماده برای نوع دیگری از فرآیند چاپ مناسب است. طرح شما را می توان به روش های مختلفی به لیوان اضافه کرد، بنابراین در زیر یاد بگیرید کدام روش چاپ برای مواد مورد علاقه شما بهترین است.

سرامیک
لیوان های سرامیکی از دوام بالایی برخوردار هستند، بنابراین می توانید طرح خود را به روش های مختلف چاپ کنید. چاپ پد به دلیل سطح صاف برای لیوان های سرامیکی عالی است!

لیوان شیشه ای
لیوان های شیشه ای به دلیل شفاف بودن راحت هستند و به راحتی می توانید مقدار مایعات باقی مانده را ببینید. حکاکی با لیزر یک روش عالی برای لیوان های شیشه ای است
فولاد ضد زنگ
اغلب اوقات، فولاد ضد زنگ را مشاهده می کنید که برای لیوان سفر استفاده می شود. این ماده برای به دام انداختن گرما ایده آل است و دوام سفر و استفاده مکرر را فراهم می کند. حکاکی با لیزر همچنین یک روش چاپ ایده آل برای فولاد ضد زنگ است زیرا این ماده در دمای بالا مقاومت می کند.

ظروف سنگی
لیوان های سنگی منحصر به فرد هستند زیرا هر لیوان حاوی ترکیبی متفاوت از سنگ، سنگ چخماق و خاک رس است، بنابراین فقط شبیه یک لیوان معمولی به نظر نمی رسند. از روش چاپ دیجیتال برای افزودن طرح خود به لیوان های سنگی استفاده کنید زیرا چاپگر می تواند بر روی سطح دانه های ظروف سنگی چاپ کند.

اکریلیک
لیوان های اکریلیک یا پلاستیک ظاهر و عملکرد یک لیوان سرامیکی را دارند اما مقرون به صرفه ، متنوع و بسیار سبک وزن هستند. چاپ پد در لیوان های اکریلیک بسیار عالی عمل می کند، زیرا فرآیند از گرما استفاده نمی کند و به مواد آسیب نمی رساند.
اینکه شیشه ، سرامیک یا ظروف سنگی متناسب با فانتزی شما باشد، انتخاب نوع مناسب لیوان یک مرحله مهم در نگهداری است لیوانهای خود را کوچک کردن اگر مواد مناسب را انتخاب نکنید، ممکن است در یک سفر کمپینگ یک لیوان شکسته، یا یک سفر قهوه سرد داشته باشید! دانستن اینکه کدام ماده را بیشتر دوست دارید به شما کمک می کند تا روش چاپ مناسب را برای اطمینان از درست جلوه دادن طرح خود انتخاب کنید.

مرحله 3: لیوان خود را طراحی کنید
بعد از اینکه از سبک، مواد و روش چاپ برای لیوان های سفارشی خود ایده گرفتید، نوبت به قسمت جالب می رسد: انتخاب رنگ لیوان و سپس انتخاب طرح خود! هنگام سفارشی سازی لیوان های خود، می توانید رنگ هایی را انتخاب کنید که با آرم، رنگ های خاص یا تیم ورزشی مانند نارنجی و آبی برای خرس های شیکاگو مطابقت داشته باشد. نکات مفید زیر را بررسی کنید.
رنگ
آیا کسب و کار شما رنگ امضا دارد یا باعث حمایت شما می شود؟ از لیوان های سفارشی برای گسترش آگاهی از نام تجاری یا موسسه خیریه خود مانند لیوان صورتی مخصوص ماه سرطان پستان استفاده کنید! شما همچنین می توانید رنگ های مختلفی را برای داخل و خارج انتخاب کنید، یا هنگام طراحی لیوان خود یک عکس تمام رنگی اضافه کنید.
یک آرم را مطابقت دهید
اگر قصد دارید یک آرم روی لیوان های خود قرار دهید، می توانید رنگ های لهجه ای متناسب مانند دسته یا لبه رنگی دیگر را اضافه کنید
یک الگو انتخاب کنید
به جای رنگ های ثابت، یک الگوی مد روز برای لیوان خود مانند سنگ مرمر انتخاب کنید!
از یک تیم ورزشی حمایت کنید
لیوان هایی با رنگ تیم مورد علاقه خود ایجاد کنید، مانند شیکاگو بولز!
 
 طرح
رنگ های لیوانی را که هنگام افزودن آرم یا طرح خود انتخاب کرده اید در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خیلی شبیه نیستند. یک قانون خوب برای رعایت این موارد استفاده از رنگ آرم روشن با رنگ لیوان تیره و بالعکس است. مطمئن شوید آرم یا طرح شما روی لیوان شما قابل خواندن و اندازه مناسب است.

طرح های رنگی تیره
اگر طرح شما رنگهای تیره زیادی دارد، یک لیوان سفید ساده و گزینه چاپ تمام رنگ را در نظر بگیرید

یک تصویر اضافه کنید
به جای آرم، یک عکس تمام رنگی روی لیوان خود قرار دهید! به عنوان مثال، تصویری از بچه های خود را برای مادربزرگ و مادربزرگ روی لیوان قرار دهید.

طرح های رنگی روشن
طرح هایی با رنگ روشن یا سفید در لیوان رنگ تیره به بهترین شکل دیده می شوند.

آگاهی از رنگ ها، الگوها و طرح مورد نظر شما باعث می شود که لیوان های سفارشی شما شگفت انگیز شوند! از افزایش آگاهی برای یک هدف گرفته تا چاپ لیوان برای فروش در کافی شاپ، رنگ و طرح مهمترین عوامل هستند.

نحوه تزئین لیوان های سرامیکی
اگر خلاق هستید و می خواهید لیوان سرامیکی خود را تزئین کنید، می توانید این کار را در خانه انجام دهید! دو روش آسان برای ساخت لیوان با طراحی منحصر به فرد خود وجود دارد:

قبل از استفاده از نشانگر دائمی برای تزئین لیوان های خود، از الکل مالش دهنده برای تمیز کردن منطقه ای که قصد ترسیم آن را دارید استفاده کنید. سپس، طرح های خود را یا با دست یا با استفاده از شابلون ایجاد کنید! مراقب باشید تا جوهر خشک نشود.

هنگامی که دکوراسیون خود را ترسیم کردید، لیوان را به مدت 20 دقیقه در دمای 350 درجه در فر بپزید. مطمئن شوید که فقط لیوان های تزئین شده با نوک تیز خود را بشویید وگرنه ممکن است جوهر محو شود! 

از نشانگر رنگ استفاده کنید
می توانید نشانگر رنگ را در فروشگاه صنایع دستی محلی خود تهیه کنید. مارکرهای روغنی تهیه کنید که مخصوص سرامیک ساخته شده اند. ابتدا با پاک کردن هرگونه آلودگی یا چربی از لیوان، با مالیدن الکل شروع کنید و سپس با استفاده از نوار نقاش، منطقه طراحی خود را ترسیم کنید. قبل از خشک شدن جوهر، با نوک Q سریعاً هرگونه اشتباه را برطرف کنید.

وقتی طرح شما تمام شد، آن را به مدت 20 دقیقه در دمای 350 درجه بپزید و صبر کنید تا لیوان کاملاً خنک شود قبل از بیرون آوردن آن. حتما لیوان تازه رنگ شده خود را با دست بشویید! *
لیوان یادگاری
لیوان های خود را به یادگاری مانند استارباکس بسپارید که لیوان های خود را با نام شهرها در کافه های خود پیدا کرده است. اگر صاحب مشاغلی در منطقه ای هستید که گردشگران در آن رفت و آمد می کنند، از لیوان های سفارشی به عنوان یادگاری استفاده کنید تا مشتریان نام تجاری شما و سفر اخیر آنها را به یاد بیاورند

نتیجه
لیوان های سفارشی سرگرم کننده، مرسوم، مد روز و کاربردی هستند. لذت بردن از قهوه صبحگاهی خود در لیوانی که طراحی کرده اید به همان اندازه همان جرعه اول رضایت بخشی است. چه صاحب مشاغل باشید و چه فقط می خواهید چیزی منحصر به فرد خلق کنید، طراحی لیوان شخصی همیشه ایده خوبی است. طراحی مبارک!

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین خدمات آنلاین چاپ در مشهد شامل:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 
با بالاترین کیفیت چاپ و ارزان ترین قیمت در اسرع وقت آماده خدمت به شما عزیزان می باشد.

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 صفحه بعد