x تبلیغات
چاپ حامد مرکز تخصصی خدمات آنلاین چاپ

تاریخچه ساخت لیوان: از جمجمه حیوانات تا غذاخوری

  

تاریخچه ساخت لیوان های قهوه
تجربه لذت نوشیدن یک فنجان قهوه داغ در یک روز زمستانی را به یاد دارید؟ آیا میتوانید دنیا را بدون نوشیدنی های گرم تصور کنید؟ یک فنجان چای بعد از یک روز سخت کاری بسیار مفرح خواهد بود. و قهوه که حدود 60 درصد از بزرگسالان آمریکایی هر روز صبح می نوشند.
به دلایل فوق و دلایل دیگر، داشتن یک دسته لیوان قهوه در کابینت آشپزخانه بسیار خوب است. فنجان های قهوه در واقع تاریخ جذابی دارند! این ظروف آشپزی برای هزاران و هزاران سال مورد استفاده قرار گرفته است.
آمریکایی ها چنین ارتباط عمیقی با قهوه دارند. ما ممکن است همان قهوه را با همکاران اداری خود بنوشیم، اما لیوان ما چیزی است که ما را در تجربه متمایز می کند. من فکر می کنم یک لیوان مورد علاقه می تواند به گسترش شخصیت ما تبدیل شود و این آرامش بخش است!
 
تاریخچه زمان بندی ساخت لیوان های قهوه
برای خود یک فنجان قهوه بریزید و با تکامل لیوان ها آشنا شوید، از فنجان های مسی در دوران سنگی گرفته تا لیوان های دیجیتالی که برای مدت طولانی به طرز دیوانه کننده ای داغ می مانند. این جدول زمانی سفر باور نکردنی لیوان قهوه را نشان می دهد!
 
3900 قبل از میلاد – 1700 قبل از میلادئ
 
لیوان فلزی
منبع: http://www.mugs.coffee
در دوره نوسنگی ، مردم نوشیدنی های خود را در لیوان های چوبی یا بدون شوخی در جمجمه های حیوانات می ریختند! لیوان چوبی که در اینجا نشان داده شده است در شرق مرکزی چین حفاری شده است. چوب و استخوان حیوانات تا ظهور کار فلزی و اختراع چرخ سفالگری در 3129 قبل از میلاد ظروف آشامیدنی انتخابی بودند.
 
Metal mug
 
منبع: http://www.mugs.coffee
 
آهنگران شروع به ساخت لیوان از طلا ، نقره ، برنز یا سرب کردند. این فنجان های فلزی قهوه خطرناک بودند زیرا هنگام لمس آنها می تواند باعث مسمومیت با سرب و سوختگی شود.
 
A picture containing indoor, plant, different, sliced
2400 سال قبل از میلاد
 
قابلمه های لیوان
مردم بریتانیا قهوه ، آب و حتی الکل را از “قابلمه های لیوانی” ، که قطعات سفالی به شکل زنگوله بودند، می نوشیدند. مردم بیکر، گروهی از شکارچیان که در آن زمان زندگی می کردند، به نام این گلدان ها نامگذاری شدند. آنها در نهایت به اروپا مهاجرت کردند و ظروف نوشیدنی منحصر به فرد خود را با خود آوردند.
 
Beaker pots
 
منبع: nature.com
 
Coffee beans
 
850 قبل از میلاد
 
دانه های قهوه
یک اسطوره اتیوپی داستان کلدی را روایت می کند. گفته شد که گله بز بطور تصادفی دانه های قهوه را در حدود 850 سال قبل از میلاد مسیح هنگامی که بزهایش از درخت خوردند کشف کرد. در قرن پانزدهم، تجارت قهوه رونق گرفت و بیشتر و بیشتر مردم به طور منظم آن را نوشیدند.
 
لیوان خاک رس هندسی
سرامیک به مردم در قرون وسطی فرصتی داد تا هنرمندی خود را به رخ بکشند. آنها می توانند از یک چرخ سفالگری برای چاپ لیوان های پیچیده جدید با الگوهای پیچیده استفاده کنند، مانند لیوان سفالی هندسی که در اینجا نشان داده شده است.
 
Geometric clay mug
 
منبع: گالری های رویال-آتنا
 
Puzzle mug
 
منبع: بلکس لند ، وندی
 
لیوان پازل
لیوان های پازل در اروپا استفاده می شد. این لیوان های عجیب دارای سوراخ های دریبل و تونل هایی بودند که در دسته و دیوارهای فنجان حفر شده بودند. نوشیدن فنجان ها دشوار بود و بیشتر به عنوان شوخی استفاده می شد. می توانید آنها را به عنوان اولین لیوان جدید روی کره زمین تصور کنید!
 
دهه 1600
1750
 
انتقال چاپ
منبع: thespruce.com
چاپ انتقال به عنوان یک تکنیک تزئین در طول انقلاب صنعتی پدیدار شد. این فرآیند امکان تولید انبوه لیوان های سفارشی را فراهم کرد که می تواند در فروشگاه ها و مشاغل جدیدی که در آن زمان افتتاح شده بود به فروش برسد.
 
1945
 
Transfer  printing
 
لیوان ویکتور
Victor mug
 
منبع: https://thehuffingtonpost.com/
فرهنگ غذاخوری آمریکا را فرا گرفت! شرکت ویکتور عایق همه آن مشتریان را پر از قهوه با لیوان های غذاخوری سفید ساده خود می کرد. این فنجان ها یا ساده بودند یا روی صفحه با نام غذاخوری چاپ می شدند. لیوان های ویکتور در رستوران های سراسر ایالات متحده پیدا شد.
 
لیوان اسپرسو
Espresso mug
 
منبع: https://www.illy.com/
ایلی یکی از اولین شرکت هایی بود که لیوان اسپرسو تزئینی یا کاپوچینو عرضه کرد. این لیوان های قهوه کوچکتر از حد معمول هستند ، معمولاً نعلبکی دارند و دسته های کوچک و C شکل دارند.
1992 – 1994
 
لیوان حساس به حرارت
Travel mug
 
منبع: http://mentalfloss.com
رنگهای حساس به حرارت در دهه 1970 اختراع شد ، اما در هزاره جدید واقعاً محبوب شد. از این رنگ جادویی می توان برای پوشاندن لیوان استفاده کرد و باعث تغییر آنها در جلوی چشم شما شد! با گرم کردن قهوه ، تصویر تغییر کرده و رنگ ها را تغییر می دهد و طرحی کاملاً جدید ایجاد می کند. این لیوان ها معروف به لیوان های حرارتی یا ماگ جادویی هستند که امکان چاپ عکس روی لیوان را فراهم آورده اند. یکی از بهترین ابزار برای هدیه به مناسبت های مختلف چاپ لیوان حرارتی یا جادویی می باشد.
 
دهه 2000 – 2018
 
چه زمانی قهوه کشف شد؟
کشف قهوه به 850 سال قبل از میلاد در اتیوپی برمی گردد. افسانه ها می گویند که یک گله بز به نام کلدی متوجه این حبوبات روی درختی شد که در نزدیک مزرعه اش رشد می کرد. او در ابتدا فکر می کرد که آنها توت هستند ، اما وقتی بزها آنها را می خورند و شب نمی توانند بخوابند ، با قدرت کافئین برخورد کرد!
 
در قرن پانزدهم ، صنعت قهوه به یک تجارت جهانی تبدیل شد. همه چیز در شبه جزیره عربستان شروع شد ، اما قهوه به زودی راه خود را در سراسر جهان باز کرد. قهوه خانه ها نیز شروع به ظهور کردند و مردم را در مکانی امن قرار دادند که در آن می توانند گپ بزنند ، به موسیقی گوش دهند ، بازی هایی مانند شطرنج انجام دهند و از اخبار روز مطلع شوند.
 
چاپ حامد ارائه دهنده بهترین و ارزان ترین خدمات آنلاین چاپ در مشهد شامل:
 
چاپ لیوان ، چاپ سنگ ، چاپ تیشرت ، چاپ تابلوفرش ، چاپ کوسن ، چاپ پازل ، چاپ بشقاب ، چاپ ساعت ، چاپ قاب کریستال
و… با بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت می باشد.
 
اشتراک‌گذاری این:

چاپ مستقیم به پوشاک (DTG)

 چاپ مستقیم به پوشاک (DTG) چگونه کار می کند

Direct to Garment (یا DTG) روشی برای چاپ است که مدت زیادی نیست که بوجود آمده است، اما نحوه چاپ تیشرت ها را کاملاً متحول کرده است. نحوه عملکرد آن کاملاً مستقیم است. یک طرح تقریباً به همان شیوه چاپ می شود که چاپگر رایانه روی کاغذ چاپ می کند. اگرچه جوهر به جای ایجاد یک لایه چاپ شده در بالای آن به الیاف پارچه تزریق می شود.
این بدان معناست که تی شرت های چاپ شده DTG بسیار لطیف هستند. همچنین یک روش عالی برای چاپ تی شرت هایی با تعداد زیادی رنگ یا جزئیات پیچیده است. این تکنیکی است که ما اغلب زمانی استفاده می کنیم که طراحی شما برای چاپ روی صفحه بسیار پیچیده است.
زمینه چاپ DTG تا اواسط دهه 2000 پدیدار نشد. اما با استفاده از فناوری های چاپ جوهر افشان که از دهه 1950 به بعد در حال توسعه بود. DTG از برخی جهات به مدت طولانی در راه بود.

به دنبال ورود چاپگر جوهر افشان در اواخر دهه 1980، توسعه دهندگان در دهه بعدی تلاش کردند تا فناوری مورد استفاده برای چاپ روی کاغذ را برای صنعت پوشاک وفق دهند. چاپگرهای DTG برای اولین بار در سال 2004 رونمایی شدند، اما تا سال بعد جوهر سفید اختراع نشد. قبل از این DTG فقط برای لباس های رنگ روشن استفاده می شد.
از آن به بعد، این فناوری متنوع و تغییر کرده است و آن را به روشی بسیار رایج برای چاپ تبدیل کرده است.

چاپ مستقیم روی صفحه چگونه کار می کند
قبل از چاپ، چند مرحله اولیه وجود دارد که برای جلوه دادن چاپ نهایی تیشرت به بهترین شکل ممکن ضروری است. در مرحله اول، تی شرت ها باید با مایع قبل از خیس شوند.

این امر باعث می شود جوهر به الیاف بچسبد و در جای خود بماند. مهم است که مطمئن شوید لباس بعد از این کار کاملاً خشک شده است، یا اجازه دهید تا در هوا خشک شود یا با استفاده از فشار حرارتی این روند را تسریع کنید.

چاپگر 
از اینجا طرح شما به چاپگر ارسال می شود. تیشرت در چاپگر قرار داده می شود و بدون چین و چروک محکم در جای خود ثابت می شود تا از هرگونه چاپ اشتباه جلوگیری شود.

اگر طرح شما بر روی لباس های تیره چاپ می شود، ابتدا یک لایه اصلی از جوهر سفید اعمال می شود. این امر برای اطمینان از روشن بودن رنگ ها و جزئیات در پس زمینه است.
اکنون زمان چاپ است این مرحله تقریباً مانند چاپگر استاندارد کاغذ است. پس از اتمام کار، تی شرت چاپ شده شما به طور تخصصی بررسی می شود تا از خراش بودن آن مطمئن شوید.

در مرحله نهایی فرآیند، طرح حرارتی پخت می شود تا اطمینان حاصل شود که جوهر ایمن است و در داخل الیاف لباس ثابت می ماند. این تی شرت برای کمی بیشتر از یک دقیقه در گرمکن قرار می گیرد و به دمایی می رسد که جوهر را به پیش تصفیه ای که برای اولین بار روی تیشرت شما اعمال شده است متصل می کند.
تی شرت چاپ شده DTG شما اکنون آماده پوشیدن است!

نکاتی که باید در نظر گرفت
DTG یک روش بسیار ساده و بدون دردسر برای چاپ تیشرت است. ایده آل است اگر طراحی شما شامل چندین رنگ یا الگوهای پیچیده باشد. در واقع جزئیات خیلی خوب وجود ندارد.

بر خلاف چاپ روی صفحه، هیچ هزینه ای برای صفحه نمایش ها وجود ندارد. بسته به تعداد رنگ هایی که چاپ می کنید هیچ هزینه اضافی وجود ندارد. فقط در سفارشات عمده DTG گران تر می شود.

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین و ارزان ترین خدمات آنلاین چاپ در مشهد شامل:

چاپ لیوان ، چاپ سنگ ، تبدیل عکس به تابلوفرش ، چاپ پازل ، چاپ بشقاب ، چاپ کوسن ، چاپ ساعت ، چاپ قاب کریستال
و…  با بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت می باشد.

15 نکته برای تهیه لیوان قهوه شخصی که از بقیه برجسته تر است

 چاپ لیوان های قهوه با پیامهای جذاب، گفته های شیرین یا کارهای هنری بی نظیر سالها در قلب مردم جای گرفته است. لیوان های قهوه که به عنوان هدیه و برای نگهداری نوشیدنی دلخواه صبح خود ارزشمند هستند، یکی از مواد اصلی در آشپزخانه ها، دفاتر و اتاقهای هیئت مدیره امروزی است.

 
باور کنید یا نه، لیوان ها به هزاران سال قبل برمی گردند، گرچه آنچه که ما لیوان قهوه “سنتی” می پنداریم تا سال 1945 طراحی شده است. تاریخچه هرچه باشد، لیوان های قهوه چنان پایدار و محبوب هستند که می توانید مطمئن باشید این روند در این قرن نیز ادامه خواهد داشت.
 
سفارش آنلاین چاپ لیوان
گالری
چرا لیوان قهوه هدیه می دهیم؟
لیوان های قهوه یکی از متنوع ترین و مفیدترین روش ها برای انتقال پیام شما، زیبایی روز دیگران یا افزودن جلوه های ویژه به دکوراسیون شماست.
 
بیایید برخی از روشهای مختلف استفاده از لیوان قهوه را بررسی کنیم:
 
چاپ لیوان تبلیغاتی
لیوان های قهوه یک بوم عالی برای آرم کسب و کار شما یا نمایش برجسته پیام مرتبط با تجارت شما ایجاد می کنند. از آنجا که مفید هستند، کمتر کنار گذاشته می شوند و حتی ممکن است استفاده روزانه از آنها مشاهده شود.
 
هر بار که شخصی از لیوانی که با نشان یا نشان تجاری کسب و کار شما تزئین شده است بنوشد، بیشتر در معرض دید شرکت خود خواهید بود.
 
چاپ لیوان
چاپ لیوان تبلیغاتی
هدیه دادن
لیوان های مخصوص طراحی، هدیه ای کاملاً صمیمانه و مفید را برای افراد خاص در زندگی شما ایجاد می کنند.
 
یک لیوان سفارشی که با متن های الهام بخش، کارهای هنری سفارشی و حتی شخصی سازی شده با نام گیرنده تزئین شده است، احساسات مناسب را برای هر موقعیتی منتقل می کند.
 
دکور خانه
مجموعه ای از لیوان های چاپی سفارشی می توانند فقط مورد مناسبی برای آشپزخانه یا محل کار شما باشند. آنها می توانند از ساده، مانند لیوانهای تک نمودار یا مجموعه ای از گفته های الهام بخش، تا والا، مانند کارهای هنری تمام عیار یا عکس باشند.
 
مهم نیست که چگونه آنها را طراحی می کنید، لیوان های سفارشی می توانند با تزئین شخصیت به خانه شما تزریق کنند.
 
مشاغل مستقر در خانه
آیا می دانید به استفاده از چاپ عکس روی لیوان ایده بسیار خوبی برای طرح کار از خانه ایجاد می کنند؟
 
استفاده از محبوبیت لیوان راهی عالی برای تولید مشاغل درآمدزا است که می توانید به صورت محلی یا آنلاین فعالیت کنید.
 
به سادگی طرح ها یا پیام های هوشمندانه و منحصر به فرد ایجاد کنید و آنها را با دقت روی لیوان های با کیفیت بالا چاپ کنید تا یک ایده تجاری آسان و سودآور داشته باشید.
 
بیایید به روش هایی برای ایجاد بهترین طراحی لیوان قهوه خود بپردازیم.
 
نکاتی برای برجسته کردن طراحی لیوان قهوه خود
 
بنابراین، شما تصمیم گرفته اید که لیوان قهوه خود را طراحی کنید – خارق العاده!
 
بیایید با این نکات ساده اما مهم شروع کنیم که به شما اطمینان می دهد طراحی شما یک سر و شانه ها بالاتر از بقیه باشد.
 
چاپ لیوان
نکاتی برای ساخت لیوان قهوه خودی که از بقیه متفاوت است
برنامه ریزی کنید
قبل از انجام هرگونه پروژه طراحی لیوان قهوه، مطمئن شوید که طراحی را از ابتدا تا انتها برنامه ریزی کرده اید.
مواردی که باید در نظر گرفت عبارتند از:
آیا طرح در فضای لیوان قرار می گیرد؟
آیا طرح کل لیوان را پوشش می دهد یا فقط یک طرف آن را پوشش می دهد؟
آیا داخل لیوان چیزی وجود دارد؟
طرح از چند رنگ استفاده خواهد کرد؟
آیا طرح دائمی، قابل شستشو، بدون ظرفشویی یا مایکروویو خواهد بود؟
لیوان پایه خود را برای دوام بیشتر انتخاب کنید
شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که لیوان بی نظیر شما به راحتی قابل مراقبت و مقاومت در برابر سالها استفاده خواهد بود. به همین دلیل است که برای بهترین نتیجه باید به دنبال جای لیوان هایی باشید که در ماشین ظرفشویی ایمن نباشند.
 
رنگی خردمند باشد
رنگ می تواند تأثیر واقعی بر چاپ لیوان شما بگذارد، اما گاهی اوقات رنگ بیش از حد می تواند بر یک تصویر غلبه کند و در نهایت به نظر می رسد یک ظرف غذا واقعی است.
 
قبل از شروع محصول نهایی، رنگ مناسب لیوان خود را تعیین کنید. یک طرح راهی عالی برای دیدن اینکه آیا رنگ های طرح شما درست انتخاب شده اند می باشد.
 
اگر لیوان خود را به صورت حرفه ای چاپ می کنید، استفاده از رنگ های کمتر می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند.
 
بزرگتر می تواند بهتر باشد
بپذیریم – نوشیدن کنندگان قهوه و چای امروز دوست دارند چیزهای اضافی کمی به دم نوش خود اضافه کنند. لیوان با حجم بزرگتر می تواند در برابر مزه های خامه ، شکر و … مقاومت کند.
 
علاوه بر این که به شما امکان می دهد با تهیه بخش بیشتری از نوشیدنی مورد علاقه خود، میزان شارژ را کاهش دهید، لیوان های بزرگ نیز با راحتی بیشتری در دستان قرار می گیرند.
 
الهام بخش باشید
مردم عاشق الهام گرفتن هستند، که این محبوبیت سخنان مانند ” این را بدانید … فقط شما هستید که میتوانید خودتان را به جایی که میخواهید برسانید، نه هیچکس دیگری” در طول سال توضیح می دهد.
 
شما می توانید نقل قولی را از یک چهره عمومی محبوب، نویسنده یا بازیگر یا حتی یکی از الگوهای رفتاری که در فضای مجازی در حال گردش هستند انتخاب کنید تا جرقه الهامی به لیوان سفارشی خود اضافه کنید.
 
6. یک زیرچشمی نگاه کردن را انتخاب کنید
شما می خواهید قبل از اینکه متعهد به چاپ لیوان شوید، طراحی خود را عملی ببینید. گاهی اوقات، آنچه در ذهن شما خوب به نظر می رسد به خوبی روی لیوان پیاده نمی شود.
 
وقت بگذارید و یک نقاشی از طرح خود را روی کاغذ بکشید یا یک طرح کاغذی را که با دست کشیده شده برش دهید و آن را روی لیوان تست کنید یا یک موکاپ از لیوان تهیه کنید تا ایده خوبی در مورد ظاهر محصول نهایی بدست آورید.
 
چاپ لیوان
آن را به یاد ماندنی کنید
هرچه طراحی لیوان شما به یاد ماندنی تر باشد، احتمال اینکه گیرنده به آن در خانه یا محل کار خود افتخار کند، بیشتر است.
 
از طرح های منحصر به فرد یا چشم نواز استفاده کنید تا لیوان شما از بقیه برجسته شود.
 
از متن و عکس های مجاز استفاده کنید
توجه داشته باشید که بسیاری از گفته ها و آثار هنری دارای حق چاپ هستند و بدون گرفتن اجازه از صاحب اثر، قابل تولید نیستند.
 
تعداد بسته بندی
خواه لیوان خود را برای تبلیغ کسب و کار خود طراحی کنید و یا فقط روز یک دوست را زیبا کنید، بسته بندی محصول نهایی برای تأثیرگذاری مهم است.
 
یک جعبه محکم متناسب با لیوان خود پیدا کنید، سپس لیوان را در دستمال کاغذی رنگی بپیچید و درون آن قرار دهید. جعبه را ببندید و محکم کنید، سپس بسته بندی مورد نظر خود را متناسب با هدیه اضافه کنید.
 
اگر این یک هدیه تجاری است، جعبه ممکن است تمام نیاز شما باشد، اما یک کارت ویزیت چاپی سفارشی که در بالا متصل شده یا درون جعبه قرار دارد، یادآوری خوبی از اندیشیدن شما خواهد بود.
 
لیوان های حرفه ای و چاپی
یکی از بهترین راه ها برای طراحی لیوان قهوه خود، چاپ حرفه ای یکی (یا بیشتر) در یک چاپخانه سفارشی مانند چاپ حامد است. چاپ حامد طراحی لیوان را با صدها طرح موجود برای انتخاب آسان می کند، یا می توانید طرح خود را از طریق درگاه آنلاین بارگذاری کنید.
 
داشتن یک چاپگر حرفه ای برای انتقال آثار هنری یا عکس های سفارشی خود بر روی لیوان، یکی از بهترین راه ها برای تولید رنگ ها و خطوط واضح و شفاف همراه با دوام بی نظیر است.
 
ماگ ها معمولاً ظرف 24 ساعت ارسال می شوند و در جعبه های بادوام بسته بندی می شوند که برای بسته بندی کادو و هدیه دادن مناسب است.
 
از همه بهتر، اگر می خواهید موارد متناسب با آن را در اختیار گیرنده خود قرار دهید ، چاپ حامد همچنین می تواند پد ماوس، کارت، زیر لیوانی را چاپ کند تا در هدیه خود قرار گیرد!
 
لیوان مسافرتی
اگر برای شخصی که وقت زیادی را در اتومبیل می گذرد لیوان طراحی می کنید، ممکن است بخواهید یک لیوان مسافرتی را انتخاب کنید.
 
اینها در نسخه های عایق بندی شده وجود دارند که می توانند نسخه های لیزری اچ یا سرامیکی با پوشش لاستیکی نرم باشند.
 
شارپی را دریافت کنید!
یک روش خارق العاده و ساده برای شخصی سازی لیوان استفاده از قلم های معروف مارک شارپی برای جوهر کشیدن یک طرح دستی روی لیوان است. شارپی های روغنی برای ایجاد طرح هایی با ماندگاری طولانی بهترین عملکرد را دارند.
 
تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که طرح خود را بیرون بیاورید، بگذارید خشک شود، سپس دو بار آن را بپزید تا جوهر آن تنظیم شود. سرگرم کننده و قابل شستشو با دست، یک لیوان کشیده شده توسط شارپی مطمئناً لطفاً این کار را انجام دهد.
 
لیوان قلم-نهایی
اگر به دنبال یک طرح لیوان با دوام تر و قابل استفاده در ماشین ظرفشویی هستید، از قلم مخصوص ظروف چینی و سرامیک مانند Pebeo برای جوهر دادن به طرح خود استفاده کنید. پس از پخت، یک لیوان کشیده شده توسط Pebeo به راحتی در برابر استفاده روزانه قرار می گیرد.
 
کلاژ Mod-Podge
مایع قدیمی دکوپاژ Mod-Podge را به خاطر دارید؟ خوب ، اکنون این شرکت نسخه ایمن ماشین ظرفشویی را تولید می کند که وقتی می خواهید لیوان قهوه خود را طراحی کنید، عالی است.
 
فقط کاغذهای دستمال کاغذی، برش های تصویر یا هر طرح مبتنی بر کاغذ را روی لیوان خود قرار دهید و کاملاً با Mod-Podge ضد ماشین ظرفشویی بشویید و بگذارید خشک شود.
 
این تمام – شما یک لیوان سفارشی دریافت کرده اید که با دوام ، تمیز کردن آسان و منحصر به فرد است.
 
آن را با وینیل درست کنید
اگر دستگاه برش وینیل دارید ، خوش شانس هستید. می توانید تقریباً هر شکل یا گفته ای را از وینیل استاندارد ببرید و آن را به یک لیوان بچسبانید.
 
فقط با یک پوشش سریع از درزگیر اکریلیک، طراحی شما ماندگار و ایمن خواهد بود.
 
چرا باید لیوان قهوه خود را طراحی کنید؟
بسیاری از طرح های لیوان قهوه وجود دارد، زیرا یک کلیک سریع در اینترنت و یا یک مرور در فروشگاه جعبه بزرگ محلی خود را تصدیق می کند. بنابراین، چرا باید خودتان را برای طراحی خود به زحمت بیاندازید؟
 
یک لیوان با طراحی سفارشی جلوه ای از کلاس، شخصیت و جذابیت را اضافه می کند که لیوان های ساده و خریداری شده در فروشگاه کاملاً مطابقت ندارند. هنگامی که شما لیوان قهوه خود را طراحی می کنید، یک محصول نهایی ایجاد می کنید که منحصر به فرد شماست.
 
یکی از بهترین راه ها برای طراحی لیوان قهوه خود، چاپ حرفه ای یکی (یا بیشتر) در یک چاپخانه سفارشی مانند چاپ حامد است. برای کسب اطلاعات بیشتر امروز با ما تماس بگیرید!
 
چاپ حامد ارائه دهنده بهترین خدمات آنلاین چاپ شامل:

چاپ لیوان . چاپ عکس روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 
با بالاترین کیفیت چاپ و ارزان ترین قیمت در اسرع وقت آماده خدمت به شما عزیزان می باشد.

چگونه یک لیوان طراحی کنیم

 یک لیوان خوب می تواند یک صبح سخت را بهتر کند یا یک لبخند زیبا برای بعد از ظهر خود به ارمغان بیاورد. طراحی یک لیوان سفارشی بسیار آسان است، اما ما تمام جزئیات را برای شما ارائه می دهیم تا بتوانید با اطمینان خاطر لیوان مد روز خود را ایجاد کنید!

لیوان را بشناسید

لیوان قهوه 11  ozکلاسیک و سفید است. لیوان سرامیکی هم در مایکروویو و هم در ماشین ظرفشویی ایمن است، بنابراین به راحتی می تواند مورد علاقه خانواده شما برای جامعه باشد. طرح شما را می توان در جلو و پشت لیوان چاپ کرد. ابعاد قابل چاپ 21 در 9 سانتی متر است.

چاپ لیوان

سفارش آنلاین چاپ لیوان

طراحی لیوان سفارشی

طرح خود را ایجاد کنید

لیوان خود را می توانید در ابزار طراحی مانند فتوشاپ یا کورل یا در برنامه ای مانند Illustrator طراحی کنید. اگر استفاده از یک برنامه خارجی را انتخاب کرده اید، می توانید فایل طرح تکمیل شده خود را با پسوند .AI، .EPS ، .PNG ، JPG یا قالب PDF ذخیره کنید. اگرچه ترجیحاً در صورت داشتن تصاویر وکتور، بارگذاری می شود، اما اجباری نیستند. برای بهترین نتیجه ، وضوح حداقل1500 در 1500 پیکسل را توصیه می کنیم. همچنین، اطمینان حاصل کنید که عکس ها یا تصاویر بدون شیب را بارگذاری کنید تا از 8 محدوده رنگ در هر طرف محصول برخوردار باشید.

ایده های طراحی لیوان

از بسیاری جهات، ایجاد طرحی که روی لیوان قهوه چاپ شود واقعاً تفاوت زیادی با طراحی تی شرت ندارد. اما، ما شاهد برخی از روندهای رایج طراحی از زمان راه اندازی و چاپ لیوان از چند سال پیش هستیم. بیایید نگاهی به ایده های مورد علاقه ما در زمینه طراحی لیوان بیاندازیم تا به شما الهام بخشیم.

لیوان های سفارشی طراحی شده با خط حداقل

روندی که اخیراً بسیار شاهد آن بوده ایم، طراحی کم اهمیت و مینیمالیستی است. این طرح های لیوان با خطوط نازک و ظریف و حداقل تایپوگرافی برای ایجاد ظاهری ساده اما تصفیه شده انجام می شود.

چاپ عکس روی لیوان

چاپ عکس روی لیوان

رنگهای خنثی

لیوان های سفارشی با رنگ های خنثی طراحی شده اند.

اکنون پالت های رنگی خنثی و متعادل، چه برای لباس، چه برای کالاهای خانگی و چه برای رنگ های محصول، بزرگ هستند. با انتخاب رنگ های بعدی برای چاپ عکس روی لیوان، به طبیعت برگردید. آن را با تصاویر طبیعی و روان جفت کنید تا واقعاً به این روند خاکی گرایش پیدا کنید.

آماده ایجاد لیوان خود هستید؟

لیوان های سفارشی طراحی شده با تصاویر رنگارنگ.

رنگ سرگرم کننده است، و این یک روش عالی برای اطمینان از اینکه طراحی لیوان قهوه شما چشم نواز است. یک طرح لیوان روشن و رنگارنگ ایجاد کنید که واقعاً از حد چاپ 8 رنگ ما بهره می برد.

اگر قبلاً تصاویر روشن و پیچیده ای را از سایر پروژه های کالاهای سفارشی آماده کرده اید، این گزینه طراحی بسیار مناسب است.

طرح های تایپوگرافی

لیوان های سفارشی طراحی شده با طرح های تایپوگرافی

بزرگ و جسورانه عمل کنید و با طراحی کاملاً تایپوگرافی روند طراحی خود را ساده نگه دارید. اگر می خواهید لیوان خود را کاملاً در ابزار های طراحی ایجاد کنید، یا اگر خود را یک تصویرگر نمی دانید و فقط به یک لیوان ساده اما زیبا نیاز دارید، استفاده از یک طرح مبتنی بر متن ایده آل است.


چاپ عکس روی لیوان

چاپ عکس روی لیوان

طرح های سیاه و سفید

لیوان های سفارشی طراحی شده با طرح های سیاه و سفید.

سیاه و سفید یک ترکیب رنگی کلاسیک است و با لیوان های ما واقعاً خوب کار می کند. طرح خود را به صورت یک طرح مشکی تک رنگ بارگذاری کنید. مناطق سفید را در طرح خود به عنوان فضای منفی بگذارید. رنگ سفید لیوان درخشان خواهد شد که هم بهتر به نظر می رسد و هم باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود. جوهر سیاه یک انتخاب ایمن و کلاسیک است که تقریباً برای هر طراحی مناسب است.


آرم های بزرگ

لیوان های سفارشی طراحی شده با آرم های بزرگ.

اگر در حال چاپ لیوان برای یک تجارت، نام تجاری یا سازمان هستید، ممکن است بخواهید با یک لیوان آرم شروع کنید. این یک کالای اصلی تجاری است و اگر اولین بار است که لیوان درست می کنید ، مکانی عالی برای شروع است. فقط مطمئن شوید که یک فایل با وضوح بالا از آرم خود دارید که به درستی برای لیوان مقیاس بندی شده است.


چاپ عکس روی لیوان

چاپ عکس روی لیوان

مجموعه های تطبیق

چاپ لیوان های سفارشی به عنوان بخشی از یک مجموعه تطبیقی ​​طراحی شده اند.

اگر لیوانی را قصد دارید که بخشی از یک مجموعه بزرگتر از کالاهای تجاری باشد، می توانید با استفاده از همان طرح در کالاهای مختلف خود، یک مجموعه مطابقت کامل ایجاد کنید. اگر برای اولین بار کالاهایی ایجاد می کنید یا فقط به کالاهای تجاری اصلی خود نیاز دارید، این یک روش عالی است.


مجموعه های تعریف شده

لیوان های سفارشی طراحی شده با مجموعه رایگان کالا.


روش دیگر برای ایجاد یک مجموعه مارک تجاری سفارشی برای گروه شما، طراحی مجموعه ای از محصولات است که روی هر مورد کمی طرح متفاوت دارند، اما می توانید بگویید بخشی از همان مجموعه است. با استفاده از قلم ها، گرافیک ها و رنگ های یکسان، اما تغییر مکان قرارگیری آنها یا استفاده از کلمات یا عبارات مختلف، می توانید برای هر محصول تجاری طرح های تکمیلی ایجاد کنید.

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین خدمات آنلاین چاپ شامل:

چاپ لیوان . چاپ روی تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

با بالاترین کیفیت چاپ و ارزان ترین قیمت در اسرع وقت آماده خدمت به شما عزیزان می باشد.

بهترین هدیه شخصی برای بیان احساسات شما

 آیا هدیه دادن چیزی خاص به دیگران که نشان دهنده احساسات درونی شما باشد، همانطور که قصد انتقال آن را دارید احساس خارق العاده ای نخواهد بود؟ معمولاً یافتن چیزی در مغازه های هدیه فروشی یا مراکز خرید دشوار است که بتواند با احساسات شما همسو باشد زیرا در این صورت باید فاکتورهایی مانند افرادی که به آنها هدیه می دهید را نیز ببینید، آیا این یک هدیه عملی است یا اینکه گیرنده آن را دوست دارد یا نه؟ هدیه های رایج در این موارد همیشه ناامید کننده هستند زیرا با تلاش و اندیشه در نظر گرفته می شوند اما به نظر نمی رسد هنگام هدیه دادن به اندازه کافی صمیمی نباشد. از این رو، هدایای شخصی در چنین مواقعی به کمک می آیند!

هدیه های عادی و هدیه های شخصی یک تفاوت بزرگ دارند و آن این است که، هدیه های سفارشی به نظر می رسد که به راحتی به نظر می رسد که آنها با فکر و تلاش بیشتری نسبت به هدیه های معمولی تهیه شده اند. خدمات شخصی را می توانید در مغازه های هدیه فروشی نیز پیدا کنید، اما معمولاً حتی اگر بخواهید یک لیوان را شخصاً طراحی کنید، چنین خدمات بسیار گران است.


چاپ حامد به دلیل این مسئله که بسیاری از مردم با آن روبرو شده اند به وجود آمد و ما بهترین هدایای عکس را که نمی توانید با آن تصور کنید به شما ارائه می دهیم! اما ما چهار هدیه اصلی عکس داریم که کاملاً می تواند به شما کمک کند در عرض چند دقیقه دوستانتان را غافلگیر کنید! بیاید آنها را بررسی کنیم:


بگذارید شخص خاص شما با لبخند و قهوه از خواب بیدار شود.

سرانجام می توانید به راحتی در منزل خود از چاپ لیوان با عکس سفارشی لذت ببرید! تمام آنچه شما نیاز دارید اینترنت است و با استفاده از یک ابزار ویرایش بصورت آنلاین در وب سایت ما، می توانید در چهار عکس مورد علاقه خود بارگذاری کنید و حتی رنگ لیوان را متناسب با تصاویر طراحی کنید! پیام ویژه ای روی آن بگذارید و همسرتان را وادار کنید تا با بهترین چیزی که تاکنون هدیه گرفته بیدار شود!


جنس این لیوان ها از سرامیک و با تنوع رنگی زیاد می باشد. تصاویر چاپ شده بسیار شفاف و درخشان هست.


چاپ لیوان

سفارش آنلاین چاپ لیوان

گالری

جایگزینی برای لیوان استاندارد باید جادویی باشد

چاپ عکس روی لیوان حرارتی یا جادویی مطمئنا، لیوان عکس راحت و یک هدیه واقعی است، اما آیا در مورد لیوان جادویی چیزی شنیده اید؟ آنها بسیار شبیه لیوان عکس هستند اما ویژگی دیگری دارند که فقط وقتی یک نوشیدنی گرم در آن ریخته می شود به طرز جادویی عکس را نشان می دهد! در ابتدا، به نظر می رسد یک لیوان سیاه معمولی است، اما وقتی، چای یا قهوه داغ را در آن می ریزید، لایه عکس روی لیوان مشخص می شود!


تصور کنید که غافلگیر شدن چهره دریافت کننده شما چقدر شیرین و لذت بخش است! لیوان های حرارتی به خاطر خاصیت جادویی بودن آن ها بسیار زیاد برای سورپرایز استفاده می شود. لبخندی که بعد از دیدن این ماگ جادویی زیبا بر لب عزیزانتان می نشیند تا مدت ها در خاطره ها خواهد ماند.


چاپ لیوان

سفارش آنلاین چاپ لیوان حرارتی یا جادوئی

مخفیانه به آنها بگویید که می خواهید زمان بیشتری را با آنها سپری کنید

یکی از بهترین هدیه های عکس که می توانید به کسی هدیه دهید باید نشانگر این باشد که شما او را دوست دارید یا دوست دارید با او وقت خود را با او بگذرانید. خوب، به ما اجازه دهید چاپ پازل عکس را معرفی کنیم، جایی که شما همچنین می توانید حداکثر چهار عکس را از هرجایی آپلود کنید (حتی از نمایه فیس بوک یا اینستاگرام خود) ، تعداد قطعه هایی را که می خواهید تصویر را خرد کنید انتخاب کنید و آن را با متن سفارشی و کلیپ آرت طراحی کنید. شما می توانید با چاپ پازل به راحتی به کسی انتقال دهید که چقدر دوست دارید اوقات با کیفیت را با او سپری کنید!


چاپ پازل یکی از بهترین هدایا ویژه کودکان و عشاق می باشد. برای تبلیغات مختص و مورد توجه کودکان پازل بهترین گزینه می باشد. پازل های قلبی گزینه بسیار مناسبی برای روز عشق برای همسر یا دوستتان می باشد.


چاپ پازل

سفارش آنلاین چاپ پازل

چگونگی خواب هر شب آنها را به نمایش بگذارید

یکی از ساده ترین راه ها برای اینکه به دیگران بگویید که شبانه روز در فکر شما هستند، استفاده از چاپ عکس روی کوسن است. یک پیام عجیب و غریب بیان کنید که احساسات شما را روی یک بالش سفارشی می کند، جایی که می توانید عکس ها را در جلو و عقب قرار دهید. رنگی را انتخاب کنید که مطابق با دکوراسیون منزل باشد و آن را به شخص خاصی هدیه دهید.


چاپ عکس روی کوسن به مناسبت های مختلف برای هدایا استفاد می شود و از آنجا که کاربرد کوسن برای تزئینات دکوراسیون منزل و یا اتاق خواب زیاد است این هدیه می تواند همیشه بیانگر بهترین خاطرات شما باشد.


چاپ عکس روی کوسن

سفارش آنلاین چاپ کوسن

چاپ عکس روی تابلوفرش

یکی از زیباترین و نفیس ترین هدایا که چشم هر بیینده ای را به خود جلب می کند و طرفداران بسیار زیادی دارد تبدیل عکس به تابلوفرش می باشد. این هدیه زیبا و نفیس جزو گرانبهاترین هدایا می باشد که می توانید به مناسبت های مختلف مانند تولد، ولنتاین، سالرگرد ازدواج و … به عزیزانتان هدیه دهید.


چاپ تابلوفرش با بالاترین کیفیت چاپ و تراکم 1200 شانه انجام می پذیرد که جزو خاص  ترین هدایا می باشد. از آنجا که بافت فرش بسیار زمان بر و با هزینه بالا می باشد ولی چاپ تابلوفرش در کمتر از یک روز چاپ شده و بسیار مقرون به صرفه می باشد. این چاپ نفیس طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده که بسیار جذاب می باشد. 


تبدیل عکس به تابلوفرش

سفارش آنلاین چاپ تابلوفرش

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین خدمات آنلاین چاپ شامل:


چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

با بالاترین کیفیت چاپ و ارزان ترین قیمت در اسرع وقت آماده خدمت به شما عزیزان می باشد.

با استفاده از هدایای عکس شخصی، عشق را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

 ما در جایی می خوانیم، خدا به ما خانواده می دهد اما ما دوستان خود را انتخاب می کنیم. احتمالاً به همین دلیل است که آنها از اهمیت بالایی در زندگی ما برخوردار هستند. با آمدن روز دوستی در 5 اوت ، همه شما ممکن است به دنبال روش های متفاوتی برای ابراز عشق خود به دوستان خود باشید.

 
ما در چاپ حامد تلاش می کنیم تا از طریق هدایای شخصی به شما در ابراز عشق با عزیزانتان کمک کنیم. تیم چاپ حامد با داشتن روز دوستی در گوشه و کنار، مایل است برخی از محصولات شخصی را که تا حد زیادی مورد تقاضای ما است به اشتراک بگذارد. بیایید نگاهی بیندازیم:
 
1- چاپ عکس روی تابلوفرش:
تبدیل عکس به تابلوفرش اساسی و در عین حال بسیار کارآمد. ریشه های چاپ تابلوفرش ریشه در گذشته دارد و سعادت آن در سراسر حال و آینده گسترش می یابد. در طیف وسیعی از گزینه های سفارشی سازی موجود است. همچنین می توانید طرح را انتخاب کرده و متن را به آن اضافه کنید تا بیشتر متمایز و شخصی تر شود.
 
 
سفارش آنلاین چاپ تابلوفرش
 
 
چاپ لیوان
 
2- چاپ عکس روی لیوان:​
هنگامی که چیزهای زیادی برای اشتراک دارید و ترجیح می دهید آن را ساده نگه دارید، چاپ عکس روی لیوان می تواند کلاسیک ترین و پیچیده ترین اولویت باشد. اگرچه گزینه های سفارشی سازی نسبتاً کمتری دارند، اما قطعاً روش های جذاب و جذاب تر چاپ عکس خود را تمام نمی کنید. چاپ لیوان در انواع مدل های سرامیکی، رنگی، حرارتی یا جادویی و شیشه ای موجود است. می توانید عکس های دسته جمعی و خاطرات زیبای خود با دوستانتان را روی لیوان چاپ نموده و به دوستانتان هدیه دهید.
 
 
سفارش آنلاین چاپ لیوان
 
3- چاپ عکس روی لیوان حرارتی یا جادویی:
یکی از غافلگیر کننده ترین چاپ ها چاپ عکس روی لیوان حرارتی می باشد. این لیوان های زیبا به خاطر خاصیت جادویی بودن آن ها بسیار مناسب هدایای خاص می باشند. ما داستان های خود را به اشتراک می گذاریم و در مورد روزهای خوب گذشته با دوستان صحبت می کنیم در حالی که قهوه مورد علاقه خود را در لیوان می نوشیم. چرا چیزی را هدیه نمی دهید که هر بار قهوه نوشیدن را به شما یادآوری می کند. بله، لیوان های عکس جادویی به شما اجازه می دهند لحظات ویژه خود را با دوست خود بر روی لیوان چاپ کنید و ذات جاودانه عشق را گسترش دهید.
 
چاپ لیوان
 
سفارش آنلاین لیوان حرارتی یا جادوئی
 
چاپ قاب کریستال
 
4- چاپ قاب کریستال:
جلوه بی عیب و نقص چاپ روی تابلوفرش را یک قدم جلوتر ببرید. همانطور که از نام آن متوجه می شوید، چاپ کریستال به شما امکان می دهند نه تنها چاپ های خود را شخصی سازی کنید بلکه به شما امکان می دهد قاب مورد نظر خود از جنس کریستال را برای شخصی سازی بیشتر هدیه روز دوستی خود انتخاب کنید. شما می توانید از میان طیف وسیعی از گزینه های قاب بندی انتخاب کنید و "جلوه خاصی" به چاپهای مسحورکننده خود بدهید.
 
 
سفارش آنلاین چاپ قاب کریستال
 
5- چاپ عکس روی کوسن:
آیا دوست ندارید که با دوستان خود روبرو شوید و آنها را در آغوش خود در آغوش بگیرید، زیرا آنها بسیار زیبا رفتار می کنند. خوب، ما می فهمیم که داشتن دوست در کنار خود هر زمان که احساس می کنید دشوار است، به همین دلیل است که ما فکر می کنیم  چاپ کوسن با عکس سفارشی را معرفی کنیم. یک جفت از آنها را تهیه کنید و اطمینان حاصل کنید که متن و  عکس دلخواه شما روی آنها چاپ شوند.
 
چاپ کوسن
 
سفارش آنلاین چاپ کوسن
 
چاپ عکس روی تیشرت
 
چاپ عکس روی تیشرت بدون شک می توانند یک هدیه مناسب برای دوست شما باشند. تمام عکسهای مورد علاقه خود را با دوستان خود جمع کنید و آنها را با استفاده از ست تیشرت چاپ کنید تا به دوستانتان اطلاع دهید که لحظاتی را که با آنها سپری شده چقدر ارزش دارید.
 
اینها از لیست محصولات چاپ عکس شخصی شده که در چاپ حامد ارائه می دهیم، تعداد کمی بود. ما سالها تجربه در زمینه تولید محصولات شخصی برای افراد و شرکتهای بزرگ در سراسر جهان داریم. در صورت داشتن هرگونه پرس و جو در مورد هر یک از محصولات ما، لطفا در صورت تمایل با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید. خوشحال می شویم که به شما کمک کنیم.
 
 
سفارش آنلاین چاپ تیشرت
 
چاپ حامد ارائه دهنده بهترین خدمات آنلاین چاپ شامل:
 
چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 
با بالاترین کیفیت چاپ و ارزان ترین قیمت در اسرع وقت آماده خدمت به شما عزیزان می باشد.

کدام کاغذ برای چاپ لیوان بهترین است؟

 کاغذ سابلیمیشن برای چاپ لیوان

یک لیوان سفارشی هدیه ای مناسب برای همه افراد در زندگی شما، از جمله رئیس ، پدر و مادر ، همسر و حتی خودتان است. اگر می خواهید یک لیوان با طرح خود چاپ کنید، کدام نوع کاغذ را برای چاپ لیوان استفاده می کنید؟

 

چاپ عکس روی لیوان نیاز به یک کاغذ مخصوص دارد که به کاغذ سابلیمیشن معروف است. دارای روکشی است که امکان جذب جوهر را روی مواد مانند لیوان شما فراهم می کند. همچنین استفاده از جوهر سابلیمیشن و همچنین لیوان های روکش شده با پلیمر بسیار مهم است تا طراحی به صورت دقیق منتقل شود.

 

در این کاغذ، ما همه آنچه را که باید در مورد کاغذ سابلیمیشن برای چاپ لیوان بدانید، به شما خواهیم گفت. که شامل اطلاعات بیشتر در مورد این کاغذ، سایر تجهیزات مورد نیاز و چگونگی روند چاپ است. به خواندن ادامه دهید!

در این کاغذ، ما همه آنچه را که باید در مورد کاغذ سابلیمیشن برای چاپ لیوان بدانید، به شما خواهیم گفت. که شامل اطلاعات بیشتر در مورد این کاغذ، سایر تجهیزات مورد نیاز و چگونگی روند چاپ است. به خواندن ادامه دهید!

 

کاغذ سابلیمیشن چیست؟ چرا برای چاپ لیوان به آن نیاز دارید؟

اگر تصمیم دارید روی تی شرت یا هودی چاپ کنید، می توانید از چاپگر مخصوصی استفاده کنید تا طرح را مستقیماً روی مواد، در این مورد، پیراتو منتقل کند. با این حال، تلاش برای چاپ روی لیوان به همان روش کارایی نخواهد داشت.

 

برای اولین بار، در چه نوع چاپگری می توانید لیوان را جای دهید؟ (آنها وجود دارند و ما در بخش بعدی در مورد تجهیزات بیشتر صحبت خواهیم کرد.) همچنین، آیا طراحی به سرامیک منحنی منتقل می شود؟ این نیز موردی است که ما به آن باز خواهیم گشت، اما پاسخ فعلاً منفی است.

 

هنگام چاپ عکس روی لیوان، به فرایندی موسوم به سابلیمیشن (Sublimation) اعتماد می کنید، این زمانی است که شما ماده ای مانند لیوان را از طریق فشار و گرما رنگ می کنید. چاپ سابلیمیشن فقط به لیوان محدود نمی شود، زیرا با استفاده از این روش می توانید روی مواردی مانند صفحه موس و حتی هودی نیز چاپ کنید.

چاپ لیوان شیشه ای

 شما می توانید سابلیمیشن مثل مهر زدن طرح روی کالای مورد نظر خود را در ذهن خود داشته باشید. به اصطلاح “تمبر” به عنوان کاغذ سابلیمیشن شناخته می شود. این کاغذ متوسط ​​برگ شل یا حتی کاغذ چاپگر شما نیست.

در عوض، کاغذ سابلیمیشن دارای روکش است که امکان جذب بهینه جوهر را فراهم می کند. این کاغذ همچنین در نگه داشتن جوهر در محل مهارت دارد تا طرح شما خارج از مرکز چاپ نشود.

کاغذ سابلیمیشن به تنهایی کار زیادی انجام نمی دهد. برای فعال شدن باید گرم شود، سپس می تواند طرحی را که انتخاب کرده اید روی لیوان خود منتقل کند.

ما همچنین می خواهیم لحظه ای زمان بگذاریم تا تفاوت های کاغذ سابلیمیشن و کاغذ انتقال اتو را تشخیص دهیم. درست است که کاغذ انتقال اتو بر روی همان کاغذ سابلیمیشن کار می کند زیرا کاغذ انتقال نیز برای فعال شدن به گرما نیاز دارد. با این حال ، در طراحی اتو از قبل جوهر وجود دارد در حالی که کاغذ سابلیمیشن با جوهر شروع نمی شود. بعلاوه ، شما نمی توانید با استفاده از اتو یک طرح را روی کاغذ سابلیمیشن به هر چیزی منتقل کنید. کار نمی کند ما توصیه می کنیم از کاغذ انتقال اتو فقط برای مشاغل مورد نیاز استفاده کنید. این کاغذ را نمی توان جایگزین کاغذ سابلیمیشن و بالعکس کرد.

چه چیز دیگری نیاز دارید برای چاپ عکس روی لیوان؟

خوب، بنابراین کاغذ سابلیمیشن خود را دریافت کرده اید، اما به یاد دارید که چگونه گفتیم این کاغذ به خودی خود بسیار مفید نخواهد بود؟ اگر می خواهید چاپ سابلیمیشن را انجام دهید، به تجهیزات تخصصی بیشتری نیاز خواهید داشت. این چیزی است که شما باید قبل از شروع داشته باشید.

چاپ لیوان

جوهر سابلیمیشن

اول، جوهر سابلیمیشن وجود دارد. این جوهر با کاغذ سابلیمیشن سازگار است در حالی که انواع دیگر جوهر سازگار نیستند. همانطور که به یاد می آورید، چاپ سابلیمیشن به گرما نیاز دارد. علاوه بر جوهر سابلیمیشن، با انواع دیگر جوهر، خطر تجزیه جوهر از طریق هیدرولیز وجود دارد. به عبارت دیگر، این طرح شما را خراب می کند.

لیوان های روکش پلیمر

همچنین نمی توانید لیوان olou در فروشگاه های مواد غذایی یا فروشگاه های بزرگ بخرید و انتظار داشته باشید که از آن برای چاپ سابلیمیشن استفاده کنید. شما به یکی با پوشش پلیمری نیاز دارید، زیرا جوهر با این پوشش پیوند ایجاد می کند. در اینجا چگونگی توضیح علمی آن آمده است: جوهر به صورت جامد شروع می شود. سپس، وقتی از طریق سابلیمیشن فشار و گرما اضافه می کنید، آن جوهر جامد تبدیل به گاز می شود. این گاز پلیمر را می پوشاند و در سطح آن قرار می گیرد. بدون این پوشش، طرح منتقل نخواهد شد.

کاغذ بر

بسته به اندازه لیوان با روکش پلیمر، ممکن است به یک برش کاغذ برای برش دادن کاغذ سابلیمیشن به اندازه مشخص نیاز داشته باشید. به عنوان مثال، اگر یک لیوان قهوه استاندارد دارید، ممکن است هم شکل و هم طول کاغذ خود را اصلاح کنید تا بهتر در ماگ قرار بگیرد.

هر برش کاغذی، مانند یک قیچی برای کار کافی است. فقط با دقت برش، با بیش از آنچه شما نیاز دارید شروع کنید. شما همیشه می توانید موارد بیشتری را قطع کنید، اما نمی توانید آنچه را که اصلاح کرده اید اضافه کنید، بدون این که یکپارچگی طرح را به خطر بیندازید.

پرس حرارتی

تا کنون، یکی از مهمترین تجهیزات چاپ سابلیمیشن،  پرس گرم است. این پرس ها هم برای چاپ عمودی و هم برای چاپ افقی در دسترس هستند. اگر طرحی بلندتر مانند لیوان قهوه داشتید ، به فشار گرمای عمودی اعتماد می کردید. برای سایر اشکال و اندازه های ماگ ، یک پرس حرارتی افقی کار می کند.

چاپ عکس روی لیوان

هنگام خرید لیوان خود، ممکن است بخواهید تصویری از طرح خود (روی کاغذ چاپگر ساده) چاپ کرده و آن را با خود داشته باشید. اگر لیوانی را پیدا کردید که دوست دارید ، تصویر را در بالای آن نگه دارید. آیا طرح برای لیوان خیلی بزرگ است یا کوچک؟ سپس به جستجو ادامه دهید.

 

یک طرح بلند روی یک لیوان پهن، قسمت بالا یا پایین آن را برش می زند، که ظاهری جذاب نخواهد داشت. چاپ یک طرح طولانی تر بر روی لیوان بزرگتر و گسترده تر به نظر می رسد شکسته است، هیچ یک از آنها را نمی خواهید.

 

اگر لیوان کامل خود را پیدا کردید، به یاد داشته باشید که حتماً باید دارای پوشش پلیمری باشد! در غیر این صورت ، نمی توانید روی آن چاپ کنید.

 

مرحله 3: برش کاغذ سابلیمیشن

در مرحله بعدی، می خواهید کاغذ سابلیمیشن را به اندازه طرح خود اصلاح کنید. اگر قبلاً طرح خود را روی کاغذ چاپگر چاپ کرده اید، از این به عنوان راتوما استفاده کنید تا کاغذ سابلیمیشن را در اندازه مناسب برش دهید. باز هم، قیچی های معمولی آشپزخانه و همچنین برش کاغذ برای این کار مناسب هستند.

 

مرحله 4: انتخاب پرس حرارتی

همانطور که باید فکر می کردید که از کدام لیوان برای طراحی سابلیمیشن خود استفاده کنید ، در مورد پرس حرارت نیز چنین است. اگر طرح شما بلندتر است، شما می خواهید یک پرس عمودی، و برای طرح های کوتاه تر، یک فشار افقی.

 

مرحله 5: چاپ لیوان

اکنون مهمترین قسمت فرآیند، چاپ واقعی به دست می آید. دوبار بررسی کنید که شما از فشار حرارتی مناسبی برای طراحی لیوان خود برخوردار هستید. کاغذ سابلیمیشن را در پرس قرار دهید. این به شما بستگی دارد که شما چه فشار و چه مدت فشار دهید. با این کار گرما و فشار مورد نیاز شما ایجاد می شود، اما فشار زیاد بر روی پرس می تواند صحت انتقال طرح را کج کند.

 

پرس حرارتی شما باید دارای دستورالعمل هایی باشد، از جمله دستورالعمل های استفاده که به شما می گوید چه مدت توصیه می شود فشار دهید. لطفا برای دستیابی به بهترین نتیجه این دستورالعمل ها را دنبال کنید.

 

با استفاده از پرس، نوعی شبیه چاپگر جوهر افشان است، اما از نوع سابلیمیشن. نازل های اسپری جوهر را که از کاغذ سابلیمیشن عبور می کند آزاد می کنند. همانطور که جوهر از حالت مایع به شکل گاز در می آید، به پلیمر لیوان شما متصل می شود و طرح را چاپ می کند.

 

اگر همه چیز خوب پیش رفت، پس از اتمام فشار گرما ، طرح شما باید بی عیب و نقص به لیوان منتقل شود.

 

نتیجه

چاپ ماگ یک فعالیت سرگرم کننده است که می توانید در خانه با فشار دادن گرم انجام دهید. شما همچنین به کاغذ سابلیمیشن و جوهر سابلیمیشن احتیاج دارید که هر دو در برابر گرما و فشار واکنش نشان می دهند تا طرح شما روی لیوان از نو ساخته شود. همانطور که گفته شد، لیوان شما باید دارای پوشش پلیمری باشد، زیرا جوهر به پلیمرها متصل می شود. بدون پوشش، چاپ کار نمی کند. دفعه بعدی که به یک هدیه عالی برای یک شخص خاص در زندگی خود احتیاج دارید، یک لیوان چاپ سفارشی مطمئنا لبخند بزرگی را بر لب خواهد داشت. موفق باشید با چاپ خود!

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین خدمات آنلاین چاپ در مشهد شامل:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

با بالاترین کیفیت چاپ و ارزان ترین قیمت در اسرع وقت آماده خدمت به شما عزیزان می باشد.

معرفی لیوان عکس

 لیوان عکس

یک عکس چندین احساس را بیان می کند. این عبارت به خودی خود روایتگر اهمیت عکسها در زندگی ماست. کلیک بر روی تصاویر و ارزش افزودن برای همیشه برای آنها، از سالها به بعد نوعی فعالیت مداوم بوده است. با این حال، ما نمی توانیم تحول در این روند را انکار کنیم.

 

نحوه تغییر عکس گرفتن، راه های گنجینه و گرامی داشتن آنها نیز تغییر شکل داده است. مردم در سراسر جهان به جای اینکه آنها را در جایی با قالب دیجیتالی امن نگه دارند، شروع به استفاده از محبوب ترین تصاویر خود به روش های سفارشی متعدد کرده اند.

 

سفارش آنلاین چاپ روی لیوان

 

افزودن ارزش به لحظات خاص

در چاپ حامد این تیم به ساخت محصولات سفارشی با استفاده از عکس و پیام اختصاص داده شده است. پس از ساخت موفقیت آمیز و تحویل محصولات عکس شخصی مانند چاپ تابلوفرش با کیفیت بالا ، چاپ تیشرت ، چاپ کوسن ، چاپ سنگ ، چاپ بشقاب ، چاپ پازل ، چاپ ساعت و غیره، تیم برای معرفی محصول جدید خود چاپ عکس روی لیوان افتخار می کند.

 

درست خواندید !! شرک های قهوه سرامیکی اکنون با ظاهر سفارشی خود از زیبایی بیشتری برخوردار شده اند. در اینجا برخی از ویژگی های افسونگر چاپ عکس روی لیوان ساخته شده در چاپ حامد وجود دارد:

 

1- ظاهر غنی:

چاپ عکس روی لیوان در چاپ حامد با استفاده از تکنولوژی چاپ کلاس جهانی و جوهرهای مجاز چاپ می شود. ادغام دو تکنولوژی برتر و تلاش صنعتگران متخصص در کنار هم بهترین لیوانهای شخصی را برای شما تهیه می کنند.

چاپ لیوان

2- طراحی و چاپ لیوان:

همکاران ارشد ما در چاپ حامد عکس و متن ارسالی شما را طراحی نموده و هدیه ای زیبا و نفیس برای شما به مناسبت های مختلف یا استفاده شخصی فراهم می آورند.

 

3- مایکروویو دوستانه:

نه تنها جنبه طراحی، لیوان ها نیز برای ارائه کمال ساخته شده اند. ماده ای که برای ایجاد لیوان استفاده می شود مایکروویو است، به این معنی که اگر می خواهید قهوه خود را دوباره گرم کنید، می توانید با نگه داشتن در مایکروویو و بدون هیچ گونه خللی در تخلیه لیوان، آن را مستقیماً گرم کنید.

 

4- سفارشی سازی آسان:

شما به راحتی  میتوانید با ارسال عکس و متن خود را از بهترین تجربه شخصی سازی بهره مند می کند. جریان کاملاً مشخص به شما امکان می دهد لیوان عکس سفارشی خود را با نهایت سهولت بسازید. همچنین، بارگذاری عکس و افزودن جلوه ها هرگز به این آسانی نبوده است. با گفتن این موارد، آماده لذت بردن از بهترین تجربه چاپ لیوان عکس آنلاین شوید.

 

5-اطمینان از رضایت:

مانند سایر محصولات ساخته شده در چاپ حامد ، لیوان های عکس نیز با 100٪ تضمین رضایت همراه هستند. نه تنها طراحی و ساخت، بلکه فرآیند تحویل نیز با بسته بندی دقیق هر بسته سریع است. این روند به ما اطمینان می دهد که لیوان عکس را با همان شرایط دریافت خواهید کرد.

 

تیم چاپ حامد مصمم است که با بهترین راه حل های چاپ آنلاین در خدمت شما باشد. دامنه محصولات ما شامل طیف گسترده ای از محصولات است که به راحتی می توان آنها را سفارشی و سفارش داد. بنابراین ، آیا قصد دارید آن را به یکی از نزدیکان خود هدیه دهید یا مایلید یکی از آنها را برای خود داشته باشید ، دریغ نکنید. در صورت وجود هرگونه پرسش، لطفا در صورت تمایل با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید. ما خوشحال خواهیم شد که کمک کنیم.

 

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین خدمات آنلاین چاپ در مشهد شامل:

 

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

با بالاترین کیفیت چاپ و ارزان ترین قیمت در اسرع وقت آماده خدمت به شما عزیزان می باشد.

راهنمای کامل طراحی لیوان

 یکی از بهترین هدایای شخصی چاپ لیوان می باشد که بسیار مورد استفاده عموم قرار گرفته است. در این آموزش قصد داریم به جزئیات کامل طراحی لیوان بپردازیم. تا شما عزیزان بتوانید در منزل و با حداقل امکانات از چاپی زیبا و بی نظیر بهره مند گردید. همچنین از طرح های خلاقانه خود برای هدایا به دوستان و عزیزانتان استفاده کنید.

 
لیوان های سرامیکی قابلیت چاپ لوگو، عکس و تصاویر مختلف را دارا می باشند. به همین دلیل می توانید به راحتی برای گسترش کسب و کار خود از چاپ آرم و برند خود روی لیوان استفاده کنید. همچنین میتوانید تصاویر زییا و خاطره انگیز خود را روی لیوان چاپ کنید و همواره بهترین خاطرات خود را مشاهده نمایید.
 
شما به روشهای مختلف می توانید طراحی و سپس چاپ لیوان داشته باشید. مهم ترین ابزار برای طراحی لیوان نرم افزار طراحی می باشد که انواع مختلفی دارد. ما در این آموزش از نرم افزار فتوشاپ استفاده کرده ایم که یکی از بهترین و آسان ترین نرم افزارهای طراحی موجود می باشد.
 
در زیر مراحل طراحی برای چاپ لیوان با استفاده از نرم افزار فتوشاپ و اصول مهم آن توضیح داده خواهد شد.
 
راهنمای طراحی برای چاپ روی لیوان با عکس شخصی
اولین قدم برای طراحی لیوان انتخاب نوع لیوان می باشد که بر اساس علایق خود می توانید ماگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.
 
چاپ حامد با بیش از 20 مدل لیوان یکی از بزرگترین شرکت ها در زمنیه چاپ لیوان محسوب می شود. شما عزیزان می توانید لیوان مورد نظر خود را به راحتی انتخاب و طرح خود را روی آن چاپ نمایید.
 
ابعاد قاب چاپ روی لیوان
لیوان های دسته و داخل سفید، لیوان دسته و داخل رنگی، لیوان های قاشق دار، لیوان های دسته قلبی ، حرارتی ، فسفری ، شیشه ای ، اکلیلی همه  در ابعاد 21 در 9.5 سانتی متر طراحی بشود.
 
فنجان را باید ابعاد ۷ در ۱۷٫۵ سانتی متر طراحی کنید.
 
دمنوش ها را باید در ابعاد 21 در ۹٫5 طراحی بشود.
 
و لیوان های طرح قلب را باید در ابعاد ۲۰ در ۸٫۵ سانتی متر طراحی کنید.
 
آموزش طراحی لیوان در فتوشاپ
گام اول:  ابتدا یک پنجره جدید متناسب با سایز لیوان باز کرده
 
گام دوم: رزلوشن تصویر خودتان را در حالت ۳۰۰ قرار بدهید.
 
گام سوم: حتما باید کد رنگی خودتان را در حالت RGB قرار بدهید
 
ایجاد فایل جدید
گام چهارم: اگر قصد دارید وقتی شما لیوان را با دست راست می گیرید می خواهید یک تصویر را خودتان مشاهده بکنید باید تصویر را در سمت راست طراحتان قرار بدهید. همچنین اگر قصد دارید وقتی لیوان را با راست می گیرید و یک تصویر را مخاطبتان ببیند باید طرح را دست سمت چپ لیوان قرار بدهید.
 
طراحی لیوان
طراحی لیوان
گام پنجم: بستگی به نوع طرحتان باید محل قرار گیری طرح بر روی لیوان را تنظیم بکنید. تنظیم به گونه ای باشد که نیازی نباشد مخاطب برای روئیت تصویر لیوان را مدام به چرخش در بیاورد و به اصطلاح طرحتان در دو لپ لیوان قرار بگیرد.
 
طراحی لیوان
به این خاطر باید طرح را در فاصله ۱٫۵ سانتی متر از انتهای طرحتون قرار بدهید ک طرح دقیقا بر روی لپ لیوان قرار بگیرد. این شیوه بیشتر برای شرکت یا سازمانی هایی می باشد که قصد دارند فقط لوگوی خودشان را در سایز استاندارد بر روی لیوان قرار بدهند. رعایت این فاصله بندی سبب می شود که طرح دقیقا در دو سمت لیوان قرار بگیرد.
 
ولی برای افرادی که قصد دارند تصاویر به یادماندنی و ماندگار خودشان را بر روی لیوان قرار دهند بهتر است یک طرح افقی را انتخاب بکنند. به طوری که سرتاسر لیوان را آن طرح بگیرد این سبب زیبایی دوچندان به لیوان شما می شود و نیازی نیست طراح ۱٫۵ سانتی متر از هر طرف فاصله بگیرد.
 
اگر قصد دارید از دو عکس عمودی استفاده بکنید شما هم باید طبق روش چاپ لوگو بر روی لیوان عکس خودتان را در فاصله ۱٫۵ سانتی متری از انتهای عکس را قرار بدهید.
 
نتیجه
در پایان می توانید عکس مورد نظر را ویرایش کرده یا به آن متن دلخواه را اضافه نموده و آن را ذخیره نمایید.
 
امیدواریم از این آموزش نهایت لذت را برده باشید و بتوانید چاپ روی لیوان با طرح اختصاصی خود را داشته باشید. میتوانید از چاپ عکس روی لیوان به مناسبت های مختلف به عنوان هدیه استفاده  کنید.

بهترین کیفیت چاپ عکس روی لیوان های سرامیکی برتر

از بین 4 نوع لیوان یکی را انتخاب کنید.

بهترین کیفیت چاپ لیوان
به دنبال طراحی با هدیه شخصی هستید؟ سایت چاپ حامد را بررسی کنید. ما به شما ارائه می دهیم که همه طرح ها و انواع مختلف لیوان را پوشش داده ایم. هدیه های محبوب استاندارد داستان هایی از گذشته است، هدایای شخصی موج جدیدی در دنیای هدیه دادن است. در لیوان های هدیه، ما ایده های هدیه ای را به شما پیشنهاد می دهیم که به شما امکان می دهد واقعی خود را نشان دهید. یا هدیه ای برای او است یا هدیه ای برای او و لیوان عکس را می توان برای همه سفارشی کرد.
سفارش آنلاین چاپ لیوان

بهترین کیفیت چاپ عکس روی لیوان به عنوان هدیه
ارسال لیوان عکس به عنوان هدیه بصورت آنلاین یکی از ساده ترین راه ها برای نشان دادن اندیشیدن به شخص است. از چاپ عکس روی لیوان حرارتی یا جادویی گرفته تا لیوان عکس، با لیوان های هدیه هدایای شخصی را در آستان خانه خود دریافت کنید. ما فروشگاه شما برای خرید لیوان عکس بصورت آنلاین در مشهد هستیم. از عکس یا طرح خود استفاده کنید زمینه ها و کلیپ آرت را از کتابخانه ما انتخاب کنید. از یکی از مضامین ما استفاده کنید یا از خلاقیت خود برای شخصی سازی آن برای خود یا عزیزانتان استفاده کنید.

بهترین کیفیت چاپ لیوان قهوه شخصی شده آنلاین
بهترین کیفیت چاپ لیوان قهوه شخصی یا لیوان عکس سفارشی هدایای تبلیغاتی عالی برای همه مناسبت ها است، چه پدران ، روز مادران ، هدیه های کریسمس ، هدیه تولد ، روز ولنتاین و.. . لیوان های شخصی نه تنها هدایای فردی هستند بلکه راهی عالی برای ارتقا تجارت شما هستند. عکس ها یا طرح های مورد علاقه خود را بر روی لیوان های مرکب مشاهده کنید. به سادگی تصاویر خود را بارگذاری کنید و لیوان را انتخاب کنید، متن اضافه کنید ، چاپ لیوان سفارشی به همین سادگی است. لیوان سفید کلاسیک را انتخاب کنید که قابل استفاده در ماشین ظرفشویی و مایکروویو نیست. یا لیوان جادویی تغییر گرما را انتخاب کنید. لیوان حرارتی دارای پوشش ویژه واکنش گرما است. همانطور که مایع داغ به لیوان شما اضافه می شود، تصویر به آرامی آشکار می شود.
چاپ لیوان قهوه بصورت آنلاین
لیوان قهوه شروع کامل یک روز است و ما در چاپ حامد لیوان های به شما ارائه می دهیم که می تواند با تصاویر یا متن دلخواه شما سفارشی شود. ما لیستی از فروشندگانی را که متخصص چاپ لیوان قهوه بصورت آنلاین هستند گرد هم آورده و به شما کمک می کنیم تا آن را درب منزل تحویل بگیرید. علاوه بر این، ما همچنین به شما کمک می کنیم طراحی خود را انتخاب کنید و فرآیند چاپ لیوان قهوه خود را بسیار آسان انجام دهید. همه اینها و موارد دیگر با قیمت های بسیار مقرون به صرفه. امروز چاپ لیوان قهوه خود را بصورت آنلاین آغاز کنید.

طرح های چاپ لیوان قهوه
لیوان قهوه سفارشی تبدیل به بیانیه ای از سبک شده است و ما در چاپ حامد آرزو داریم فقط بهترین ها را به شما ارائه دهیم. از طیف گسترده ای از فروشندگان که در طراحی چاپ لیوان قهوه تخصص دارند، انتخاب کنید و لیوان خود را بر اساس آن با استفاده از ویژگی طراحی آنلاین ما سفارشی کنید. طرح های چاپ لیوان قهوه شما حتی می تواند عکس های مورد علاقه یا نقل قول های مورد علاقه شما باشد. نگرانید که ممکن است خیلی گران باشد؟ اصلا. کیفیت برتر و قیمت مناسب آن چیزی است که ویژگی اصلی در چاپ حامد است. پیش بروید و اکنون طرح های چاپ لیوان قهوه خود را انتخاب کنید
بهترین قیمت چاپ لیوان / هزینه چاپ
مانند این جمله که می گوید – زیبایی قیمت بالایی دارد ، لیوان های قهوه زیبا این روزها به یکی از عناصر مهم تبدیل شده اند و توانایی تهیه آنها بسیار دشوار است. اگرچه این لیوان ها به یک کالای ضروری تبدیل شده اند، هزینه های چاپ لیوان به خریداران لرز می دهد. این کار تا زمانی است که چاپ حامد وارد عمل شود. ما طیف متنوعی از نمایندگی های چاپ عکس روی لیوان را با هزینه های باورنکردنی پایین به شما معرفی می کنیم لیوان خود را با توجه به سلیقه خود با عکس یا متن انتخاب کرده و در راحتی منزل خود دریافت کنید. هزینه چاپ لیوان قبلاً هرگز به این اندازه مقرون به صرفه نبوده است. اکنون سفارشی سازی لیوان خود را شروع کنید.

چاپ لیوان برای تولد
روزهای تولد همیشه یک جشن در زندگی مردم است و ما وظیفه خود می دانیم که این جشن را حتی بیشتر خاص کنیم. چه چیزی می تواند هدیه تولد بهتری نسبت به لیوان قهوه چاپی سفارشی ایجاد کند؟ چاپ حامد طیف گسترده ای از فروشندگان را به شما پیشنهاد می دهد که برای تولد مشغول چاپ لیوان هستند. می توانید عکس ها یا متن های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و روی لیوان چاپ کنید و تحویل بگیرید. چاپ عکس روی لیوان برای تولدها قبلاً هرگز به این راحتی نبوده است! همه اینها با چنین قیمت های مقرون به صرفه ای پیش می رود و همین حالا چاپ لیوان خود را برای تولدها شروع کنید.

اندازه لیوان برای چاپ
اندازه ها در هر چیزی که بخریم مهم هستند. حتی لیوان قهوه. لیوان هایی را در اندازه های استاندارد به شما پیشنهاد می دهیم. حتی اگر در مورد اندازه لیوان برای چاپ گیج شده اید، برای اطلاع از این امر می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید. اندازه ماگ برای چاپ ممکن است متفاوت باشد اما ما فروشندگانی را در اختیار شما قرار می دهیم که در اندازه استاندارد لیوان برای چاپ مهارت دارند. طرح خود را با استفاده از ویژگی آنلاین ما انتخاب کنید و تحویل بگیرید. همین حالا طراحی لیوان های سفارشی تولد خود را شروع کنید.

مغازه چاپ ماگ
نمی دانید فروشگاه های چاپ لیوان قهوه در نزدیکی شما وجود دارد؟ دیگر هیچ هدف ماندن مرکب راه حل یک مرحله ای شما برای تمام نیازهای چاپی شما است. ما طیف گسترده ای از فروشگاه های چاپ لیوان را در به شما ارائه می دهیم تا بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. این شما را قادر می سازد تا طرح های دلخواه خود را شخصی سازی کنید، از لیوان هایی که سفارش می دهید، صفتی را انتخاب کنید ، درست از الگوی طراحی گرفته تا مغازه چاپ لیوان دلخواه. دیگه چی؟ ما همه اینها را با قیمت بسیار مقرون به صرفه ارائه می دهیم. چه چیزی شما را منتظر نگه می دارد؟ هم اکنون لیوان قهوه شخصی خود را سفارش دهید.

اندازه لیوان چاپ عکس
پیشنهاد می دهیم یک الگوی منحصر به فرد که به شکل یک ورق دور تا دور است که می توانید به ترتیب سه تصویر برای سمت چپ ، مرکز و راست قرار دهید. این اندازه منحصر به فرد چاپ لیوان ، ایده اولیه خرید ماگ را با تصاویر انتخاب شده به خریدار ارائه می دهد. لیوان قهوه سفارشی خود را با اندازه منحصر به فرد چاپ لیوان ما  اکنون سفارش دهید!

الگوهای طراحی لیوان بصورت آنلاین
به دنبال طراحی لیوان برای ایجاد لیوان قهوه خود هستید؟ چاپ حامد بهترین راه حل برای چاپ آنلاین لیوان های شماست. آنها تمام طرح ها و انواع مختلف ماگ مانند لیوان سرامیکی سفید ، لیوان دسته و داخل رنگی و لیوان جادویی یا حرارتی را پوشش داده اند. شما همچنین می توانید لیوان خود را بصورت آنلاین با تصاویر هنری ، آپلود تصویر ، متن و پیام خود بسازید تا لیوان عکس خود را بصورت آنلاین چاپ کنید. چاپ حامد فروشگاه اینترنتی لیوان عکس در مشهد با هزینه های مقرون به صرفه و کیفیت قابل اطمینان است.

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین خدمات آنلاین چاپ در مشهد شامل:

چاپ لیوان . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 
با بالاترین کیفیت چاپ و ارزان ترین قیمت در اسرع وقت آماده خدمت به شما عزیزان می باشد.

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 صفحه بعد