x تبلیغات
چاپ حامد مرکز تخصصی خدمات آنلاین چاپ

30 نکته و ترفند سابلیمیشن

 30 نکته و ترفند سابلیمیشن

برای ارائه بهترین محصولات سابلیمیشن که شامل طیف وسیعی شامل: چاپ روی لیوان ( لیوان سرامیکی، لیوان رنگی، لیوان حرارتی یا جادویی، شیشه ای، فنجان) و چاپ عکس روی تیشرت (سفید، مشکی، ملانژ) و همچنین چاپ هدایای نفیس شامل چاپ تابلوفرش، چاپ روی سنگ و… می باشد نکات و ترفندهای بسیار زیادی وجود دارد که در ارائه بهترین خدمات یاری رسان شما خواهد بود. در این مقاله به ترفند های مهم سابلیمیشن برای چاپ روی اجسام می پردازیم.

ترفند های سابلیمیشن
عمومی
1. همه چیز را مستند کنید.
یک مجله سابلیمیشن حاوی هر یک از جزئیات انتقال کار چاپی خود از جمله تنظیمات رایانه، چاپگر و پرس گرمایی نگه دارید. دستورالعمل های سابلیمیشن خود را به روز نگه دارید و هنگام تسلط بر محصولی، آنچه را که کار می کند با کلمات خود ثبت کنید و سپس از آن به عنوان استانداردی برای آموزش دیگران استفاده کنید. از تلفن هوشمند خود برای عکس گرفتن از هرگونه پیام خطا در تجهیزات خود، مشکلات زیر لایه ها یا تنظیمات مهم نرم افزار روی صفحه استفاده کنید. نوشتن مطالب هنگام وقوع کلید دریافت پشتیبانی فنی خوب است – شما تعجب خواهید کرد که چگونه بسیاری از مشکلات را می توان به سرعت با اطلاعات خوب حل کرد.

تجهیزات
2. حافظه (RAM) را در رایانه خود افزایش دهید.
هر ارتقاء جدید سیستم عامل MAC یا ویندوز از RAM بیشتری استفاده می کند و به فایل های گرافیکی و نرم افزارهای سنگین اضافه می کند و حافظه کاری رایانه شما را افزایش می دهد. اگر رایانه جدیدی خریداری می کنید، RAM را حداکثر کنید (فکر می کنم حداقل به 16 گیگابایت نیاز دارید) یا حداقل مطمئن شوید که بعداً جایی برای توسعه وجود دارد.
3. از رایانه خود پشتیبان تهیه کنید.
با استفاده از هارد دیسک USB خارجی و/یا سرویس ابری مانند پشتیبان گیری و همگام سازی Google از همه آثار هنری و فایلهای مهم پشتیبان تهیه کنید. هر ماه هارد اکسترنال خود را با یکی دیگر که خارج از سایت ذخیره شده است بچرخانید. این بیمه عالی در صورت سرقت، آتش سوزی و… است.

4. کدام چاپگر سابلیمیشن را باید خریداری کنید؟
یکی را خریداری کنید که برای چاپ سابلیمیشن دارای ضمانت و پشتیبانی است (در مورد ضمانت نامه طولانی مدت نیز بپرسید). اطمینان حاصل کنید که مشخصات ICC ارائه شده است و شریک سابلیمیشن شما به نصب و پشتیبانی آینده کمک می کند. توجه داشته باشید که هزینه چاپ بر اساس اندازه کارتریج (های) جوهر مورد استفاده متفاوت است (برخی از چاپگرها از کارتریج های اندازه استاندارد استفاده می کنند در حالی که برخی دیگر کارتریج هایی با اندازه بزرگ ارائه می دهند که هزینه جوهر را کاهش می دهد). به خاطر داشته باشید که اندازه چاپگر ، اندازه بسترهایی را که می توانید تولید کنید تعیین می کند. اندازه چاپ بزرگتر به شما امکان می دهد انواع بیشتری از محصولات را تولید کنید.

5. کدام پرس حرارتی را باید خریداری کنید؟
من همیشه پرس حرارتی ساخت ایالات متحده را برای اطمینان از خدمات چندین ساله با پشتیبانی عالی توصیه می کنم (ما پرس های ساخته شده توسط شرکت Geo Knight را توصیه می کنیم). پرس های سبک چرخشی مورد علاقه شخصی من هستند زیرا فشار قابل تنظیم را برای لایه های زیر ضخامت 2 اینچ ایجاد می کنند. با استفاده از دستگاه های پرس رومیزی، متوسط و بزرگ، انتخاب مدل بستگی به سطح تولید شما و اندازه زیرلایه هایی که تولید می کنید دارد. یک شریک سابلیمیشن خوب می تواند راهنمایی های لازم را برای انتخاب درست به شما ارائه دهد.

6. لوازم جانبی پرس حرارتی.
یک پد لاستیکی رسانای گرمای سبز برای محصولاتی مانند زیور آلات SubliSlate و پرسلن ضروری است. کیت بخار از انتقال چین و چروک ها و علامت های روی پارچه جلوگیری می کند. یک پد Nomex به کاهش زمان پرس روی کاشی و سرامیک کمک می کند. همیشه دستورالعمل های ما را برای لوازم جانبی خاص بررسی کنید.

7. ساخت فلز.
خود را به اشکال و اندازه های فلزی سنتی محدود نکنید! برای ایجاد محصولات فلزی سفارشی که مشتریان شما را خیره می کند، از لوازم جانبی ساخت فلزی مانند برش، برش گوشه یا غلتک استفاده کنید.

روند
8. جوهرهای سابلیمیشن.
همیشه از جوهرهای با نام تجاری برای اطمینان از سازگاری و اصرار بر مشخصات ICC برای رنگهای دقیق/ پر جنب و جوش استفاده کنید. از جوهرهای منقضی شده استفاده نکنید.

9. کاغذ سابلیمیشن.
برای اطمینان از کیفیت انتقال عالی، رسانه مناسب را برای برنامه مناسب انتخاب کنید. کاغذ استاندارد وضوح و رنگ تصویر را در لایه های سخت مانند لیوان، بشقاب ، سنگ بهتر ارائه می دهد. کاغذهای با کیفیت بالا برای انتشار جوهر سابلیمیشن بیشتر در فرآیند انتقال طراحی شده اند، که منجر به انتقال پر جنب و جوش بر روی بسترهای نرم از جمله تیشرت ، پد موس ، پازل ، هودی ، تابلوفرش و کوسن می شود. همچنین کاغذ لیوان از قبل بریده شده را در نظر بگیرید. این تغییر ساده می تواند به طراحان دیجیتال در تمام سطوح تولید کمک کند تا ضایعات کاغذ را از بین ببرند و زمان و تلاش چاپ روی لیوان در فر یا پرس لیوان سنتی را به شدت کاهش دهند.
10. بسترهای با کیفیت.
همه لایه ها و پوشش ها به یک اندازه ایجاد نمی شوند. لیوان ها نمونه ای عالی از یک محصول هستند که در بین تامین کنندگان بسیار متفاوت است. آیا قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند؟ آیا آنها شرایط FDA را برآورده می کنند؟ آنها چقدر در دنیای واقعی مقاومت خواهند کرد؟ حتماً قبل از تصمیم گیری بر اساس قیمت پایین، تکالیف خود را انجام دهید. شما چیزی رو گرفتید که قیمت ش رو پرداخت کردید.

11. تفلون 
استفاده از تفلون در مواردی که در دستورالعمل های ما توصیه شده است خودداری کنید، زیرا رطوبت را به دام می اندازد و به احتمال زیاد جوهر سابلیمیشن را به لایه بعدی منتقل می کند مگر اینکه به درستی تمیز شود. با این حال، من آن را برای محصولاتی با پشت چسب مانند مواد Rowmark MATES و تکه های پارچه ای توصیه می کنم.

 
طرح
19. طراحی در RGB برای بهترین نتایج.
حتی اگر این چاپگرها از جوهر CMYK استفاده می کنند، درایورها و مجموعه جوهر برای طیف رنگ RGB بزرگتر بهینه شده است. هنگام ایجاد آثار هنری جدید، مطمئن شوید که از پالت رنگ RGB استفاده می کنید. در صورت ویرایش آثار هنری شخص دیگری، ممکن است بخواهید رنگهای RGB را به جای رنگهای اصلی CMYK جایگزین کنید.

20. وضوح تصویر.
هنگام انتقال به بسترهای سخت مانند چاپ عکس روی لیوان ، پیشنهاد می کنم تصاویر حداقل 200 dpi باشند تا خوب به نظر برسند. هنگام انتقال بر روی لایه های نرم مانند چاپ روی تیشرت فقط 150 dpi (در اندازه چاپ) مورد نیاز است. گرافیک وب ، که اغلب 72 dpi است ، نتایج ضعیف و معمولاً غیر قابل قبول را به شما می دهد. “در اندازه چاپ” به این معنی است که اگر شما یک تصویر 8 در 10 اینچی را بر روی یک بستر سخت منتقل می کنید، تصویر باید حداقل 200 dpi باشد. On1 Perfect Resize مخصوص نقاشی های دیواری کاشی بزرگ، یک ابزار نرم افزاری است که از آن برای بزرگنمایی سریع تصاویر بدون از دست دادن وضوح یا جزئیات استفاده می کنم.

21. استفاده از CorelDRAW’s Color Replacement Wizard را بیاموزید.
در CorelDRAW ، جادوگر جایگزینی می تواند به راحتی همه رنگ های نقطه ای را که در یک گرافیک (Pantone ، CMYK و غیره) برای چاپ استفاده می شود به RGB تبدیل کند. وقتی در CorelDRAW هستید ، Edit> Find and Replace> Replace Objects را انتخاب کنید. منوی Replace Wizard ظاهر می شود. Replace a Color Model or Palette> Next را انتخاب کنید. گزینه Find Any Color Model or Color Palette را انتخاب کرده و در کنار گزینه Replace with the Color mode را انتخاب کنید
RGB را انتخاب کنید. کادر Find & Replace ظاهر می شود. دکمه Replace All را فشار دهید. بسته به پیچیدگی تصویر ، چند دقیقه طول می کشد تا CorelDRAW کل صفحه را جستجو کرده و رنگهای غیر RGB را با معادل RGB آنها جایگزین کند.

22. رنگ عالی نام بازی است.
همه خواهان رنگهای دقیق و پر جنب و جوش هستند. برای دستیابی به آن ، مطمئناً به یک چاپگر ، جوهر ، کاغذ و بسترهای عالی نیاز دارید. اما آنچه واقعاً تفاوت را ایجاد می کند ، مشخصات ICC عالی و تنظیمات مناسب چاپ است.

23. از چه نرم افزارهای طراحی باید استفاده کنید؟
پیشنهاد می کنم با نرم افزاری که از قبل می شناسید شروع کنید. اگرچه اکثر سابلیمیلاتورهای حرفه ای از یک محصول Adobe یا CorelDRAW استفاده می کنند، اما بسیاری از افراد جدید در زمینه سابلیمیشن از نرم افزار Silhouette استفاده می کنند که به خوبی کار می کند. برای افرادی که مالک نیستند یا نمی دانند چگونه از هر یک از این برنامه ها استفاده کنند، CreativeStudio را توصیه می کنم. CreativeStudio یک طراح مبتنی بر ابر با ویژگی های Corel است که با خرید چاپگرهای Sawgrass Virtuoso همراه شده است.

فروش و بازاریابی
24. اجازه ندهید نظرات شما مانع کسب درآمد شود.
فقط به این دلیل که شما محصولی را دوست ندارید هیچ ربطی به آنچه مشتریان شما می خرند ندارد. بگذارید آنها تصمیم بگیرند. محصولات جدید را برای سنجش علاقه امتحان کنید و محصولات خود را تازه و هیجان انگیز نگه دارید.

25. کارهایی را که انجام داده اید به نمایش بگذارید.
اگر مشتریان شما ندانند که آن را ارائه می دهید، آن را نمی فروشید. از هر محصولی که تولید می کنید عکس بگیرید و با اجازه صاحب آن، آن را در فیس بوک و/یا اینستاگرام ارسال کنید. اگر ویترین فروشگاه دارید، اسلایدشو محصولات خود را روی قاب عکس دیجیتالی پخش کنید.

26. همیشه بسته های محصولات را بفروشید و تبلیغ کنید.
اگر مشتری لیوان خرید، در صورت خرید ماوس پد تخفیف دهید.

27. موبایل بروید.
راه اندازی سابلیمیشن تلفن همراه را در نظر بگیرید تا در رویدادهای خاصی مانند نمایشگاه اتومبیل، نمایشگاه حیوانات خانگی و انواع رویدادهای ورزشی سود ببرید.

28. فروش نشان های نام.
شاید محصول مورد علاقه من، نشانهای نام یکبار فروخته شود و سپس مرتباً مرتب شوند. مدارس ، کلیساها و مشاغل همیشه به نشان های سنتی یا شکاف دار احتیاج دارند و سود بسیار عالی است. اطلاعات مرتب سازی مجدد خود را در پشت به همراه اطلاعات مشتری مناسب مانند بیانیه ماموریت شرکت تصحیح کنید.

29. پول را روی میز نگذارید.
محصولات خود را با توجه به ارزش آنها نشان دهید.

30. لاگنیاپه.
همیشه به دنبال راهی باشید تا کمی بیشتر از آنچه مشتری انتظار دارد ارائه شود. نمونه ای اضافی را در نظر بگیرید یا هنگام طراحی آثار هنری، به دنبال راه هایی برای ارزش افزوده یا شخصی سازی باشید. این باعث می شود مشتریان شما برای موارد بیشتر بازگردند.

چاپ

 چاپ

در اصطلاح چاپ برای انتقال مفاهیمی مانند متون، تصاویر، اعداد، علائم و… بر روی یک سطح نامیده می شود.

فهرست مطالب
• ۱ریشه‌شناسی
• ۲پیشینه
 ۲.۱اختراع چاپ در چین
 ۲.۲ورود صنعت چاپ به ایران
• ۳شیوه‌های چاپ
 ۳.۱اسلوب‌های اصلی چاپ
• ۴چگونگی انجام انواع چاپ
 ۴.۱پیشرفت‌های صنعت 
• ۵انواع چاپ
 ۵.۱تفاوت چاپ دیجیتال و چاپ افست
 ۵.۱.۱ چاپ افست چیست؟
 ۵.۱.۲ چاپ دیجیتال چیست؟
• ۶ چاپ سابلیمیشن چیست؟
• ۷ منابع

ریشه‌شناسی
واژهٔ چاپ و صورت قدیمی‌تر آن «چهاپ» را برگرفته از واژهٔ مغولی چاو دانسته‌اند که به معنای «فشردن سطحی بر سطح دیگر» است. همچنین «چاپ» در تُرکی به معنی کوبیدن یا حرکت مداوم همراه با کوبش است. چاپ در لغت به‌معنای نقش، اثر، مُهر و نشان آمده‌است و در متون مختلف کلمات طبع، باسمه، و تافت به‌عنوان مترادف آن به‌کار رفته‌است.

پیشینه
از مهم‌ترین رخدادهای تاریخ، اختراع حروف چاپی مستقل و دستگاه چاپ بوده‌است که به تصور غالب، اولین بار،یوهانس گوتنبرگ (۱۴۶۸–۱۳۹۷) آلمانی در سال ۱۴۵۶ میلادی آن را اختراع کرد؛ اما در حقیقت اختراع فن چاپ به قرن‌ها پیش از گوتنبرگ برمی‌گردد.

ادوار تاریخی چاپ و تحولات آن از ابتدا تاکنون به‌طور کلی به ۶ دسته تقسیم‌بندی می‌شود:

1. پیش از تاریخ و آغاز دوران تاریخی
2. دوران باستان
3. دوران چینی‌ها
4. دوران هنری
5. دوران مکانیک
6. دوران فتو مکانیک
این دوران از آغاز خط نویسی و پیش از آن تا حدود قرن ۲۰ میلادی را شامل می‌شود.

اختراع چاپ در چین
آسوریان چند هزار سال پیش از میلاد بر خشت‌هایی از گل رس مُهر می‌زدند. انگشترهای خاتم نیز که در زمان باستان استفاده می‌شد بر همین اساس کار می‌کرد، چاپ باسمه نیز قرن‌ها قبل از گوتنبرگ در چین شناخته شده بود، در دوران حکومت سلسلهٔ تانگ در چین (۹۰۶–۶۱۸)، قدیمی‌ترین نمودهای صنعت چاپ دیده شده‌است. در این دوره، نقش‌ها بر روی صفحه‌ای چوبی حکاکی، و بعد بر روی پارچه چاپ می‌شد. اولین اشاره به چاپ، در سال ۵۹۳ و یک فرمان حکومتی چینی است که در آن، امپراتور ون‌تی، دستور می‌دهد تصاویر و متون بودایی را چاپ کنند. این متون را اول بر قطعه‌ای کاغذ نازک می‌نوشتند و بعد آن را بر صفحه‌ای چوبی می‌چسباندند و متن را بر روی چوب حکاکی می‌کردند تا یک «زینک» چوبی بسازند و از آن برای چاپ متن استفاده کنند. این شیوه زمان زیادی می‌برد، چرا که هر صفحه از کتاب باید بر یک صفحهٔ چوبی جداگانه حکاکی می‌شد.
قدیمی‌ترین کتاب چاپی که تاکنون پیدا شده‌است، یک متن مذهبی بودایی است که در سال ۸۶۸ چاپ شده، این متن در غار دون‌هوانگ در جادهٔ ابریشم کشف شده‌است. در قرن نهم، کتاب‌های چاپی با تیراژ بالا در شو (ایالت چچوان امروز) عرضه شد و دلالان خصوصی امکان خرید آن‌ها را داشتند. کمی بعد، فن چاپ به ایالت‌های دیگر نیز گسترش یافت و در اواخر قرن نهم، در تمام چین رواج یافت. کتاب‌هایی نظیر کتاب‌های کنفوسیوسی، متون بودایی، فرهنگ‌های لغت، کتاب‌های ریاضیات و … در این دوران چاپ شده‌است. این فن به سرعت پیشرفت کرد و در سال ۱۰۰۰ میلادی، کتاب‌های صحافی شده به سبک امروز، جانشین تومارها شد.
در سال ۱۰۴۱ میلادی، کیمیاگری چینی به نام بی‌شنگ، حروف مستقل چاپی را اختراع کرد این حروف بر روی سفال مرطوب حکاکی می‌شد و بعد از پختن در کوره، دوام زیادی می‌یافت و سرعت حروفچینی و تکثیر متون را بسیار بالا می‌برد حروف دستی و حروف قلعی که پس از آن ایجاد شد، هیچ‌یک رواج نیافت، بر عکس حروف چوبی متداول شد. در اوایل قرن ۱۱، اختراع حروف چاپی مستقل باعث رواج کتاب‌های ارزان‌تر چاپی در دوران سلسلهٔ سونگ (۱۲۷۹–۹۶۰) در چین شد.
ورود صنعت چاپ به ایران
دربارهٔ شروع چاپ سنگی در ایران روایات متعددی وجود دارد، اما روایت قوی‌تر این است که چاپ سنگ را نخستین بار میرزا صالح شیرازی در تبریز راه‌اندازی کرد. میرزا صالح که از سوی دولت ایران برای فراگیری هنرهای جدید به اروپا رفته بود، در بازگشت یک دستگاه چاپ سنگی با خود به تبریز آورد که آن را در سال ۱۲۲۵ هجری قمری راه انداخت. چاپخانهٔ سنگی در مدت کوتاهی در تهران، اصفهان و سپس سایر شهرهای ایران تأسیس شد و بیش از ۵۰ سال تنها روش چاپ در ایران بود و تا اواخر دورهٔ قاجار، هر چه در ایران چاپ می‌شد، به روش چاپ سنگی بود. البته هشت سال قبل از ورود چاپ سنگی به ایران چاپ سربی راه‌اندازی شده بود، ولی به علت هزینه و زحمت زیاد آن، پس از ورود چاپ سنگی، کنار گذاشته شد ولی بعدها در دورهٔ قاجار دوباره استفاده از حروف سربی رایج گردید. اولین چاپخانه بروش حروفچینی(چاپخانه حروفی) در اواخر دهه ۱۲۷۰، توسط یوسف اعتصامی(اعتصام الملک آشتیانی پدر پروین اعتصامی) در تبریز دائر گردید.

شیوه‌های چاپ
حال بعضی از ابداعات چاپ در قرن ۱۹ و ۲۰ م را بررسی نماییم. در دههٔ آخر قرن 18 م تحولاتی در چاپ ایجاد شد؛ از جمله اینکه در همین دوره شخصی به نام آلویز سنفلدر اتریشی چاپ سنگی را برای تکثیر ورقه‌های موسیقی ابداع کرد و به آن به عنوان جایگزینی برای سیاه قلم کاری نگاه کرد. در این روش نگاره به وسیلهٔ یک قلم تیز یا عمل یک اسید بر سطح سنگ ایجاد می‌شود و نگاره با رنگ سیاه بر سطح سنگ خاکستری ترسیم می‌شود. از همین جهت تصور کار نهایی چندان مشکل نبود. در این شیوه روش کار این‌گونه است که قسمت‌هایی را که نمی‌خواستند چاپ شود (روی سنگ) مرطوب می‌کردند و در نتیجه مرکب چاپ که چرب است به آن قسمت‌ها نمی‌چسبید و قسمت‌های خشک مرکب را جذب می‌کردند و بدین صورت سطح آماده چاپ شامل دو قسمت بود:
• بخش مرطوب (برای قسمت‌های سفید)
• بخش خشک (برای قسمت‌های سیاه یا رنگی)
همین شیوه چاپ بود که بعدها به اختراع چاپ افست منجر گردید. اختراع عکاسی شاید بیش از هر عامل دیگر بر چاپ و صنعت تأثیرگذار بود و با وجود اینکه تهدیدی برای روش‌های دستی چاپ به حساب می‌آمد اما با اختراع عکاسی روش حساس کردن سطح فلز و برگرداندن تصویر و حروف و نقوش بر روی آن ابداع شد. این روش جدید منشأ چاپ با کلیشه‌های خطی گردید و در پی پیشرفت عکاسی شیوه‌های گراوور، فتوگراوور و هلیوگراوور ایجاد شدند. در اوایل قرن ۱۹ م ماشین‌هایی ابداع شد که اعمال مختلف چاپ را به‌طور خودکار انجام می‌دادند و در نتیجه سرعت چاپ افزایش یافت تا جایی که ماشین‌های روتاتیو که قادر بودند در یک لحظه هر دو روی کاغذ را چاپ کنند به وجود آمد. با توجه به مطالب گفته شده به‌طور کلی به ۳ روش می‌توان یک نمونه (تصویر یا نوشته) را به چاپ رساند که عبارتند از:

1. چاپ برجسته یا لترپرس یا تایپوگرافی

2. چاپ گود یا فرورفته یا هیلوگراوور
3. چاپ مسطح یا پلانوگرافی یا لیتوگرافی

اسلوب‌های اصلی چاپ
بنابراین اسلوب اصلی چاپ با در نظر گرفتن ۳ مرحله زیر ضروری است:

الف:تهیهٔ گراوورهای دستی
ب:تبدیل گراوور به چاپ و انجام چاپ

ج:استفاده از فتو مکانیک در چاپ

چگونگی انجام انواع چاپ
۱- چاپ برجسته:در این روش سطح چاپ شونده به صورت برجسته است. در نتیجه قسمت برجسته در مقابل غلتک آغشته به مرکب چاپ رنگ را به خود می‌گیرد و به کاغذ منتقل می‌کند. واضح است که در این شیوه سطح برجسته باید معکوس نقش مورد نظر باشد تا پس از چاپ شدن بر روی کاغذ به صورت صحیح نمایان گردد.

۲- چاپ گود:در این نوع چاپ نقش‌ها و تصاویر در سیلندر استوانه‌ای که سطح چاپ شونده است، به صورت فرورفته‌اند. این نوع چاپ از کیفیت بالایی برخوردار است اما به دلیل هزینه زیادی که دارد برای کارهایی با تیراژ بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ مثل:تمبر، اسکناس،…
سیلندر چاپ گود دو نوع است:
الف: تمام سیلندر ریخته‌گری می‌شود و پس از پایان چاپ دوباره ذوب می‌گردد.
ب: فقط رویهٔ سیلندر که نقوش در آن فرورفته‌اند عوض می‌شود و پس از هر بار چاپ فقط این رویه تعویض می‌گردد. در این نوع چاپ سطح تصاویر یا حروف چاپ افست است.
۳- در این شیوه سطح چاپ شونده نه برجسته و نه فرورفته است و با خاصیت مواد، حروف و تصاویر مرکب را به خود جذب نمی‌کنند. این روش تکامل یافته شدهٔ لیتو گرافی یا چاپ سنگی است. در این شیوه که سطح چاپی صاف است نقش نخست از لوحهٔ فلزی به استوانه لاستیکی منتقل می‌شود و از روی آن به کاغذ انتقال می‌یابد.
صفحهٔ فلزی چاپ یا همان زینک به دور یک استوانه لاستیکی بسته می‌شود. دو غلتک یکی آغشته به مرکب و دیگری آغشته به آب برمبنای تضاد بین آب و چربی باعث می‌شوند نقش روی زینک مرکب بگیرد و قسمت‌های دیگر مرکب را جذب نکنند در این نوع چاپ با ۴ رنگ اصلی و استفاده از ترام، تمام رنگ‌ها ساخته می‌شود.

انواع چاپ
چاپ انواع مختلفی دارد که متناسب با آنچه که قرار است چاپ شود و آنچه که بر آن قرار است چاپ شود انتخاب می‌گردد. مهم‌ترین این روش‌های عبارت‌اند از:

• چاپ افست: عمدتاً برای تیراژهای بالا مثل انتشارات، تبلیغات استفاده می شود
• چاپ فلکسو: عمدتاً برای بسته‌بندی
• چاپ هلیوگراور: عمدتاً برای بسته‌بندی
• چاپ سیلک اسکرین: عمدتاً برای تبلیغات چاپ‌های تفکیکی
• چاپ لتر پرس: یکی از روش‌های چاپ برجسته از قدیمی‌ترین روش‌های چاپی است.
• چاپ دیجیتال: برای همه مصارف، تبلیغاتی و اداری در تیراژ پایین
• چاپ فلت بد:برای همه اجسام سخت مسطح

تفاوت چاپ دیجیتال و چاپ افست
چاپ افست و چاپ دیجیتال از پرکاربردترین انواع چاپ به شمار میروند که حضورشان در زندگی بشر، اتفاقات مهم و جذابی را در زمینه های مختلف رقم زده است. یکی از آن اتفاقات جذاب می تواند چاپ دیجیتال روی کاغذ و مقوا باشد. اگر شما نام طراح یا گرافیست را یدک می کشید، چاپ افست و دیجیتال مرهون حضور شما هستند چراکه با پیشرفت متخصصین طراحی، صعنت چاپ رونق بسیار گرفته و بشر به طرق مختلف به سراغ آن می رود.
چاپ افست و دیجیتال گرچه جزو چاپ های پرکاربرد محسوب می شوند، اما تفاوت های عمده ای با یکدیگر دارند. این تفاوت ها باعث شده انسان با توجه به شرایطی که دارد، تنها به سراغ یکی از آن ها برود.

چاپ افست چیست؟
برای آنکه متوجه شوید چاپ افست و دیجیتال چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند، بهتر است اول با آن ها آشنا شوید.
به احتمال فراوان چاپ افست را بارها در برنامه های تلویزیونی، مجلات، سایت ها یا غیره دیده اید اما با نام آن آشنا نبوده اید. دستگاهی که در حال چاپ مجلات یا جعبه و بسته بندی در چاپخانه است، همان دستگاه چاپ افست است. این دستگاه بین 1 تا 5 برج رنگ دارد که با توجه به تعداد این ستون ها، قیمت دستگاه آن هم تغییر خواهد کرد.
چاپ افست یک سیستم چاپ محسوب می گردد که از آن برای چاپ پوستر، کارت ویزیت ، بنر ، ساک دستی ، جعبه ، لیبل و… استفاده می گردد. خلاصه تر بگوییم؛ برای چاپ هر طرحی روی بسیاری از سطوح کاغذی و مقوای ، از دستگاه چاپ افست استفاده می کنند که این هم جزو

تفاوت چاپ افست و دیجیتال محسوب می شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

چاپ دیجیتال چیست؟
تصاویر دیجیتالی شما با فرمت JPEG، PDF و… به دستگاه چاپگر دیجیتال داده می شود و دستگاه، تصاویر دریافتی را روی کاغذ چاپ می کند. دستگاه پرینتر که ممکن است بارها و بارها آن را دیده یا از آن استفاده کرده باشید، یک دستگاه دیجیتال –البته در بعد کوچک- محسوب می گردد. دستگاه های چاپ دیجیتال در ابعاد بزرگ در صنایع و چاپخانه ها به کار می روند. همچنین از چاپ دیجیتال برای چاپ تراکت و کارت ویزیت، بروشور و… استفاده می گردد. چاپ افست و دیجیتال در این مورد با یکدیگر تفاهم دارند.

چاپ سابلیمیشن چیست؟
یکی از روشهای چاپ زیبا و مدرن در دنیای امروزی چاپ روی اجسام ویژه تبلیغات و هدایا به مناسبت های مختلف می باشد. از آنجا که در روشهای قبلی چاپ مانند چاپ دیجیتال طول عمر محصول کوتاه می باشد با استفاده از سابلیمیشن محصولاتی با  ماندگاری و کیفیت بسیار بالا چاپ می گردد.

چاپ لیوان
چاپ لیوان یکی از پرفروش ترین محصولات چاپ ویژه تبلیغات مشاغل می باشد که بسیار مقرون به صرفه و تبلیغی مادام العمر می باشد و تا زمانی که لیوان قابل استفاده باشد این تبلیغ پابرجا می باشد.

یکی دیگر از مزایای چاپ روی لیوان ویژه چاپ عکس شخصی روی لیوان های سرامیکی می باشد. با استفاده از این روش می توان لیوان ها را با عکس های شخصی چاپ کرد و  برای مناسبت های مختلف از چاپ عکس روی لیوان به  عنوان هدیه استفاده کرد. مانند چاپ لیوان حرارتی که در حالت عادی مشکی بوده و وقتی مایعات داغ داخل آن ریخته می شود عکس ظاهر می گردد.

چاپ تیشرت
از دیگر محصولات چاپ سابلیمیشن می توان به چاپ تیشرت اشاره کرد. چاپ روی تیشرت برای تبلیغات مشاغل بسیار مفید می باشد. می توان به مناسبت های مختلف از چاپ ست تیشرت برای تک تک افراد استفاه کرد و تم زیبایی را خلق کرد.

چاپ تابلوفرش
چاپ تابلوفرش یکی از محصولات نفیس چاپ حامد می باشد و قابلیت تبدیل عکس به تابلوفرش را داراست. دیگر نیازی نیست نگران بافت فرش و قیمت بسیار بالای آن باشید چاپ تابلوفرش در  کمتر از یک ساعت و با حداقل هزینه قابل انجام می باشد.

چاپ سنگ
چاپ سنگ یکی از طبیعی ترین و زیباترین هدایا می باشد که می توان آن را به مناسبت های مختلف به عزیزانتان هدیه دهید. این  هدیه مادام العمر می باشد و بوی ناب طبیعت را به خانه شما می آورد. 

منبع
https://fa.wikipedia.org/

چگونه می توان کسب و کار کوچک خود را تبلیغ کرد؟ چاپ در مقابل تبلیغات آنلاین

 


چگونه مي توان کسب و کار کوچک خود را تبليغ کرد؟ 
اگر شما صاحب يک کسب و کار کوچک هستيد، دستيابي به بهترين چشم اندازهای تبلیغ کسب و کار در مهلت مقرر براي اقامت در اين صنعت بسيار مهمتر مي شود. از ابتداي انقلاب صنعتي، شرکت ها از ابزارها و کانال هاي مختلفي براي جلب مخاطبان هدف خود استفاده مي کنند.
هر کسب و کاري بايد راحت ترين، ارزان ترين و سريع ترين راه را براي دسترسي به مخاطبان خود کشف کند. شخصيت مشتري متفاوت است، و مکان کشف آنها نيز متفاوت است.
قبل از شروع تبليغات، چشم انداز ايده آل خود را مشخص کنيد. ما برخي از استراتژي ها را به اشتراک مي گذاريم که به کسب و کار شما کمک مي کند مشتريان جديدي را بدون افزايش بودجه شما جذب کند.
در اين عصر ديجيتال، بايد تحقيقات زيادي انجام دهيد تا مشخص شود آيا تصميم گيرنده (خريدار) در توييتر ، Google+ ، Pinterest يا فيس بوک فعال است؟
آيا هنگام شروع تعاملات در يکي از جلسات تجاري (سمينارها) با آنها صحبت خواهيد کرد؟
آيا مخاطبان هدف شما محصولات و خدمات مشابه شما را در Google جستجو مي کنند؟
وب سايت نداشته باشيد! يکي را تنظيم کنيد
با بودجه محدود، ايجاد يک وب سايت با طراحي سفارشي کمي مشکل است.
خوشبختانه شرکت هايي وجود دارد که الگوها و ابزارهايي براي ايجاد يک وب سايت اصلي ارائه مي دهند.
تبلیغ کسب و کار
به گروه هاي حرفه اي بپيونديد
گروه هايي مانند اتاق بازرگاني و گروه هاي مختلف تجاري محلي، بخش هايي از گروه هاي ملي وجود دارد که در آن مي توانيد معاشرت کرده و ارتباطات جديدي برقرار کنيد.
کارت هاي ويزيت خود را آماده نگه داريد و در حالي که با افراد اين گروه ها در تماس هستيد، از آنها بپرسيد که آنها چه کار مي کنند.
براي عضويت در گروه هايي که مشتريان هدف شما را جذب مي کنند و در 2 يا 3 از اين گروه ها فعالانه مشارکت مي کنند، هزينه کنيد.

تنظيم نمايه کسب و کار در رسانه هاي اجتماعي
مطمئن شويد مشخصات تجاري شما شامل توضيحات خوب، کلمات کليدي و پيوندي به وب سايت شما باشد.
به دنبال گروه ها يا مکالمه هايي باشيد که درباره نوع محصولات يا خدمات شما صحبت مي کنند و در بحث ها شرکت مي کنند، اما آنها را با تبليغات مداوم براي آنچه مي فروشيد اسپم نکنيد.
ياد بگيريد که براي مراجعه و راهنمايي درخواست کنيد. از مشتريان موجود، مشتريان احتمالي و آشنايان معمولي بپرسيد. هنگامي که آنها را دريافت کرديد، راهکارها را دنبال کنيد!
مقاله اي بنويسيد که تخصص صنعت خود را نشان دهد.
بهترين راه براي جلب نظر مردم در جامعه محلي اين است که مقالات مرتبط با صنعت را به روزنامه ها، مجلات و وب سايت هايي ارسال کنيد که نظرات کارشناسان صنعت را مي پذيرند.
با چاپ تبليغات نوين مانند چاپ ليوان، تيشرت و… برند خود را معرفي کنيد وتبليغي مادام العمر داشته باشيد. از آنجا که ليوان و تيشرت استفاده زياد و در دسترس مي باشد يکي از بهترين گزينه هاي چاپي مي باشد.
نام، نام تجاري، اطلاعات تماس و مرجع خود را به خدمات يا محصول خود اضافه کنيد.
تبليغات پرداخت به ازاي کليک (PPC) را در موتورهاي جستجو خريداري کنيد.
موتورهاي جستجو و رتبه بندي مناسب در آنها، کسب و کار شما را يک قدم نزديک مي کند تا توسط بازار هدف شما کشف شود. اکثر مشاغل مبلغ مشخصي را روي ppc سرمايه گذاري مي کنند.
اگر هنوز در موتورهاي جستجو تبليغ نمي کنيد، پيشنهاداتي را جستجو کنيد که براي شروع تبليغات رايگان 50 يا 75 دلار به شما مي دهند.
ما از شما نمي خواهيم که اين حرکت را از ابتدا شروع کنيد، اما با سرعت ثابت شروع کنيد. برنامه هاي مختلف متناسب با بودجه ماهانه خود را بخوانيد و تحقيق کنيد.
مراقب بازدهي باشيد که پس از سرمايه گذاري بخشي از بودجه ماهانه خود دريافت مي کنيد.

چاپ هميشه داراي مزاياي اساسي نسبت به رسانه ديجيتال است:
اعتبار
پرستيژ يکي از مهمترين مواردي است که تجارت رسانه هاي چاپي را حتي در اين دنياي پيشرفته ديجيتالي پيش مي برد. تاريخچه اي غني دارد، طولاني تر از رسانه هاي ديجيتال.
تبليغات به صورت چاپ شده ظاهر مي شوند و تأثير بيشتري بر بينندگان مي گذارند. چاپ روي ليوان يکي از ماندگار ترين ابزار تبليغاتي است.
يک مثال ساده وجود چاپ تيشرت است! تيشرت هاي تبليغاتي ابزاري براي انتقال مستقيم و گوياي برند به مخاطبان مي باشند.
کانال هاي خبري اخبار را پوشش مي دهند، اما آنها جزئيات را از قلم مي اندازند. زيرا بايد بسياري از داستانهاي ديگر را در سراسر جهان شامل شوند.
روزنامه ها هنوز ابزار خواندن مورد علاقه خوانندگاني هستند که مي خواهند گزارش مفصلي از اخبار خاص داشته باشند. رسانه هاي تبليغاتي چاپي به دليل همين حقيقت ساده غالب شده اند.
طبق نظرسنجي انجام شده، 82 درصد از کاربران اينترنت تبليغات چاپي را براي تصميم گيري در مورد خريد واگذار کرده اند.
يک مخاطب هدف به خوبي تعريف شده است.
صاحبان مشاغل کوچک بايد اين موضوع را در ذهن خود داشته باشند.
تبليغات چاپي به شما کمک مي کند تا محصول و خدمات خود را در مرتبط ترين بخشهاي سرمقاله قرار دهيد.
شما بايد تصميم بگيريد که تبليغ شما در کدام صفحه و قسمتي براي بيننده شما قرار مي گيرد.
ميزان مشارکت بهتر با خوانندگان در تبلیغ کسب و کار
ما توجه بي وقفه خود را به محتواي حک شده در کاغذ با جوهر خالص مي دهيم.
بياييد يک مثال براي شما بياوريم.
شما در اتاقک خود نشسته ايد، ايميل هاي روزانه خود را بررسي مي کنيد در حالي که به متن دوست خود پاسخ مي دهيد و درخواست مشتري جديد را به طور همزمان مي خوانيد. توجه در انجام کارهاي مختلف آنقدر تقسيم مي شود که هرگونه محتواي ديجيتالي که ممکن است در مقابل شما نمايش داده شود را از دست بدهيد.
متناوباً، با استفاده از رسانه هاي چاپي، مي توانيد تبليغات جذاب و پر زرق و برق ايجاد کنيد. اين تبليغات شما را جذب و جذب کند مشتريان را با سهولت هدف گيري کنيد.
با اين حال، در اين دنياي ديجيتال، شما همچنين بايد بر بازاريابي آنلاين تجارت خود تمرکز کنيد!
اکنون که نياز به ترکيب تبليغات چاپي و ديجيتال را مشخص کرده ايم، بياييد چند استراتژي را به اشتراک بگذاريم که به شما کمک مي کند فروش موفقيت آميز مشتريان خود را افزايش داده و مطمئن شويد که آنها به شما وفادار هستند.
براي مشاغل کوچک و بزرگ، تبليغات آنلاين به يک ضرورت تبديل شده است که نمي توان از آن اجتناب کرد، و وقتي نوبت به تبليغ کسب و کار کوچک شما مي رسد، مشکلات بي پايان است.

کارکنان کوچکتر و بودجه بازاريابي محدود در تبلیغ کسب و کار
چگونه مي توانيد با مشاغلي که با چنين مشکلاتي روبرو نيستند رقابت کنيد؟
ما جواب را با خود داريم. براي استفاده از تبليغات آنلاين که منجر به فروش، فروش و بازگشت سرمايه مي شود، بايد استراتژي هاي صحيح و موثر داشته باشيد.
در اين مقاله، ما در مورد نکات و استراتژي هاي مورد نياز براي بازاريابي آنلاين کسب و کار خود بحث مي کنيم.
به عنوان يک صاحب مشاغل، بايد از خود بپرسيد:

مورد مشتري مورد نظر شما در جستجوي آنلاين چيست؟
موقعيت جمعيتي چيست و در چه زماني آنلاين هستند؟
چگونه محصول يا خدمات خود را از رقبا متمايز مي کنيد؟
براي شما بسيار مهم است که به اين سوالات پاسخ دهيد زيرا آنها در طراحي يک استراتژي تبلیغ کسب و کار که به افراد بيشتري دسترسي پيدا مي کند و تجارت شما را توسعه مي دهد، مفيد خواهد بود.

از Google AdWords استفاده کنيد
به عنوان يک تجارت کوچک، ظاهرا شما به دنبال ايده هاي تبليغاتي آنلاين مقرون به صرفه و دست يافتني هستيد!
چند سال پيش، تبليغات مشاغل کوچک شامل پخش تبليغات شما براي مردم به اميد جلب توجه بخشي از مخاطبان مورد نظر بود.
آگهي ها در صفحات زرد يا روزنامه هاي محلي قرار مي گرفت و حتي به اميد بهترين نتيجه از طريق راديو پخش مي شد.
همه اينها گران بود و براي اکثر مشاغل کوچک مقرون به صرفه نبود.
تبليغات آنلاين روشي مقرون به صرفه براي برقراري ارتباط با مخاطبان هدف است.
بهترين بخش تبليغات آنلاين اين است که نيازي به نگراني در مورد از دست دادن مخاطبان خود نداريد.
گزارشات بصري که به شما در سنجش عملکرد تبليغات کمک مي کند، آن را به ابزاري مناسب براي آشکار ساختن محصولات و خدمات خود براي جهان تبديل مي کند.
همچنين مي توانيد تبلیغ کسب و کار خود را در بالاي نتايج جستجوي ارگانيک تنظيم کنيد، هرگاه کسي اطلاعات مربوطه را به صورت آنلاين جستجو کرد.
شما فقط بايد هر بار که بازديدکننده روي تبليغ آنلاين شما کليک مي کند، هزينه آن را به موتور جستجو بپردازيد.
اين بازاريابي جستجوي پولي به عنوان بازاريابي پرداخت به ازاي کليک (PPC) نيز ناميده مي شود.
گوگل، معروف ترين موتور جستجوي جهان، محبوب ترين بستر خود را براي تبليغات Google Ads شما فراهم مي کند.
اگر بودجه کسب و کار شما محدود است، چطور؟ ما معتقديم که با استفاده از اين شيوه ها مي توانيد راهي براي حل آن پيدا کنيد:

پيشنهاد کلمات کليدي با هدف بالا برای تبلیغ کسب و کار:
اين بدان معناست که شما فقط تبليغات را در جستجوي کلمات کليدي که داراي اهداف تجاري هستند قرار مي دهيد.
مثال.
فرض کنيد شما يک مشاور املاک هستيد.
مي دانيد که مردم به دنبال عبارات خاصي مانند “آپارتمان 2 خوابه در حال حاضر” هستند.
چنين تحقيق ساده اي در مورد کلمات کليدي به شما کمک مي کند تا کلمات کليدي “نقطه شيرين” را پيدا کنيد.

روش هاي مختلف هدف گذاري براي هدايت بودجه شما:
اين شامل تغييراتي است که معمولاً تبليغات خود را هدف قرار مي دهيد.
مثال: پارامترهايي را که فقط تبليغات را در يک جمعيت شناختي خاص به کاربران نشان مي دهد ، هدف قرار دهيد.
زنان يا افرادي که سطح درآمد بالاتري دارند.
تبليغات را محدود کنيد تا فقط در ساعات فعال کسب و کار شما نمايش داده شوند.

بهبود نمره کيفيت خود:
Google به هر کلمه کليدي در حساب AdWords شما نمره کيفيت اختصاص مي دهد. وقتي افراد اين کلمات کليدي را جستجو مي کنند، “درجه” بين يک تا ده ارتباط تبليغات شما را ارزيابي مي کند.
اگر تبليغات شما مرتبط باشند، امتياز بهتري از گوگل دريافت مي کنند و با هزينه کمتر براي هر کليک رتبه بندي تبليغات بالاتري دريافت مي کنند.
اين بدان معناست که مشاغلي که براي توسعه تبليغات با کيفيت بالا تلاش مي کنند و زمان زيادي را صرف مي کنند، با هزينه کمتري در معرض نمايش قرار مي گيرند.

تبليغات در شبکه هاي اجتماعي
شبکه هاي اجتماعي مورد علاقه مانند فيس بوک ، اينستاگرام ، توييتر به شما امکان مي دهند راه عملي و عملي تري براي تبليغات کسب و کار کوچک خود ارائه دهيد.
بياييد براي مثال فيس بوک را در نظر بگيريم.
حدود 80 درصد آمريکايي ها از فيس بوک استفاده مي کنند و بيش از نيمي از ساکنان ايالات متحده چندين بار در روز از فيس بوک استفاده مي کنند!
مطالعه اي که توسط AdEspresso انجام شده است
متوسط هزينه هر کليک (CPC) تبليغات فيس بوک تا سال 2016 تقريباً 28 سنت و هزينه هر 1000 نمايش (CPM) 7.19 دلار بود.
در سه ماهه چهارم سال 2017 ، فيس بوک ماهانه 2.2 ميليارد کاربر فعال داشت.
به طور متوسط 1.4 ميليارد کاربر فعال روزانه براي دسامبر 2017. افزايش 14 درصدي نسبت به سال گذشته.
2.13 ميليارد کاربر فعال ماهانه تا 31 دسامبر 2017 ، افزايش 14 درصدي نسبت به سال گذشته.
درآمد تبليغات تلفن همراه تقريباً 89 revenue از درآمد تبليغات را براي سه ماهه چهارم سال 2017 نشان مي دهد.
6.73 ميليارد دلار هزينه سرمايه براي سال 2017.
حدود 41/71 ميليارد دلار پول نقد و معادل آن و اوراق بهادار قابل فروش.
تعداد 25105 نفر تا 31 دسامبر 2017.
بخش کوچکي از بودجه تبلیغ کسب و کار ماهانه خود را براي نمايش تبليغات خود در شبکه هاي اجتماعي اختصاص دهيد از آنجا که مي توانند به شما کمک کنند تبليغات خود را بر اساس مشخصات جمعيتي دقيق نشان دهيد.
همه اين روش ها به يک نکته مهم خلاصه مي شود و آن اين است که شما محصولات و خدمات خود را در سراسر رسانه هاي ديجيتال و چاپي تبليغ مي کنيد، اما چگونه مي توانيد هجوم عظيمي از سرب را که پس از آن توليد مي شود مديريت کنيد.
شما قطعاً به يک راه حل CRM احتياج خواهيد داشت که به راحتي با چنين بسترهايي ادغام شده و درد مديريت چندين مخاطب از منابع مختلف را تسکين دهد.

مزاياي استفاده از راه حل CRM يکپارچه:
استفاده از راه حل CRM يکپارچه براي صاحبان مشاغل کوچک مفيد است زيرا آنها مي توانند نياز به بارگيري دستي سرنخ هاي فيس بوک خود و ذخيره آنها در صفحات گسترده يا هر ابزار ديگر را برطرف کنند.
هنگامي که تبليغات اصلي تنظيم مي شود، CRM به همه مشتريان جديد در زمان واقعي دسترسي پيدا کرده و آنها را مديريت مي کند.
اين به کاربران تجاري اين امکان را مي دهد تا در زمان واقعي در مورد مشتريان جديد اقدام کنند.
هرچه زمان بيشتري براي پيگيري يک سرنخ جديد صرف کنيد، بعيد است که بعداً مشتري شوند.
مثلا يک مطالعه مديريت پاسخ براي سرنخ هاي ايجاد شده توسط وب نشان داد که اگر سرنخ در عرض 5 دقيقه پس از ارسال فرم تماس گرفت، شانس واجد شرايط بودن وي 21 برابر بيشتر از سربي است که حدود 30 دقيقه پس از ارسال تماس گرفت.
يک نرم افزار CRM با استفاده از گزارشات دقيق و قابل توضيح بصري، راهي بي دردسر براي تأييد علاقه افراد به مشاغل يا خدمات شما ارائه مي دهد.
مثلا:وقتي شخصي روي تبليغات اصلي شما کليک مي کند و مراحل لازم را انجام مي دهد؛ يک ايميل خودکار توسط CRM شما ارسال مي شود و از آنها مي خواهد تا اطلاعات پر شده توسط آنها را تأييد کنند.
چنين تأييد ثانويه اي براي کسب و کار شما مفيد است زيرا 100 درصد اعتبار داده هاي اصلي را تضمين مي کند. همچنين به تيم شما کمک مي کند تا در آينده براي گفتگو با رهبر آماده شوند.
اگر از راه حل CRM استفاده مي کنيد ، مطمئناً هزينه هاي کمتري را براي سرب ايجاد مي کند زيرا کارايي فرايند فروش شما را امکان پذير مي کند.
زماني که بتوانيد اين سرنخ ها را مستقيماً در سيستم CRM خود ببينيد، دسترسي به سرنخ هاي خود آسان تر مي شود.
فيس بوک با بسياري از فروشندگان CRM ادغام مي شود ، بنابراين براي شما به عنوان مالک آسان تر مي شود که تبليغات اصلي Facebook را با راه حل CRM مورد نظر خود تنظيم کنيد.

نتيجه
اين جنگي است که هر بازاريابي مي داند. برد به عوامل مختلفي بستگي دارد که ما در طول مقاله بررسي کرده ايم. اما با پيشرفت فناوري، تأثير تبليغات ديجيتالي نشان خود را بيشتر نمايان مي کند. و در حال حاضر اين کار را انجام مي دهد.
براي هر مشاغل، مرحله مهم با تبليغات، ايجاد سرنخ است. صرف نظر از اينکه در چه مقياسي عمل مي کنيد، مديريت مخاطبين براي شما بسيار مهم است و به شما کمک مي کند پايگاه داده خود را ساده تر کنيد، بسياري از فروشندگان CRM طيف وسيعي از خدمات و محصولات خود را دارند.
نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري (CRM) به مشاغل اجازه مي دهد تا روابط خود را با مشتريان فعلي و آينده ايجاد کرده و مديريت کنند. ادغام اين ابزار فروش هوشمند با برنامه هاي مختلف باعث مي شود که شما به عنوان يک صاحب مشاغل کوچک راحت تر کار کنيد زيرا نيازي به افزايش بودجه براي نصب ساير ابزارهاي بهره وري نداريد.
شايد از خود بپرسيد که داشتن CRM چگونه در تبليغات کسب و کار کوچک شما و مديريت فرايند فروش شما کمک مي کند.

عکس های جدید و برهنه ریحانه پارسا در ترکیه لورفت

 ریحانه پارسا  بازیگر پرحاشیه به تازگی به ترکیه مهاجرت کرده است . ریحانه پارسا با انتشار پستی بدون لباس جنجال زیادی به راه انداخته است . پیش از این ریحانه پارسا با کشف حجاب این حواشی را درست کرده بود . در ادامه ویدیوی دیده نشده از جنجال جدید ریحانه پارسا را می بینید. 

 

 

 

 

بیوگرافی ریحانه پارسا:

ریحانه پارسا فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه سوره در سال 94 است و بجز بازیگری در عکاسی نیز فعالیت تخصصی دارد.

ریحانه پارسا فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر و کارهای دانشجویی دانشگاه سوره شروع کرد، می گوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.

اولین و حرفه ای ترین تجربه رسمی ریحانه پارسا در تلویزیون با سریال پدر نقش لیلا شروع شده است، این سریال در سال 97 از شبکه دو پخش شد.

 


خبرداغ : زمان پرداخت یارانه آبان ماه 99 تغییر کرد + مبلغ جدید یارانه


 

پدر شغل آزاد و مادر خانه دار است ، بچه اول خانواد و دو خواهر کوچکتر از خود دارد.

خانوم پارسا فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر و کارهای دانشجویی هنرستان سوره شروع کرد ، می گوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.

 

ریحانه پارسا و خواهرش حنانه پارسا

 

ریحانه پارسا و خواهرش حنانه پارسا

 

شروع فعالیت

خانوم پارسا فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر و کارهای دانشجویی دانشگاه سوره شروع کرد ، می گوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.

 

ریحانه پارسا و مهدی سلطانی در سریال پدر

 

اولین و حرفه ای ترین تجربه رسمی او در تلویزیون با سریال پدر نقش لیلا شروع شده است ، این سریال از تیر ماه 97 از شبکه دو پخش می شود.

 

ریحانه پارسا و بیژن امکانیان در سریال پدر

ریحانه پارسا و بیژن امکانیان در سریال پدر

 

نحوه انتخاب برای سریال پدر

برای نقش لیلا در سریال پدر حدود 250 نفر که حتی برخی از آنها بازیگران شناخته شده بودند تست دادند اما در نهایت من پذیرفته شدم و خیلی خوشحالم.

 

خداروشکر توانایی های من به چشم کارگردان آقای توفیقی و نویسنده آقای عنقا آمد ، این سریال در تابستان 97 هر شب بجز جمعه ها ساعت 21:30 از شبکه دو پخش می شود.

 

ریحانه پارسا و سینا مهراد در سریال پدر

 

 

 

 

 

 

 


منبع این مطالب از سایر سایت ها می باشد

17 نوع مختلف لیوان و فنجان قهوه برای هر موقعیت

مطالب نشان می دهد برای هر موقعیتی که می توانید تصور کنید انواع خاصی لیوان قهوه وجود دارد. این که آیا برای گرم نگه داشتن قهوه خود در یک سفر کمپینگ نیاز دارید یا یک لیوان خنک برای کار، مطمئناً گزینه های زیادی پیدا خواهید کرد. اما هدف خاص آنها تنها چیزی نیست که انواع مختلف لیوان قهوه را از هم متمایز می کند.
آنها را می توان بر اساس مواد، نوع قهوه ای که در خود نگه می دارند، یا به عنوان مثال، تعداد دیوارهای آنها (یک یا دو نفر) طبقه بندی کرد. نیازی به گفتن نیست که هر نوع لیوان هدف خاصی دارد و دارای مجموعه ای از ویژگی های متمایز است.

انواع لیوان قهوه:
اکنون، بیایید نگاهی سریع به انواع مختلف لیوان قهوه بیندازیم. ما آنها را بر اساس مصارف مورد استفاده، مواد طبقه بندی کردیم.
یک فنجان شفاف به عنوان یکی از انواع مختلف لیوان قهوه

1. لیوان کلاسیک
این لیوان ها حدود 8 اونس مایع را در خود جای می دهند و معمولاً از شیشه یا پرسلن ساخته می شوند. اندازه و پایه آنها یکسان است، اما دسته تنها چیزی است که تفاوت را ایجاد می کند. به عنوان مثال، لیوان های شیشه ای ممکن است دسته بسیار کوچکی داشته باشند که می تواند در دست گرفتن آنها ناخوشایند باشد. در انتخاب مواد دقت کنید. برخی گرما و طعم قهوه را بسیار بهتر از بقیه حفظ می کنند.
2. لیوان مسافرتی
با توجه به تعداد مدل های موجود، انتخاب بهترین لیوان قهوه مسافرتی که مطابق سلیقه شما باشد می تواند مشکل باشد. با این حال، ویژگی های حفظ گرما و مهر و موم محکم مهمترین ویژگی ها هستند. علاوه بر این، باید محصول دیگری را که برای ماشین ظرفشویی آماده است انتخاب کنید.

3. لیوان دیمیتاس
برای روشن شدن همه چیز، دیمیتاس نام دیگری برای فنجان اسپرسو است. اینها نباید تزئین داخلی داشته باشند و حداکثر ظرفیت آنها در 3.4oz باشد. نکته مهم این است که یک فنجان اسپرسو با دیوار ضخیم تر انتخاب کنید تا گرمای مطلوب را حفظ کند.

4. لیوان تامپلر
تامپلرها بهترین ویژگی های لیوان مسافرتی و لیوان های کلاسیک را با هم ترکیب می کنند. آنها شکل یک لیوان کلاسیک را دارند اما معمولاً بسیار بلندتر هستند و به راحتی در جا لیوانی جا می شوند. اگر به یک لیوان/ فنجان نیاز دارید که بتواند گرما را برای مدت طولانی حفظ کند، تامپلریک انتخاب عالی است.

سفارش آنلاین چاپ عکس روی لیوان
گالری
مواد سازنده لیوان
1. سرامیک
لیوان های سرامیکی بسیار عالی هستند زیرا معمولاً طولانی مدت و به طور مساوی گرما را پخش می کنند. به علاوه، تنوع باور نکردنی از سبک ها و اشکال برای انتخاب وجود دارد. علاوه بر این، می توانید یک لیوان سرامیکی را در ماشین ظرفشویی بدون نگرانی قرار دهید.
2. شیشه
لیوان ها/لیوان های شیشه ای مانند سرامیک شیک هستند و گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. آنها دارای خواص عالی برای حفظ گرما هستند اما در صورت افتادن مستعد ترک خوردگی و ترک هستند.

3. ظروف سنگی
اگرچه آنقدرها هم محبوب نیست، اما ظروف سنگی با دوام و دارای ظاهر خاصی هستند. علاوه بر این، مواد اجازه می دهد تا تعمیر و نگهداری فوق العاده آسان است. فقط می توانید حلقه قهوه را قبل از شستن این لیوان پاک کنید.

4. فولاد ضد زنگ
معمولاً از فولاد ضد زنگ در لیوان های قهوه مسافرتی استفاده می شود. اینها همچنین دارای یک درپوش هستند که اطمینان حاصل می کند که هیچ نشتی وجود ندارد و گاهی اوقات دسته ای برای راحتی بیشتر وجود دارد.
وقتی در مورد لیوان حرارتی صحبت می کنید، دو سوال بزرگ وجود دارد. چقدر طول می کشد تا قهوه شما داغ شود … و چقدر طول می کشد تا خنک شود تا بتوانید آن را بنوشید؟

5. لیوان چینی
از زمان سلسله مینگ، سفال چینی از نظر ظاهر و کیفیت بی نظیر بوده است. اما با وجود جذابیت و قابلیت جمع آوری، چینی یک نقطه ضعف عمده دارد. نیاز به مراقبت و نگهداری خاصی دارد زیرا مواد بسیار شکننده هستند.

6. ملامین
این ماده مصنوعی جنبه های مثبت زیادی دارد. گرما را به خوبی حفظ می کند، فنجان های ملامین آماده برای ماشین ظرفشویی هستند و مقرون به صرفه ترین آنها است. با این حال، نباید فنجان های ملامین را با قهوه خود گرم کنید زیرا ممکن است به مرور زمان به آنها آسیب برساند.
بر اساس آزمایش، لیوان های شیشه ای گرما را برای طولانی ترین زمان حفظ می کنند. لیوان های سرامیکی و استیل به ترتیب رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص می دهند.

عملکرد ویژه
1. بریزید
همانطور که از نامش پیداست ، ماگ حرارتی هایی بریزید که برای این نوع قهوه طراحی شده اند. و بهترین چیز این است که دم کشیدن در خود جام اتفاق می افتد.

2. تازگی
این نوع شامل همه انواع فنجان های عجیب و غریب قهوه است که به صورت آنلاین رواج داشته است. احتمالاً قبلاً لنز دوربین یا فنجان های خود تکان دهنده را دیده اید. هر دو در این دسته قرار می گیرند.

3. دو جداره
از آنجایی که دسته ای وجود ندارد، ماگ های قهوه دو جداره ظاهری براق دارند، اما برای نگه داشتن آنها خیلی داغ نمی شوند. اگر یک فنجان شفاف دو جداره را انتخاب کنید، یک توهم نوری جالب از قهوه در داخل شناور است.
4. پرنعمت
لیوان های قهوه ای که در دهه 1950 یا قبل از آن ساخته شده اند در رده پرنعمت تعلق دارند. اینها قابل جمع آوری هستند و می توانند بسیار زیبا به نظر برسند، اما مراقب شکستگی های کوچک باشید و مطمئن شوید که مواد برای استفاده ایمن هستند.

5. فنجان + سینی میان وعده
سینی میان وعده بسیار بزرگتر از نعلبکی معمولی فنجان قهوه است. از طرفی، شما فقط به یک دست نیاز دارید تا هم میان وعده و هم قهوه را نگه دارید. با این حال، این ترکیب های قهوه و تنقلات در محدوده قیمت بالاتری قرار دارند.

6. روکش طلا
فنجانی می خواهید که شایسته حق امتیاز باشد؟ اگر چنین است، یک ست با روکش طلا یک امر ضروری است. این نوع ماگ ها نسبتاً بادوام هستند، اما شما باید آنها را با دست بشویید تا آبکاری دست نخورده باقی بماند.

7. لیوان های شخصی شده
هیچ چیزی مانند لیوان سفارشی که دارای طراحی منحصر به فرد است و تجربه نوشیدن قهوه شما را خاص می کند، وجود ندارد. امروزه می توانید تقریبا هر لیوان یا فنجان را صرف نظر از جنس یا نوع آن سفارشی کنید.

افکار نهایی
علاوه بر انواع این مقاله، چاپ عکس روی لیوان های حرارتی یا جادویی نیز وجود دارد که معمولاً در دنیای سریع امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. این لیوان های زیبای حرارتی در حالت عادی مشکی بوده و بعد از ریختن مایعات داغ داخل آنها عکس ظاهر می شود که بسیار مناسب هدایای خاص مانند تولد، سالگرد ازدواج و… می باشد. یکی دیگر از لیوان های پرمصرف لیوان های یکبار مصرف هستند. آیا می دانید 70 درصد فنجان های فوم یکبار مصرف در جهان از یک شرکت تهیه می شود؟ شرکت Dart Container Corporation رهبر بلامنازع صنعت یکبار مصرف است.
اگر اغلب در سفر هستید فنجان های یکبار مصرف ممکن است گزینه خوبی باشد، اما لزوماً سازگار با محیط زیست نیستند. اگر در مورد لذت بردن از قهوه و مراقبت از محیط زیست جدی هستید، یکی از لیوان های دائمی و قابل استفاده مجدد از این مقاله راه حل بهتری است. ما همچنین بهترین لیوان های قهوه را بررسی کردیم تا به شما کمک کند انتخاب های خود را محدود کنید.


https://www.hamedprint.ir/ ارائه دهنده بهترین خدمات آنلاین چاپ شامل:

چاپ عکس روی لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ عکس روی سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 
با بالاترین کیفیت چاپ و ارزان ترین قیمت در اسرع وقت آماده خدمت به شما عزیزان می باشد.

10 نکته حرفه ای برای طراحی بهتر تی شرت

 طراحی تیشرت

طراحی تی شرت یک خروجی بسیار محبوب برای افراد خلاق است. چه تصویرگر باشید، چه طراح گرافیک و چه تایپوگرافی، قرار دادن طرح های خود روی تی شرت ها می تواند سرگرم کننده باشد و راهی عالی برای فروش طرح های شما به صورت آنلاین. طراحی بهتر تی شرت یکی از دلایل اصلی فروش زیاد این محصول پر مصرف می باشد.
با این حال، اگر این کار را به تازگی آغاز کرده اید، می تواند دلهره آور باشد. در اینجا، ما نکات مهم در طراحی موفق تی شرت را با شما در میان می گذاریم، از آنچه در طراحی خود باید در نظر بگیرید تا کاربردهای چاپ عکس روی تی شرت ها.
اگر به راهنمایی برای کمک به طراحی خود نیاز دارید، مطمئن شوید که مقاله نحوه طراحی ما را مشاهده کرده اید.

10 نکته حرفه ای برای طراحی بهتر تی شرت
1- برای بررسی مفهوم خود کمی وقت بگذارید
در روند طراحی عجله نکنید. طرح پیراهن خود را طراحی کنید، تست کنید، چند تنوع ایجاد کنید، چیزی برای خوردن داشته باشید، یک روند طوفان مغزی کامل انجام دهید و روی آن بخوابید. و سپس این کار را دوباره انجام دهید. اگر طرح بلافاصله به دست شما می رسد، عالی است، اما برای بررسی سایر گزینه های خلاقانه وقت بگذارید.
2- طرح خود را روی یک تی شرت تصور کنید
هر کسی که هم در چاپ و هم در وب کار کرده است می داند که تفاوت زیادی بین ظاهر یک طرح روی صفحه و قطعه چاپ شده وجود دارد. از تمسخر طرح تی شرت خود بر روی عکس یک مدل نترسید. در صورت لزوم آن را چاپ کرده و روی یک سه راهی واقعی قرار دهید. مطمئن شوید که آثار هنری خود را در اندازه واقعی مشاهده می کنید، قبل از اینکه آن را بیشتر کنید.

3- جزئیات پادشاه است، اما همه چیز را ساده نگه دارید
طراحی تی شرت: 
پیراهن های کلاسیک پالت های رنگ محدود و مفاهیم قوی را به نمایش می گذارد
همه از توانایی نقاشی عالی و توجه به جزئیات قدردانی می کنند. هیچ چیز بهتر از دیدن یک شاهکار واقعاً خوب اجرا شده روی تیشرت نیست که بتوانید ساعت ها آن را مشاهده کنید.

سفارش آنلاین چاپ تیشرت
گالری
اما، به همان اندازه، برخی از کلاسیک ترین طرح های تی شرت ساده ترین هستند و این پیام را از طریق سادگی محض به گوش شما می رسانند. در هر نقطه در وسط و ممکن است برای ارائه یک طرح موفق تلاش کنید.

4- بازار خود را در نظر بگیرید
طرح تی شرت: طرح تی شرت مردانه و زنانه
این یکی مهم است. به این فکر کنید که تی شرت شما برای چه کسانی است. آیا برای مردان طراحی می کنید یا زنان. جوان یا پیر؟ در پایان روز، شما در حال طراحی محصولی هستید که می خواهید مردم از آن استفاده کنند.
سعی کنید همانند یک طراح برند خوب، یک توضیح مکتوب از شخص دقیق مورد نظر خود برای طراحی و چاپ تی شرت خود بنویسید. چه کسی هستند، چه چیزی را دوست دارند، چه مارک های دیگری را دوست دارند و از آنجا برمی گردند.

5- در طنز دقت کنید
تبلیغات
اگر به دنبال طرح تی شرت های طنز آمیز هستید، می خواهید مطمئن شوید که به عنوان یک پیراهن شوخی ارزان قیمت و کم هزینه به نظر نمی رسد. موفق ترین تی شرت هایی که از طنز استفاده می کنند این کار را به شکلی ظریف و هوشمندانه انجام می دهند. حتی در مورد بلندترین طرح های صورت شما.
بسیاری از طنزها به سرعت خسته کننده می شوند، اما به درستی و با یک ایده اصلی انجام می شوند، طنز می تواند سر را برگرداند و لبخند را برانگیزد. براد مک گینتی تمایل دارد تعادل خوبی در طرح های خود ایجاد کند.
6- رنگهای مناسب را انتخاب کنید
سعی کنید رنگ های مکمل را در طرح خود انتخاب کنید
از رنگ تی شرت به طور مثر استفاده کنید و سعی کنید رنگ های مکمل را انتخاب کنید. اگر از Adobe Illustrator استفاده می کنید ، Global Colors را روشن کنید. این می تواند یک نجات دهنده مطلق باشد و در وقت شما بسیار صرفه جویی کند. (اینجا می توانید Adobe Creative Cloud را دریافت کنید.)
همچنین می توانید از Halftones برای استفاده بیشتر از رنگهای محدود شده که مجاز به استفاده از آنها هستید استفاده کنید.

7- آثار هنری خود را به درستی آماده کنید
برای چاپ روی صفحه از Pantone Colors استفاده کنید. چاپگر شما را برای این کار دوست خواهد داشت. اگر متنی را بنویسید و هرگونه ضربه ای که ممکن است داشته باشید را گسترش دهید، آنها شما را دوست خواهند داشت. بسیاری از آموزش های خوب وجود دارد ، هم Adobe Illustrator و هم Photoshop وقت بگذارند تا با روند کار آشنا شوند و شما چاپ کنید از همکاری با شما خوشحال می شود.

8- یک چاپگر خوب تهیه کنید
مهم است که بدانید در چه نوع تی شرت می خواهید چاپ کنید
می توانید طرح خود را به پایان برسانید و به درستی کار هنری انجام دهید، اما تی شرت شما فقط به اندازه چاپگر شما خوب خواهد بود. یک شرکت معتبر مانند White Duck در انگلستان یا Hey Monkey در ایالات متحده امتحان کنید. همچنین می توانید با چاپگر صفحه نمایش محلی خود تماس بگیرید. اما مهم است که وقت بگذارید تا با نوع سه راهی که می خواهید چاپ کنید آشنا شوید.
وزن، اندازه، گزینه های برچسب زدن، هزینه و غیره همه بر محصول نهایی تولید شده شما تأثیر می گذارد. یادگیری این امر مدتی طول می کشد و نیاز به صحبت با شرکت های مختلف دارد، اما یک قانون را رعایت کنید: با شرکتی برخورد کنید که می خواهد با تی شرت شما به عنوان یک محصول خرده فروشی نهایی رفتار کند و با دقت به کار شما رسیدگی می کند.
چاپ کردن یک هنر است

9- تحصیل کنید
تبلیغات
طراحی تی شرت: کتابی به نام “تی شرت های پرنعمت”
برای درک خوب هر چیزی، باید زمینه آن را مطالعه و درک کنید. از هر پدیده خرده فرهنگ که تا به حال وجود داشته است، چه از موسیقی، چه از اسکیت بورد، هنر خیابانی، ورزش و یا فرهنگ عمومی پاپ استفاده می شود.
کمی مطالعه کنید، در مورد تاریخچه تی شرت اطلاعات کسب کنید و یاد بگیرید که از آن قدردانی کنید. حتی طرح هایی که خودتان دوست ندارید می تواند الهام بخش و بینشی در مورد لباس هایی که مردم دوست دارند بپوشند ایجاد کند. یکی از کتابهای خوب برای مرجع، تی شرت های پرنعمت لیزا کیدنر است.

۱۰- جلوتر از بازی بمانید
خوب است که از آخرین روندها الهام بگیرید، اما برای یک قدم جلوتر می خواهید از کپی کردن آنها جلوگیری کنید. به احتمال زیاد تا زمان تولید هر تی شرت، طراحان آن در حال حرکت روی چیز دیگری هستند. از آنچه در مد و جاهای دیگر در فرهنگ پاپ می گذرد مطلع باشید، اما سعی کنید مسیر خود را انتخاب کنید.
چاپ حامد ارائه دهنده خدمات آنلاین:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 
و… را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان فراهم آورده است. میتوانید سفارشات آنلاین خود را برای ما ارسال نموده تا درب منزل تحویل بگیرید

روش های چاپ لیوان تبلیغاتی

  5 روش پرطرفدار چاپی که در لیوان های تبلیغاتی استفاده می شود

روش های چاپ لیوان تبلیغاتی زیادی وجود دارد که حتی در خانه نیز قابل انجام است. در زیر روش های چاپی را خواهید دید، بنابراین هنگام سفارش می توانید اطمینان داشته باشید و بدانید که لیوان های چاپی با چه روشی چاپ شده اند. لیوان یکی از آن مواردی است که می توانید بسته به جایی که هستید و اگر عاشق مارک تجاری یا ویژگی های آن هستید، با حداقل مبلغ آن را خریداری کنید.

یک بار قطار سوار شده بودم و در یک کافی شاپ بودم، جایی که یک فروشگاه هدیه، دارای شیرینی های خارق العاده و سایر اقلام بود. 

شروع کردم به دیدن سوغاتی ها و یکی از لیوان های گران قیمت آن را خریداری نمودم. خیلی عالی بود، مرا به یاد ایستگاه قطار می انداخت و من آنقدر عاشق آن لیوان بودم که مجبور شدم آن برای خودم بخرم. چیزی که واقعاً بود یک لیوان بود که آرم ایستگاه قطار روی آن بود. 

ارزش واقعی لیوان خیلی کمتر بود، من این را می دانستم زیرا در این صنعت کار می کنم. اما آنچه بسیاری از مردم نمی دانند این است که نوع چاپ و کیفیت باعث تغییر شدید این قیمت می شود.

در زیر برخی از روش های “چاپ در خانه” بر روی لیوان ها آورده شده است که مردم می توانند بفروشند.

صرف نظر از اینکه می خواهید لیوان را به تنهایی چاپ کنید یا می خواهید از مارک ظاهری حرفه ای برخوردار باشید. می توانید با کسب اطلاعات بیشتر در مورد تکنیک های مختلف چاپ لیوان قهوه در زیر، استراتژی بازاریابی خود را تسریع کرده و گسترش دهید.

در این مقاله:
چرا لیوان قهوه یک هدیه محبوب تجاری است؟
روش های مختلف چاپ روی لیوان
چاپ لیوان قهوه روی صفحه مستقیم
چاپ انتقالی لیوان، چاپ سفارشی لیوان
چاپ عکس دیجیتال روی لیوان
چاپ سابلیمیشن در لیوان های تبلیغاتی
چاپ پد در لیوان های تبلیغاتی
چاپ لیوان حرارتی توسط مجموعه چاپ حامد
چرا لیوان قهوه یک هدیه محبوب تجاری است؟
بسیاری از شرکت ها چاپ لیوان تبلیغاتی را انتخاب می کنند، و آن را به محبوب ترین شکل در تمام دوران تبدیل می کنند. دلیل محبوبیت آنها ساده است. مردم عاشق استراحت و قهوه هستند. آنها به چیزی نیاز دارند تا قهوه ها، چای ها، شکلات های داغ و هر نوع نوشیدنی که می خواهند بنوشند.

تحقیقات انجام شده در زمینه چاپ لیوان تبلیغاتی
در حقیقت، یک مطالعه نشان داد که مردم انگلیس روزانه 95 میلیون فنجان قهوه و 165 میلیون فنجان چای می نوشند. همچنین نشان داد که به طور متوسط ​​در مردان انگلیس 13 فنجان قهوه در هفته و در حالی که زنان می توانند در همان مدت 11 فنجان قهوه بنوشند. این ارقام به وضوح نشان می دهد که مردم انگلیس بیشتر از برند شما قدردانی می کنند وقتی لیوانهایی را با عکس شخصی و یا برندتان به آنها هدیه می دهید.

به عنوان مثال، در مقایسه با بروشورهای زیبا، لیوان ها طول عمر بیشتری دارند. این فرآیند، به یک استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه تبدیل می شود. برای درک این موضوع، بیایید یک معادله ریاضی ساده انجام دهیم. مثلاً یک لیوان برای خرید  50 هزارتومان هزینه دارد. شما حدود 100 مورد از آنها را خریداری کرده اید ، بنابراین این مبلغ 5 میلیون تومان سرمایه گذاری می کند. این پول زیادی است، درست است؟

حالا به این فکر کنید: یک لیوان می تواند مثلاً 5 سال دوام بیاورد. هر ساله 200000 برداشت ایجاد می کند. به جای سرمایه 5 میلون تومانی، اکنون مبلغ اندکی برای آگاهی از برند هزینه می کنید.

نمی توانید انتظار داشته باشید همه کسانی که لیوان را می بینند مشتری شما باشند. بنابراین فرض کنید شما 2٪ از این برداشت ها را تبدیل به فروش می کنید. این بدان معنی است که یک کالای تبلیغاتی بالقوه می تواند 4000 مشتری جدید به تجارت شما بدهد!

لیوان های چاپی را با آرم خود در نظر بگیرید. بنابراین در معرض طولانی مدت قرار خواهید گرفت زیرا گیرندگان هر روز با نام تجاری شما آشنا می شوند.

روش های مختلف چاپ لیوان
5روش پرطرفدار چاپی که در لیوان های تبلیغاتی استفاده می شود

قبل از اینکه از یک تامین کننده کالای تبلیغاتی سفارش بگیرید، اگر نحوه تولید لیوان تبلیغاتی را بفهمید، کمک زیادی می کند. طیف گسترده ای از انتخاب ها وجود دارد. در زیر، روش های چاپ لیوان تبلیغاتی که در لیوان قهوه استفاده می شود، را بیان کردیم.

1- چاپ لیوان قهوه روی صفحه مستقیم
چاپ مستقیم روی صفحه برای ساختن طرح های ساده روی لیوان های سفالی و چینی استخوانی ایده آل است. در این گزینه چاپ، جوهر از یک مش یا یک صفحه عبور می کند. سپس چاپگر یک شابلون به مش کشیده شده می زند. سوراخ های کوچک در استنسیل بر روی تصویر نهایی که روی لیوان ظاهر می شود تأثیر می گذارد.

این روش چاپ رنگی برای طرح های کوچکتر و آنهایی که به ثبت عکس گسترده و همپوشانی رنگ احتیاج ندارند نیز عالی است. هر چند این روش محدودیت هایی دارد. نمی تواند رنگ های متنوع تولید کند. برای چاپ با بودجه کم خوب است.

2- چاپ انتقالی لیوان، چاپ سفارشی لیوان
چاپ انتقالی، که به چاپ لیتو نیز معروف است، روشی قدیمی است که برای چاپ روی لیوان های چینی یا سرامیک های استخوانی به کار می رود. اساساً، تصویر یا طرح روی کاغذ مخصوص چاپ سنگی می شود و سپس روی لیوان روکش می شود. پس از پوشش، چاپ به یک انتقال اسلاید آب تبدیل می شود. سپس چاپگر آن را به صورت دستی روی ظروف آشامیدنی اعمال می کند. در مقایسه با چاپ مستقیم روی صفحه ، این روش کند است.

3- چاپ عکس دیجیتال روی لیوان
چاپ دیجیتال فرایندی است که مستقیماً تصویر یا طرحی را روی کاغذ با روکش مخصوص چاپ می کند. مشابه فرآیند چاپ انتقال، از آن برای انتقال تصویر به بستر استفاده می شود. این جلوه هنری تمام رنگی و دائمی را ارائه می دهد، و یک روش عالی برای کالاهایی است که به تصاویر یا متن با کیفیت بالا نیاز دارند.

این روش برای کار با تصاویر عکس یا کارتون روی محصولات ظروف سفالی و لیوان های چینی استخوانی بسیار مناسب است. این گزینه مناسبی برای تصاویر با رنگ اصلی قوی یا سرامیک لعاب دار رنگی نیست.

4- چاپ سابلیمیشن در لیوان های تبلیغاتی
از بین تمام تکنیک ها، چاپ سابلمیشن بهترین روش است که نتایج شفاف و رنگ های زنده را ارائه می دهد. به این دلیل که از رنگهای ارگانیک استفاده می کند و از انتقال حرارت برای جوهر دادن به آثار هنری مورد نظر در سطح لیوان استفاده می کند. بنابراین، این روش اطمینان می دهد که طراحی حتی برای مدت طولانی نیز کاملاً جدید و شفاف به نظر می رسد.

این روش چاپ با کیفیت برای لیوان های تبلیغاتی که به تولید مثلاً عکس رنگی دقیق برای چاپ تصاویر شخصی نیاز دارند مناسب است. همچنین از چاپی براق و درخشان برخوردار است و از نظر محیط زیست سازگار است زیرا استفاده از مواد مضر مانند سرب و کادمیوم را از بین می برد.

5- چاپ پد در لیوان های تبلیغاتی
فناوری چاپ پد در چاپ آرم روی توپ های گلف محبوب شد. اگرچه همین امر می تواند در حکاکی تصویر بر روی محصولات دیگر مانند لیوان موثر باشد. این از مواد با کارایی بالا مانند صفحه چاپ، صفحه ساخت تصویر و جوهر برای ایجاد یک طرح برجسته استفاده می کند.

این سیستم برای ایجاد آرم روی لیوان های سرامیکی، شیشه ای، فلز، سیلیکونی و پلاستیکی کاربرد دارد. روی لیوان های سفالی و سایر محصولات سفال مانند کار نمی کند.

کاملاً مشابه چاپ روی صفحه است زیرا می تواند روی سطوح خمیده چاپ کند. چاپ پد همچنین می تواند تا چهار رنگ نقطه ای یا رنگ مرکب از قبل مخلوط شود. احتمال تحریف ناخواسته تصویر را به حداقل می رساند.

چاپ لیوان حرارتی توسط مجموعه چاپ حامد
این واقعیت که مردم هر روز از لیوان قهوه استفاده می کنند، آن را به یک تبلیغ ایده آل تبدیل می کند. حتی ممکن است از سایر مواد بازاریابی نیز بهتر باشند. اینها شامل بروشور یا بروشور و همچنین کارت ویزیت است.

تصور کنید: در حالی که بیشترین دید در معرض مارک تجاری را دارید، گیرندگان نوشیدنی مورد علاقه خود را از یک لیوان زیبا می نوشند. این یک وضعیت برنده برای شما و مشتریانتان است!

برای تحقق این امر، شما باید در لیوان های تبلیغاتی با کیفیت سرمایه گذاری کنید که در نهایت می تواند رنگ های واقعی آرم شما را نشان دهد. چاپ حامد اهمیت چاپ با کیفیت عالی را ارزیابی می کند. ما همچنین لیوان قهوه و نوشیدنی های مارک دار متنوعی را ارائه می دهیم که دقیقاً مطابق با نیاز مشتری ما طراحی شده است.

ما همچنین از بهترین سیستم چاپ روی لیوان سرامیکی سفید، دسته و داخل رنگی، حرارتی یا جادویی، شیشه ای مات، فنجان و… استفاده می نمایم.

لیوان تبلیغاتی

 چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ قاب کریستال . چاپ فرش

اگر به دنبال هدیه تبلیغاتی تاثیرگذار و مقرون به صرفه هستید چاپ روی لیوان تبلیغاتی یکی از بهترین خدمات چاپ حامد می باشد. چاپ لیوان تبلیغاتی این امکان را برای شما فراهم می آورد که لوگو و برند خود را روی لیوان چاپ کرده و به مخاطبتان هدیه دهید. از آنجا که این هدیه همواره در دسترس می باشد یکی از موثر ترین روشهای جذب مخاطب می باشد و همواره در تبلیغات کالا و برند جایگاه ویژه ای دارد.  لیوان سرامیکی به علت کیفیت بالای چاپ و درخشندگی محصول جزو پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی می باشد.

این لیوان ها بسیار جذاب هستند و قابلیت چاپ هر نوع عکس و طرحی را دارا می باشند. میتوانید مطالب موردنیاز و ضروری خود را روی این ماگ ها چاپ کرده و تبلیغات خود را روی ماگ حرارتی  به دوستان و مشتریانتان ارائه دهید.با تهیه ماگ تبلیغاتی می توانید هدیه ای ارزان قیمت را به مناسبت های مختلف به مشتریان خود ارائه دهید. 

سفارش آنلاین چاپ لیوان
سفارش آنلاین چاپ لیوان حرارتی یا جادویی
 لیوان تبلیغاتی هدیه ای است همیشه در دسترس که به خاطر استفاده مکرر از آن ماندگاری آن در ذهن بالاست و از آنجا که مقرون به صرفه می باشد قابلیت چاپ تیراژ آن به صرفه می باشد. 

انواع لیوان تبلیغاتی:
لیوان سرامیکی سفید
لیوان حرارتی یا جادویی
لیوان سرامیکی دسته و داخل رنگی
لیوان شیشه ای مات
لیوان سرامیکی قاشق دار
لیوان اکلیلی
فنجان سرامیکی
مزایای لیوان تبلیغاتی برای کسب و کار:
از آنجا که افراد در طول روز برای نوشیدن چای و مایعات به لیوان نیاز دارند این هدیه جذاب می تواند همواره در دسترس باشد.
امکان چاپ طرح های متنوع و خلاق را دارید. 
امکان ورود تبلیغات شما به محیط منزل و محل کار مخاطب شما فراهم می شود.
لیوان ارزان قیمت
قیمت پایین و مناسب این لیوان ها آن ها را متمایز از  دیگر هدایای تبلیغاتی کرده به گونه ای که بتوان به هر تعداد که مایل بودید سفارش دهید.
امکان چاپ تکی و تیراژ
چاپ حامد این امکان را فراهم آورده که شما عزیزان بتوانید سفارشات تکی و تیراژ خود را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت داشته باشید. ما همچنین به سراسر کشور ارسال داریم و میتوانید از منزل خود به راحتی با ثبت سفارش آنلاین از خدمات ارزنده ما بهره مند گردید.

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین و ارزان ترین خدمات آنلاین شامل:

چاپ عکس روی لیوان سرامیکی
چاپ لیوان حرارتی
چاپ سنگ
چاپ تابلوفرش
چاپ تیشرت
و… در مشهد با بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت می باشد.

چاپ تیشرت ملانژ

 چاپ تیشرت ملانژ

تیشرت ملانژ یکی از تیشرت های پرطرفدار چاپ حامد می باشد که از جنس پارچه اسپان است. این تیشرت بسیار لطیف و تن پوش خوبی دارد. تیشرت های ملانژ صد در صد پنبه نیست و تیشرت دارای مواد می باشد. کیفیت چاپ تصاویر روی تیشرت ملانژ بسیار بالا بوده و قابلیت چاپ عکس را دارا می باشد. نکته قابل توجه در چاپ این تیشرت این است که رنگ سفید در چاپ تیشرت ملانژ استفاده نمی شود و قسمت های سفید کار به رنگ طوسی زمینه می باشد. این تیشرت بسیار خوش دوخت و لطیف می باشد و مناسب هر فصلی از سال می باشد.
مشخصات چاپ تیشرت:
• ابعاد قابل چاپ : ۳۰*۲۰ و ۴۰*۳۰ سانتیمیتر
• نوع چاپ: چاپ سابلیمیشن و کاملا مستقیم (به خورد پارچه میرود)
• سایز : S-M-L-XL-XXL
• نوع یقه: گرد پارچه ای
• رنگ تیشرت: طوسی روشن
• شستشو : کاملا قابل شستشو و عدم تغییر سایز بعد از شستشو ترجیحاً برای دوام بیشتر از آب سرد و با دست شسته شود

زمان تحویل چاپ روی تیشرت ملانژ
به طور عمده سفارشات چاپ تیشرت بین 1 الی 3 روز کاری آماده تحویل می باشد. در سایت امکان ثبت سفارش تیشرت ملانژ به صورت عادی و فوری فراهم شده. هیچ تفاوتی بین سفارشات عادی و فوری در کیفیت چاپ وجود ندارد تنها اولویت دادن به سفارش فوری بر سفارش عادی می باشد. سفارشات فوری نهایتاً در یک روز کاری قابل چاپ و ارائه می باشد.

از دیگر عوامل موثر بر زمان تحویل تیشرت تیراژ سفارش می باشد. زمان تحویل سفارشات تیراژ از قبل با مشتری هماهنگ شده و اطلاع رسانی می گردد . برای سفارشات بالای 100 عدد که ممکن است تاخیر در چاپ داشته باشد حتماً با هماهنگی مشتری می باشد ولی برای سفارشات زیر 100 عدد هیچ گونه محدودیتی در زمان تحویل وجود ندارد.

سفارش آنلاین چاپ تیشرت ملانژ
گالری
سایز و ابعاد چاپ روی تیشرت ملانژ طوسی
ابعاد تیشرت های اسپان در ۵ سایز S , M , L , XL , XXl قابل عرضه می باشد. این تیشرت ها قابل استفاده برای بانوان وآقایان می باشد.
• ابعاد تیشرت بر حسب سانتیمتر می باشد.

کیفیت چاپ روی تیشرت 
چاپ روی تیشرت ملانژ با استفاده از سیستم چاپ سابلیمیشن می باشد. سابلیمیشن به صورت چاپ حرارتی می باشد که قابلیت چاپ هر نوع عکس و تصویر دلخواه را روی پارچه دارد. طرح با استفاده از دستگاه پرس حرارتی به تیشرت منتقل شده و به خورد پارچه می رود. تصویر چاپ شده قابل خراش یا لمس نمی باشد و با شستشو از بین نمی رود. چاپ تیشرت ملانژ کاملاً بدون بکگراند انجام می پذیرد فقط قسمت های سفید کار به رنگ طوسی زمینه تیشرت می باشد. چاپ سابلیمیشن بهترین کیفیت تصاویر چاپی رو تیشرت را دارا می باشد که بالاترین ماندگاری تصویر را داراست.

کیفیت دوخت تیشرت ملانژ
مرکز تخصصی چاپ حامد یکی از بهترین تولید کنندگان تیشرت ملانژ می باشد که با کیفیت ترین دوخت تی شرت در کشور را دارا می باشد. این تیشرت ها از جنس اسپان بوده و دارای مواد می باشد. جنس تیشرت نرم و لطیف می باشد که همین لطیف بودن تیشرت آن را به یکی از خوش پوش ترین تیشرت ها تبدیل کرده. چاپ تیشرت توسط خیاطان ماهر و زبردست شرق کشور انجام می پذیرد که سالها در زمین دوخت تیشرت فعالیت داشته اند.

یقه تیشرت:
تیشرت های ملانژ دارای یقه گرد پارچه ای می باشد. کیفیت دوخت یقه بالا بوده و به راحتی قابل استفاده می باشد.

www.hamedprint.ir  ارائه دهنده بهترین و ارزان ترین خدمات آنلاین چاپ در مشهد شامل:

چاپ لیوان ،  چاپ سنگ ، چاپ تابلوفرش ، چاپ کوسن ،  چاپ پازل ، چاپ بشقاب ، چاپ ساعت ، چاپ قاب کریستال
و…  با بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت می باشد.
اشتراک‌گذاری این:

چگونه لیوان ها را تزئین کنیم

 چگونه لیوان ها را تزئین کنیم

مواد و روش ها
1- تزئینات با خودکارهای رنگ روغن
2- استفاده از رنگ اکریلیک
3- انتقال تصویر با نوار بسته بندی
بسیار پیش آمده که از دیدن لیوان های رنگی و طرح دار زیبا لذت ببریم و دوست داشته باشیم یکی از آن ها را در اوقات فراغت خود با ایده های جالب و خلاقانه تزئین کنیم. همچنین میتوانیم از تزئین لیوان برای هدیه یک مناسبت مانند تولد، سالگرد ازدواج، روز پدر، مادر و… آن را به عزیزانمان هدیه دهیم. دلیل آن هر چه باشد روش های جالبی برای لیوان آرایی وجود دارد. می توانید با استفاده از رنگهای مختلف یا برچسب های زیبا یک ماگ جذاب با سلیقه خود تزئین کنید.
روش اول – تزئین لیوان با خودکارهای رنگ روغن
1- قلم های رنگی روغنی بخرید که می توانند روی سرامیک ها پخته شوند.
به فروشگاه لوازم صنایع دستی محلی خود یا به وب سایت فروشنده لوازم صنایع دستی آنلاین برای قلم های رنگی یا بطری رنگی مراجعه کنید که بیان می کند برای استفاده در سرامیک ها استفاده شده است. آنها باید در طیف گسترده ای از رنگ ها و ضخامت های مختلف نوک وجود داشته باشند، بنابراین مجموعه ای از رنگ ها و نکاتی را که دوست دارید انتخاب کنید.
رنگهایی که می خواهید استفاده کنید معمولاً به جای “بر پایه آب” روی بسته بندی آنها “با روغن” است.
خرید نوع مناسب رنگ مهم است. در غیر این صورت ، تزئینات شما دائمی نخواهد بود.

.

2- سطح لیوان را با پنبه و مالش الکل تمیز کنید.
قبل از تزئین لیوان باید اطمینان حاصل کنید که سطح کاملا تمیز است. مالیدن الکل باعث از بین رفتن چربی و آلودگی سطح می شود و پس از تمیز کردن چیزی باقی نمی ماند.
با تمیز کردن سطح لیوان، هرگونه آلودگی و چربی که ممکن است از چسبیدن رنگ به لیوان جلوگیری کند، از بین می رود.

3- طرح خود را بیاورید.
قبل از اینکه دائماً روی آن نقاشی کنید، می توانید با مداد خطوط اولیه را بکشید تا طرح شما را بیرون بکشد. همچنین استفاده از نوار نقاشی برای تعیین جایی که می خواهید طرح خود را بکشید می تواند مفید باشد.
اگر به نحوه طراحی لیوان و مهارت های نقاشی اطمینان دارید، ممکن است یک طرح اولیه لازم نباشد.

4- طرح خود را روی لیوان خود نقاشی کنید.
با قلم موهای خود شروع به رنگ آمیزی طرح کنید. اگر طرح اولیه ای از طرح خود را روی لیوان خود کشیده اید، خطوط را دنبال کنید و در صورت تمایل جزئیات را نیز اضافه کنید.
اگر با رنگ اشتباه کنید، می توانید آن را به سرعت پاک کنید. با این حال، پس از خشک شدن رنگ، نمی توان آن را به راحتی از بین برد.

5- بگذارید رنگ کاملا خشک شود.
قبل از ادامه کار، باید زمان زیادی برای طراحی خود اختصاص دهید تا خشک شود. دستورالعمل های موجود در بسته بندی را برای زمان خشک شدن رنگ دنبال کنید، اما به طور معمول باید بگذارید حداقل 24 ساعت خشک شود.

6- با پیروی از دستورالعمل های همراه با رنگ ، لیوان را بپزید.
لیوان را در اجاق سرد قرار دهید. سپس اجاق را تنظیم کنید تا در دمای مستقیم که اغلب 350 درجه فارنهایت (177 درجه سانتیگراد) است، گرم شود. هنگامی که فر به دمای هوا رسید، اجازه دهید تا مدت زمان مشخص شده بپزد و سپس آن را خاموش کنید. بگذارید لیوان در فر بماند تا کاملاً سرد شود ، که ممکن است چند ساعت طول بکشد.
اگر قلم های رنگی شما با دستورالعمل پخت همراه نبود، سعی کنید آن را به مدت 20 دقیقه در دمای 350 درجه فارنهایت (177 درجه سانتیگراد) پخته و سپس فر را خاموش کنید. قبل از بیرون آوردن لیوان بگذارید کاملاً سرد شود.
راه اندازی لیوان در اجاق سرد باعث می شود که ماگ به تدریج به درجه حرارت برسد. این باعث کاهش خطر شکستن لیوان در اثر شوک دما می شود.
روش دوم- تزئین لیوان با استفاده از رنگ اکریلیک
1- رنگ های اکریلیکی را که برای رنگ آمیزی روی لعاب سرامیک ساخته شده اند بخرید.
طیف گسترده ای از رنگها وجود دارد که می تواند برای نقاشی روی سطح سرامیک استفاده شود. این رنگ ها معمولاً به اندازه پخت روی رنگ در برابر شستشو مقاوم نیستند، اما برای یک پروژه سرگرم کننده سریع و سریعتر از آنها استفاده می شود.
اگر رنگ های ساخته شده برای رنگ آمیزی روی سرامیک یا ظروف را پیدا نکردید ، به دنبال رنگی بگویید که برای نقاشی روی شیشه ساخته شده است. از آنجا که لعاب روی لیوان های سرامیکی اساساً شیشه ای است ، این رنگ ها به خوبی کار می کنند.

2- سطح فنجان را تمیز کنید.
هم است که قبل از رنگ آمیزی روی لیوان، از شر هر گونه چربی یا کثیفی خلاص شوید. برش را با آب و صابون تمیز کنید یا از الکل مالش دهنده و یک سواب پنبه برای پاک کردن سطح آن استفاده کنید.

3 – طراحی خود را خارج از لیوان قرار دهید.
رنگهایی که روی آنها پخته نشده ممکن است از نظر غذایی ایمن نباشند، به این معنی که نباید با غذا تماس بگیرند. با این حال، اگر طراحی خود را از مناطقی که دهان کسی به آنها لمس می کند دور نگه دارید، استفاده از آنها کاملاً عالی است.

4- اگر دوست دارید یک طرح اولیه روی لیوان خود بکشید.
اگر طرحی خاص روی لیوان خود می خواهید، ترسیم طرح اولیه با مداد قبل از نقاشی روی آن می تواند مفید باشد. شما همچنین می توانید از نوار نقاش برای مشخص کردن خطوطی که می خواهید رنگ آمیزی کنید یا همراه با طرح خود دنبال کنید، استفاده کنید.
از علامت های روشن استفاده کنید و فقط به همان اندازه که نیاز دارید بکشید تا یک طرح کلی از طرح شما ایجاد شود.

5- روی طرح خود نقاشی کنید.
از تخیل خود برای افزودن تزئینات به لیوان خود استفاده کنید. از اشکال ، رنگ ها و الگوهای مختلف برای تهیه لیوانی استفاده کنید که از استفاده و لذت بردن از آن هیجان زده اید. پس از اتمام طراحی، اجازه دهید رنگ کاملا خشک شود.

6- برای ماندگاری تزیینات خود در بالای طرح یک اسپری شفاف بزنید.
در حالی که بسیاری از تزئینات قلم رنگ هنگام شستن با دست دوام خواهند داشت، زدن یک اسپری شفاف به آنها ماندگاری بیشتری خواهد داشت. اگر قصد دارید لیوان خود را از طریق ماشین ظرفشویی بشویید، می تواند بسیار مفید باشد.
یک پوشش شفاف را انتخاب کنید که برای استفاده روی سطح سرامیک های لعاب طراحی شده است.
روش سوم- انجام انتقال تصویر برای تزئین لیوان
1- با چاپگر لیزری طرحی را چاپ کنید.
طرحی را که می خواهید به لیوان چاپ کنید انتخاب کنید. این می تواند یک کلمه، یک تصویر کوچک یا هر طرح دیگری باشد که پیدا می کنید. طرح را می توان با کارتریج چاپگر معمولی و کاغذ چاپگر معمولی چاپ کرد. فقط مطمئن شوید که طرح به راحتی روی لیوان قرار می گیرد.
قبل از حرکت اجازه دهید صفحه چاپ شده کاملا خشک شود، این فقط باید یک یا دو دقیقه طول بکشد.
با استفاده از این فرآیند، تصویر شما به برچسب واضحی تبدیل می شود که روی لیوان قرار می گیرد.

2- تصویر را با نوار بسته بندی شفاف بپوشانید.
یک تکه نوار بسته بندی را برش دهید و آن را به آرامی روی عکس قرار دهید. شما می خواهید تصویر در قطعه نوار متمرکز باشد، به طوری که همه آن پوشانده شود و در اطراف آن یک لبه نوار داشته باشد.
استفاده از نوار بدون داشتن حباب و چین و چروک در کاغذ مهم است.

3- تصویر را برش دهید.
دور تصویر را ببرید، یک لبه کوچک از نوار دور آن بدهید. شکلی که بریده اید می تواند به هر شکلی باشد، به شرطی که تصویری که می خواهید اعمال کنید در داخل آن باشد.
به یاد داشته باشید که شکل نوار روی لیوان چندان قابل مشاهده نخواهد بود. شما می خواهید به جای شکل نوار، تصویر برجسته شود.

4- تصویر ضبط شده را به مدت 5-10 دقیقه در آب سرد خیس کنید.
هدف این است که قبل از حرکت، کاغذ را کاملاً با آب خیس کنید. با این حساب ، در کنار زمان طولانی تر در آب خطا کنید به جای اینکه کوتاه تر شود.
در بیشتر موارد ، تصویر ضبط شده شما در یک فنجان یا کاسه کوچک آب قرار می گیرد.

5- کاغذ را از پشت نوار بسته بندی بردارید.
در حالی که تصویر ضبط شده هنوز غوطه ور است، شروع به مالیدن قسمت کاغذی تصویر کنید. با مالش ملایم تمام کاغذ را از پشت بردارید. تصویری که چاپ کردید باید روی نوار بماند.
اگر تصویر با کاغذ در حال محو شدن است، شما به اندازه کافی تصویر ضبط شده را خیس نکرده اید.

6- بگذارید نوار خشک شود.
وقتی همه کاغذها را برداشتید، باید بگذارید نوار خشک شود تا دوباره چسبندگی خود را بدست آورد. از آنجا که وقتی کاغذ برداشته می شود، نوار کمی غلت می خورد، می توانید آن را کمی در کنار خود قرار دهید تا خشک شود و به سطحی که روی آن قرار داده اید نمی چسبد. خشک شدن نوار معمولاً فقط یک ساعت طول می کشد.

7 – نوار را به سطح لیوان بمالید.
نوار را به آرامی روی سطح لیوان بچرخانید. اطمینان حاصل کنید که حباب هایی که هنگام حرکت ظاهر می شوند را صاف کنید. پس از اعمال، تصویر شما باید به وضوح روی لیوان شما نشان داده شود.
هنگامی که نوار صاف شد، باید متوجه طراحی آن شوید و فقط کمی خود نوار را ببینید.

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 صفحه بعد